| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 50
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
USPEŠNOST ARHIVIRANJA PODATKOV V POSLOVNEM OKOLJU SAP R/3
David Matjaž, 2009, diplomsko delo

Opis: V podjetju BSH Hišni aparati d.o.o., Nazarje je bilo potrebno zaradi naraščajoče količine podatkov vzpostaviti celovit sistem arhiviranja v SAP R/3 poslovnem okolju. Glavni problem prezasedenosti podatkoven baze se je odražal na zmanjšani odzivnosti in zmogljivosti – kar se je vidno odražalo pri končnih uporabnikih. Zato je bilo potrebno vzpostaviti celovito, standardno SAP arhiviranje podatkov in ga začeti redno izvajati. Le tako je bilo možno zagotoviti čim manjše motnje delovanja poslovnega okolja SAP R/3 in s tem uspešno poslovanje podjetja. Končni rezultat opravljenega dela je bil uspešno izvedeno arhiviranje podatkov in zagotovitev neposrednega dostopa do arhiviranih podatkov tudi končnim uporabnikom, v vsakem trenutku. Prav tako smo uspeli izboljšati delovanje SAP R/3 sistema, kjer so se težave odražale primarno kot predolgi odzivni časi pri izvajanju poslovnih transakcij - dialog procesi. Ključni indikatorji so se tako približali normalnim vrednostim. Z vzpostavitvijo okoliščin, pod katerimi se lahko redno izvaja arhiviranje tudi v prihodnje, se je oddaljil tudi trenutek, ko bo tudi zaradi drugih objektivnih razlogov nujna strojna nadgradnja platforme poslovnega sistema.
Ključne besede: arhiviranje podatkov, SAP R/3, ADK, SARA, AS, podatkovna baza, arhivski objekt, dostop do arhive, odzivni časi, zmogljivost sistema
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2097; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

8.
RAZVOJ TELEFONSKE APLIKACIJE V ASTERISKU
Marko Matijaško, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo izdelavo telefonske aplikacije s pomočjo naročniške telefonske centrale IP Asterisk, ki članom Laboratorija za mikroračunalniške sisteme omogoča prijavo oziroma odjavo na telefonih v različnih prostorih. Prav tako lahko vodja laboratorija ob vsakem času preveri dosegljivost kateregakoli člana. Vsi člani so dosegljivi s strani drugih zaposlenih na Tehniških fakultetah in lahko jih tudi sami kličejo. Za testiranje delovanja aplikacije potrebujemo ustrezne telefone oziroma programske telefone. Vzeli smo, da je uporabljen signalizacijski protokol SIP in da so telefoni povezani v omrežje IP. Delo najprej opisuje namestitev telefonske centrale kakor tudi podatkovne baze. Nato se osredotočimo na konfiguriranje terminalov, podatkovne baze in pisanje Asteriskovih konfiguracijskih datotek. Težave, ki smo jih ob tem imeli, in njihove možne rešitve opišemo na koncu dela.
Ključne besede: IP-telefonija, programska naročniška centrala, podatkovna baza, konfiguriranje, klicni načrt
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 1874; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (3,96 MB)

9.
PROGRAMSKA REŠITEV ZA OBRAČUN PREVOZOV IN PREHRANE ZAPOSLENIH
Marko Valant, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja razvoj programske rešitve za obračun prevoza na delo in prehrane zaposlenih. V prvem delu so opisani cilji in okolje programske rešitve ter uporabniške zahteve in zahteve za razvoj programske rešitve. Na kratko je predstavljeno .NET okolje z nekaterimi komponentami. Sledi razvoj in opis entitet ter modela relacijske podatkovne baze. Ključni del zajema tudi predstavitev grafičnega uporabniškega vmesnika in izsekov programske kode obravnavane programske rešitve.
Ključne besede: Programska rešitev, relacijska podatkovna baza, programska koda
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 1287; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

10.
VPLIV CRM IN IP TELEFONIJE NA LOGOSTIČNE PROCESE
Gregor Bračko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali posredni vpliv CRM in IP telefonije na logistične procese. V prvem delu naloge smo podrobneje predstavili posamezne pojme logistike in informacijskih sistemov. V drugem delu smo predstavili CRM sistem in njegov razvoj, ki v središče dogajanja postavlja stranko oz. naročnika, ki je za razvoj in obstoj podjetja na trgu ključnega pomena. Bistvo koncepta CRM je spremenjen pogled na stranko, z upoštevanjem njenih potreb, želja in zahtev. V tretjem delu smo predstavili delovanje in ponudbo IP telefonije. V nalogi je prikazana IP telefonija kot način izvajanja koncepta CRM. V zadnjih letih so cene IP telefonije upadle, zato je bolj dostopna manjšim in srednje velikim podjetjem, ter tako hitro povrne investirana sredstva in prinese veliko novih funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili integracijo obeh sistemov CRM in IP telefonije, našteli njune prednosti in slabosti, ter opisali njihov posreden vpliv na logistične procese. Na koncu naloge je opisana še integracija Cisco IP telefonije in Microsoft Dynamics CRM sistema.
Ključne besede: logistika, logistični procesi, informacijski sistemi, upravljanje odnosov s strankami, IP telefonija, podatkovna baza, integracija CRM in IP telefonije
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 1893; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici