| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kakovost izvajanja prenosa poštnih pošiljk v Sloveniji in primerjava z Avstrijo : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Gregor Ornik, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: poštno omrežje, poštne pošiljke, prenos, kakovost prenosa, meritev prenosa
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 2231; Prenosov: 282 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (705,90 KB)

2.
3.
PREOBLIKOVANJE POŠTNEGA OMREŽJA V POŠTI SLOVENIJE
Monika Hozjan, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo teoretično obravnava stanje poštnega omrežja v Pošti Slovenije ter prikazuje možnosti učinkovite izboljšave za zmanjševanje stroškov družbe s projektom Optimizacija poštnega omrežja. Projekt Optimizacija poštnega omrežja zagotavlja Pošti Slovenije dolgoročno vzdržno, stabilno in uspešno poslovanje. Cilj projekta je učinkovitejše poslovanje oz. lažje in boljše prilagajanje potrebam uporabnikov ter poslovnim potrebam, ki so posledica sprememb okolja in navad uporabnikov. Pošta Slovenije v okviru projekta izvaja proces preoblikovanja stalnih pošt v pogodbene pošte in še pred tem centralizacijo dostave. Pogodbena pošta je ena izmed organizacijskih oblik pošte, ki načeloma deluje enako kot druge pošte in v diplomski nalogi je največ pozornosti namenjeno prav njej. Medsebojne primerjave z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami drugih evropskih držav in dobre prakse kažejo, da so pogodbene pošte učinkovita in ekonomična oblika ponudbe storitev tako za izvajalca univerzalne poštne storitve kot tudi za pogodbene izvajalce in seveda predvsem za uporabnike poštnih storitev. Ker so pogodbene pošte v Sloveniji še relativna novost, smo z anketno raziskavo želeli preveriti, kako so sprejete med krajane in na koncu ocenili njihovo zadovoljstvo. Zaključimo lahko, da je splošen vtis anketirancev s pogodbenimi poštami pozitiven.
Ključne besede: pošta, poštni promet, poštno omrežje, pogodbene pošte, analiza zadovoljstva uporabnikov na pogodbenih poštah
Objavljeno: 27.06.2014; Ogledov: 1274; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

4.
POGODBENE POŠTE IN NJIHOVA VLOGA PRI OPTIMIRANJU POŠTNEGA OMREŽJA
Katarina Potočnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Pošta Slovenije se v zadnjih letih podobno kot drugi nacionalni izvajalci poštnih storitev v Evropi srečuje s pomembnimi spremembami na trgu poštnih storitev. Klasične, predvsem pisemske poštne storitve, ki jih izvajajo nacionalni izvajalci poštnih storitev, padajo, hkrati pa raste trg paketnih storitev. Spremembe so predvsem posledica porasta elektronskega komuniciranja in s tem spremenjenih navad uporabnikov poštnih storitev ter popolne liberalizacije trga poštnih storitev. Trg pisemskih pošiljk v Evropi še vedno v glavnem obvladujejo nacionalni izvajalci poštnih storitev, večja konkurenca pa je na trgu paketnih in ekspresnih pošiljk. Na spremembe se nacionalni izvajalci poštnih storitev odzivajo z novimi in s spremenjenimi storitvami, na drugi strani pa z različnimi ukrepi na področju učinkovitosti poslovanja. Pri tem morajo upoštevati tudi temeljni cilj evropske poštne politike, ki je v zagotavljanju izvajanja učinkovite, zanesljive in kakovostne univerzalne poštne storitve. Pošta Slovenije razpolaga z gosto mrežo kontaktnih točk oziroma pošt, kar uporabnikom poštnih storitev sicer zagotavlja veliko dostopnost do poštnih storitev, je pa njeno vzdrževanje za Pošto Slovenije zelo drago. Največji padec doživljajo ravno storitve, ki se v največji meri opravljajo na poštnih okencih, in sicer je na manjših poštah ta padec še nekoliko večji kot na večjih poštah. Hkrati Pošta Slovenije zagotavlja visoko kakovost izvajanja univerzalne poštne storitve ob eni najnižjih cen prenosa pošiljk korespondence v Evropi. Namen optimiranja poštnega omrežja je reorganizirati poštno mrežo s ciljem, da bo poslovala bolj učinkovito in se pri tem lažje prilagajala potrebam uporabnikov, ki prav tako spreminjajo svoje potrebe in navade. V zadnjih letih Pošta Slovenije izvaja prestukturiranje in optimiranje poštnega omrežja v Sloveniji predvsem s: • spremembami delovnih časov pošt, • preoblikovanjem pošt v pogodbene in premične ter z zapiranjem pošt, • celovito centralizacijo in reorganizacijo dostave. Manjše pošte ne dosegajo ekonomske pokritosti in upravičenosti delovanja, tako da je optimiranje poštnega omrežja nujno. Ugotavljamo, ali je preoblikovanje pošt v pogodbene pošte učinkovit in upravičen odgovor na dogajanje na trgu poštnih storitev. Pogodbena pošta pomeni, da se dejavnost pošte združi z osnovno dejavnostjo pogodbenega partnerja. Ta storitve opravlja v imenu in za račun Pošte Slovenije in Poštne banke Slovenije. Model pogodbene pošte v drugih državah ni nov in je že dalj časa uveljavljen v vrsti drugih držav. Z uveljavitvijo pogodbenih pošt se kakovost izvajanja univerzalne poštne storitve ne poslabša; pogosto je dostopnost zaradi daljših delovnih časov celo večja. Izkušnje do sedaj uvedenih pogodbenih pošt na splošno kažejo na zadovoljstvo uporabnikov poštnih storitev z izvajanjem storitev v tovrstni obliki kontaktne točke, hkrati pa zagotavljanje poštnih storitev v taki organizacijski obliki Pošta Slovenije izvaja z ekonomsko pokritostjo ali pa vsaj z manjšo izgubo.
Ključne besede: univerzalna poštna storitev, kontaktna točka, pogodbena pošta, trg poštnih storitev, poštno omrežje.
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 837; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici