| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Zavarovanje poštnih storitev : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Mirica Šafran, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: Pošta Slovenije, poštne storitve, Zakon o poštnih storitvah, riziko, zavarovanje
Objavljeno: 12.11.2008; Ogledov: 3199; Prenosov: 481 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

4.
5.
Prenova procesa ročnega usmerjanja navadnih pisemskih pošiljk v PE PLC Maribor : diplomsko delo univerzitetnega študija
Matjaž Pušnik, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času je vedno teţje obdrţati konkurenčno prednost na trgu, zato Pošta Slovenije d. o. o. svoje napore usmerja predvsem kakovostnemu, zanesljivemu in hitremu izvajanju svojih storitev. V diplomskem delu smo podrobneje spoznali predelavo navadnih pisemskih pošiljk v PE PLC Maribor. Pošiljke se usmerjajo na velikih in malih usmerjevalnih omarah po dostavnih okrajih in poštnih predalih za dostavo mesta Maribor. Delovni procesi, ki se izvajajo tekom noči, niso najbolje organizirani in vsebujejo velike količine podatkov, katere usmerjevalci potrebujejo za uspešno usmerjanje pisemskih pošiljk. Usmerjevalci so zaradi tega preobremenjeni in premalo zbrani, kar pa se odraţa na številu napačnih usmeritev na mesečni ravni in v preveliki količini skupno porabljenega časa. Skozi diplomsko delo smo skušali s prenovo nekaterih procesov zmanjšati skupno porabljen čas na minimum zato smo kot rešitev za zmanjšanje števila napačnih usmeritev predlagali predsortiracijo.
Ključne besede: poštne storitve, PE PLC Maribor, pisemske pošiljke, ročno usmerjanje, usmerjevalne naprave, prenova procesa
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 2000; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

6.
ANALIZA ODPIRANJA TRGA POŠTNIH STORITEV V DRŽAVAH EVROPSKE UNIJE
Rajko Jerenec, 2012, magistrsko delo

Opis: Analiza odpiranja trga poštnih storitev v državah Evropske unije (v nadaljevanju EU) je delo, ki je nastajalo v letu pred in v letu po formalnem odprtju slovenskega poštnega trga. Trenutna sintetična ugotovitev je, da gre pri liberalizaciji trga univerzalnih poštnih storitev za dolgotrajen proces, njeni učinki pa so po posameznih državah EU dokaj različni. Države iščejo znosno razmerje med sorazmerno svobodnim vstopom na prej monopolno regulirane trge in zahtevo po izvajanju ter zagotavljanju kakovostne univerzalne poštne storitve. Slovenija je pri definiranju teh razmerij še v izhodiščnem položaju. Kljub temu izpostavljamo tri ugotovitve, ki izhajajo iz analize: 1. Izvajalec univerzalne storitve v Sloveniji bo izvajal cenovne pritiske, saj z izvajanjem univerzalne poštne storitve ustvarja negativen poslovni rezultat, istočasno pa mu prihajajoča konkurenca odvzema pozitivne učinke ekonomij obsega in onemogoča subvencioniranje iz nizkostroškovnih urbanih središč v visokostroškovna območja podeželja. Ugotovitev je podkrepljena s historičnimi podatki in z ugotovitvami iz primerjave cen, ki pokažejo, da relativna raven cen storitev iz prejšnjega rezerviranega področja občutno zaostaja za nacionalno ravnijo cen in da je slovenska raven cen teh poštnih storitev med najnižjimi v EU. 2. Z vstopom konkurence bo izvajalec univerzalne storitve v Sloveniji doživel velik pritisk na svoje stroške izvajanja univerzalne storitve, ki mu glede na izbor načina financiranja ne bodo povrnjeni. V primeru, da racionalizacija poslovanja in zviševanje učinkovitosti ne bosta zadoščala, bodo nekatera področja doživela slabšanje kakovosti univerzalne storitve, česar za Slovenijo sicer še ne moremo potrditi, se pa to delno potrjuje skozi krčenje skupnega števila poštnih enot v EU. 3. Izvajalci univerzalne storitve so v spremenjenih tržnih razmerah prisiljeni k višji učinkovitosti, večji inovativnosti, boljši organiziranosti in k uvajanju novih, boljših storitev. Ugotovitev se nam je potrdila skozi horizontalno povezovanje, vertikalno konsolidacijo, diverzifikacijo in čezmejno širjenje dejavnosti izvajalcev univerzalne storitve. Izvajalec univerzalne storitve v Sloveniji je trendom v EU v glavnem sledil, in to ob istočasnem zviševanju kakovosti prenosa pošiljk korespondence, racionalizaciji poslovanja, zviševanju produktivnosti ter uvajanju novih storitev z integracijo elektronskih in informacijskih storitev.
Ključne besede: trg poštnih storitev, univerzalna poštna storitev, regulacija trga, financiranje univerzalne poštne storitve, raven cen
Objavljeno: 21.02.2013; Ogledov: 1093; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

7.
OPTIMIZACIJA STROŠKOV VOZNEGA PARKA POŠTE SLOVENIJE D.O.O., PE NOVO MESTO
Gabrijela Rozman, 2012, diplomsko delo

Opis: Rastoča konkurenca, hiter razvoj tehnologije, prenasičenost trga, večje zahteve trga, zakonodaja in posledice recesije vplivajo na konkurenčnost in obstoj distribucijskih podjetij ter organizacij. Da bi podjetja ohranila konkurenčno prednosti in zadovoljstvo uporabnikov je iskanje novih storitev in izdelkov, tehnologij in sistemov, trgov in distributerjev ključnega pomena. Pomemben dejavnik ohranjanja konkurenčne prednosti je optimizacija stroškov poslovanja (predvsem logističnih stroškov). Vozni park predstavlja in sestavlja večji del logističnih stroškov v distribucijskem podjetju. Če želi podjetje prihranke iskati v voznem parku, se mora osredotočiti na njegovo upravljanje. Ena izmed možnosti zmanjševanja logističnih stroškov v voznem parku je zmanjšanje obsega voznega parka oziroma prepustitev dela voznega parka zunanjemu izvajalcu (outsourcing). Pošta Slovenije d. o. o. pri izvajanju svoje osnovne dejavnosti prenosa poštnih pošiljk in paketov upravlja obsežen vozni park, kar predstavlja precejšnji del logističnih stroškov. Z uvedbo liberalizacije trga poštnih storitev je Pošta Slovenije izgubila »monopolni« položaj. Vedno več ponudnikov poštnih storitev tako ogroža konkurenčnost in prednost Pošte Slovenije d. o. o.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: logistika, poštne storitve, konkurenčnost, optimizacija logističnih stroškov, vozni park, outsourcing.
Objavljeno: 10.06.2012; Ogledov: 1732; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

8.
Prevoz in varovanje poštnih pošiljk : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Rebeka Hribernik, 2012, diplomsko delo

Opis: Zanesljiv in varen prenos poštnih pošiljk sta pomembni nalogi poštnega prometa, zato lastniki poštnih, kurirskih in drugi storitev uvajajo varnostne izboljšave in varnostne standarde. Pomembno pri tem je, da upoštevajo pravne akte v notranjem in mednarodnem poštnem prometu. Izvajalci poštnih storitev, med katerimi je Pošta Slovenije glavni izvajalec namenjajo veliko pozornosti varovanju pri prevozu poštnih pošiljk. Na Pošti Slovenije imajo zato poseben sektor za korporativno varnost in nadzor, ki skrbi za varnost v podjetju. Za prevoze se uporabljajo lastna, tuja motorna vozila, v mednarodnem prometu pa tudi železniški vagoni in ladje ter letala. Prav tako je potrebno upoštevati tudi gostoto naselij, njihovo gospodarsko, kulturno razvitost in dejanske potrebe uporabnikov po poštnih storitvah. Organiziranost dostave se deli na centralizirani sistem, decentralizirani sistem in kombinirani sistem. Če pride do izrednega dogodka pri prevozu poštnih pošiljk je pomembno, da alarmni sistem deluje brezhibno, 24 ur na dan vse leto in da je odziv hiter, s pravimi ukrepi in intervencijskimi službami. Vzpostavitev zgodnjega opozorilnega sistema, ki ga tvorijo zaposleni, stranke in zainteresirana javnost je sistem obveščanja, ki je lahko telefonsko, neposredno ustno in pisno obveščanje odgovornih oseb zunanjim intervencijskim službam. Pošta Slovenije tesno sodeluje pri izvajanju varnostne politike z izbranimi družbami za zasebno varovanje, policijo in drugimi organi pregona.
Ključne besede: pošta, poštne storitve, pošiljke, prevozi, varovanje, varnostni ukrepi, diplomske naloge
Objavljeno: 03.08.2012; Ogledov: 1237; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

9.
NEKATERI VIDIKI INVESTICIJ V INFORMACIJSKE STORITVE NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA
Jasmina Hudernik, 2013, magistrsko delo

Opis: Primarna dejavnost nacionalnega poštnega operaterja je izvajanje univerzalne poštne storitve, s katero je poskrbljeno, da so poštne storitve zagotovljene vsem uporabnikom, po dostopni ceni, ne glede na kraj bivanja. Poštne organizacije pa ne opravljajo le tipične poštne dejavnosti, kot je raznos poštne tvarine, temveč tudi logistične in številne druge dejavnosti, kot na primer storitve direktnega marketinga, bančni promet ipd. Pojav gospodarske recesije, liberalizacija trga poštnih storitev, substitucija klasičnih načinov komuniciranja z elektronskimi, so dodatno povzročili prestrukturiranje poštne dejavnosti in odpiranje novih področij, med drugim tudi uvajanje sodobnih informacijskih storitev, ki smo jih v magistrskem delu natančneje predstavili. Pri tem smo se omejili le na nacionalnega poštnega operaterja v Sloveniji, ki je Pošta Slovenije. Posebno pozornost smo namenili tudi investicijam v informacijske tehnologije in ugotovili, da je njihove koristi zelo težko ekonomsko ovrednotiti, saj so s tipičnimi finančnimi kazalniki le slabo merljive. Kljub temu smo poskušali, s klasičnimi metodami ocenjevanja investicijskih projektov, oceniti ekonomsko upravičenost investicije v računalništvo v oblaku za Pošto Slovenije. Uporabili smo metodo neto sedanje vrednosti in metodo notranje stopnje donosa. Cilj empiričnega dela magistrske naloge pa je bil raziskati, ali obstaja tržni potencial za storitve računalništva v oblaku, ki jih ponuja Pošta Slovenije, tudi med fizičnimi osebami glede na potrebe in pričakovanja posameznikov, na podlagi podatkov slučajnega vzorca.
Ključne besede: poštne storitve, informacijske storitve, liberalizacija trga poštnih storitev, investicije v informacijske tehnologije
Objavljeno: 10.06.2013; Ogledov: 994; Prenosov: 62
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Poneverbe na pošti : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Karmen Ruedl Krajc, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Poneverbe na pošti predstavlja poneverbe, ki jih izvršujejo predvsem zaposleni delavci na pošti, obenem pa predstavlja kriminalna ogroženost Pošte Slovenije, d. o. o., ukrepe za odkrivanje, preprečevanje in preiskovanje njene ogroženosti. Ko govorimo o ogrožanjih, govorimo o kriminalni ogroženosti pošte glede na subjekt storitve in glede na objekt napada. Pošta Slovenije, d. o. o. ima izdelano varnostno politiko, ki poleg organizacije fizičnega in tehničnega varovanja ljudi in premoženja zajema tudi varnostno politiko za obvladovanje teh in drugih varnostnih tveganj, ki jih v pomembni meri povzročajo kriminalna dejanja. Jedro diplomske naloge so zaposleni delavci na pošti, ki izvajajo tipično kaznivo dejanje poneverbe. Poneverbe se izvajajo na škodo komitentov bank, za katere pošta opravlja storitve. V primerih, ko je zaznan sum kaznivega dejanja, se v pošti izvede notranja preiskava, v kateri se ugotavljajo dejstva in okoliščine, ki potrjujejo sum storitve kaznivega dejanja, zavarujejo se sledovi in predmeti, ki bi lahko služili za dokazovanje v morebitnem kazenskem ali delovno pravnem postopku zoper delavca. Za vse to je odgovoren Sektor za korporativno varnost in nadzor, ki je organizacijska enota v sklopu strokovnih služb pošte in je neposredno podrejen njenemu poslovodstvu.
Ključne besede: pošta, poštne storitve, denarni promet, varnost, korporativna varnost, varnostna politika, kazniva dejanja, poneverbe, zaposleni, preprečevanje, varovanje, tehnično varovanje, fizično varovanje, notranje preiskave, diplomske naloge
Objavljeno: 11.09.2013; Ogledov: 931; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (803,59 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici