| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 163
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izkoriščenost voznega parka pošte slovenije
Neja Kokot, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo v prvem delu zajeli teoretični del obravnavanega problema, kot je logistika nasploh, vozni park v organizacijah, izkoriščenost in učinkovitost ter načrtovanje transporta. Problem izkoriščenosti v voznem parku smo opredelili tudi s pomočjo dobrih praks iz tujine. V drugem, analitičnem delu naloge, pa smo opisali organizacijo in njene glavne dejavnosti. Predstavili smo dejanske podatke izkoriščenosti voznega parka za leti 2019 in 2020, s pomočjo teh pa naredili analizo predlogov rešitev, ki bodo izkoriščenost izboljšali. Ugotovili smo, da bi izkoriščenost izboljšali z uvedbo zunanjega izvajanja transporta na določenih lokacijah, kjer je izkoriščenost res slaba. Ugotovili smo tudi, da bi izkoriščenost povečali z združevanjem dostav z večjih pošt na manjše, saj bi pri tem potrebovali manj vozil. Predstavili smo tudi uvedbo umetne inteligence v transportu, predvsem z uporabo avtonomnih vozil, ki se čedalje bolj razvijajo. Najboljši rešitvi izboljšanja izkoriščenosti sta torej uvedba zunanjega izvajanja transporta in umetna inteligenca. Pri obeh rešitvah bi se dosedanji vozni park zmanjšal, s tem pa bi se povečala izkoriščenost preostalih vozil.
Ključne besede: izkoriščenost, logistika, transport, vozni park, Pošta Slovenije
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 58; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
Sprejem paketnih pošiljk in transportna sredstva notranjega transporta na pošti 2102 Maribor
Alem Salkić, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava sprejem paketov na pošti 2102 Maribor, predvsem pa transportna sredstva notranjega transpotra na tej pošti. Obravnavana tematika je aktualna, saj, med drugim, obravnava izredne razmere, ki smo jim bili priča jeseni leta 2020 in ki se, glede na trenutno stanje v svetu, lahko ponovijo tudi letošnjo jesen. Z nekaterimi rešitvami, predlaganimi v diplomskem delu, bi se lahko na takšen potek dogodkov bolje pripravili. V diplomskem delu so analizirani procesi in preračunana tehnična storilnost transportnih sredstev notranjega transporta. Predlagani so tudi ukrepi za izboljšanje storilnosti transportnih sredstev notranjega transporta. Ugotovitve, s katerimi so podani predlogi rešitev obstoječega stanja, so strnjene v zaključku diplomskega dela.
Ključne besede: sprejem paketov, avtomatski paketni usmerjevalnik, transportna sredstva notranjega transporta, Pošta Slovenije, d. o. o.
Objavljeno: 14.09.2021; Ogledov: 102; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

3.
Poštni ropi v Sloveniji
Davor Vodopija, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Poštni ropi v Sloveniji smo ugotovili, da si roparji za izvršitev kaznivega dejanja izbirajo poštne poslovalnice, ki so slabše tehnično varovane, kar je razvidno iz poštnih ropov v Semedeli ter v Kresnicah. Zaradi tega je morala Pošta Slovenije izboljšati načine, kako varuje svoje premoženje in dobrobit svojih zaposlenih, kar je privedlo tudi do tega, da se je število poštnih ropov zelo zmanjšalo. Za varovanje Pošte Slovenije je zelo pomembno sodelovanje Pošte Slovenije in policije, ki je že tradicionalno dobro, pri iskanju storilcev in pri preprečevanju poštnih ropov pa se je le še izboljšalo. Prav tako je za preprečevanje poštnih ropov in ohranjanju varnosti Pošte Slovenije pomembno tudi tehnično varovanje, ki je sestavljeno iz kombinacije fizičnega varovanja, mehanskega varovanja in tehničnega varovanja ter organizacijskih in kadrovskih ukrepov V sledečem delu smo podrobneje predstavili pošto, Pošto Slovenije, rope ter poštne rope v Sloveniji. Predstavili smo poštne rope v Semedeli in v Kresnicah ter kako lahko s pomočjo tehničnega varovanja, sodelovanja s policijo in preventivnim izobraževanjem zaposlenih omejujemo poštne rope. Prav tako smo odgovorili tudi na zadani raziskovalni vprašanji, ki nam pomagata podrobneje prikazati tematiko.
Ključne besede: diplomske naloge, pošta, Pošta Slovenije, ropi, poštni ropi, omejevanje poštnih ropov
Objavljeno: 26.01.2021; Ogledov: 251; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (415,73 KB)

4.
Elektronsko izobraževanje kadrov v podjetju Pošta Slovenije, d. o. o.
Martina Medved, 2020, magistrsko delo

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) nas zadnja desetletja pomembno in zvesto spremlja na vsakem koraku in pripomore k oblikovanju našega vsakdana. Zaradi hitro spreminjajoče se tehnologije se moramo tako posamezniki kot podjetja, ki želijo biti v koraku s časom, prilagajati. V današnjem času že skorajda ni zaposlenega, ki ne bi bil primoran uporabljati tehnologijo tako v službi kot v prostem času (računalnik, pametni telefoni ipd.). Vsako večje podjetje je v teh časih v svoje poslovanje že vključilo (delno ali pa v celoti) elektronsko izobraževanje. Ta vrsta izobraževanja je pomembna predvsem zaradi lažje izvedbe izobraževanj in usposabljanj za podjetja, ki imajo zelo razgibana in različna delovna mesta. Tovrstna (elektronska) izobraževanja pripomorejo k zmanjševanju stroškov izobraževanj in k hitrejši ter kakovostnejši izvedbi izobraževanj. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so predstavljena teoretična izhodišča za obravnavano temo, v drugem delu pa je analiza izbranih orodij. V uvodnem poglavju so opisani namen, cilji in hipoteze raziskave ter predvidene metode, po katerih smo se orientirali med izdelavo magistrskega dela. V drugem poglavju sta podrobneje opisana razvoj in izobraževanje kadrov. Najprej so opredeljeni osnovni pojmi, kaj razvoj in izobraževanje kadrov sploh predstavljata, nato pa sta opisani vloga in pomen izobraževanja kadrov tako za organizacijo kot tudi za posameznika. Opredeljeni so modeli procesa izobraževanja, kako se sploh lotiti izvajanj izobraževanj, nato pa so opisane različne metode in oblike izobraževanja, ki se uporabljajo v podjetjih. Tretje poglavje smo namenili razlagi, kaj je e-izobraževanje in opisu začetkov e-izobraževanja. Nato so predstavljene oblike in vrste elektronskega izobraževanja ter prednosti in slabosti le-tega. Na koncu tretjega poglavja so opisana še orodja, ki so dostopna na slovenskem trgu. V četrtem poglavju smo podrobneje opisali izbrano podjetje, tj. Pošta Slovenije, d. o. o. O podjetju smo zapisali osnovne informacije in raziskali, kako se je podjetje razvijalo skozi zgodovino. Kasneje smo navedli, kakšno je trenutno stanje izobraževanj v podjetju (kakšne metode in oblike izobraževanj uporabljajo) ter kakšne načrte in strategije snujejo za prihodnost. Na koncu četrtega poglavja smo izdelali še tabelo, s katero prikazujemo zahteve in pričakovanja podjetja pri uvedbi e-izobraževanja. V petem poglavju smo predstavili izbrana orodja za elektronsko izobraževanje. Na podlagi izdelane tabele in kriterijev smo jih nato opisali ter jih na koncu poglavja med seboj primerjali.
Ključne besede: e-izobraževanje, kadri, LMS, Pošta Slovenije, ECHO+, eCampus, MS Teams
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 280; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

5.
Uporaba električnih vozil v voznem parku Pošte Slovenije, PLC maribor
Daša Šeligo, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bo najprej predstavljena logistika nasploh, njeni vplivi na okolje in kako se le ta ukvarja z zmanjševanjem negativnih vplivov na okolje. Predstavili bomo alternativna goriva in pokazali primere dobre prakse od drugje. Skozi diplomsko nalogo opisujemo uporabo električnih vozil nasploh in pa predvsem v dostavi Pošte Slovenije. Ta tema je danes zelo pomembna po vsem svetu, tako za posameznike kot tudi za podjetja, ki želijo zmanjšati svoj negativni vpliv na okolje. Po predstavitvi teorije pa bomo opisali okolje, v katerem smo zaznali težavo in hočemo poiskati rešitve. Zato bomo najprej opisali podjetje Pošta Slovenije, d. o. o., in njen vozni park, v raziskavi pa se bomo omejili na vozni park Poštno logističnega centra Maribor. Skozi diplomsko nalogo bomo raziskali in primerjali stroške vozil v dostavi. S SWOT-analizo pa bomo poiskali prednosti in slabosti električnih vozil, na katere lahko sam proizvajalec vpliva in pa priložnosti ter grožnje, ki jih opredeljujemo kot zunanje dejavnike, ki pa so vseeno zelo pomembni. Na koncu želimo priti do rezultata, ki nam bo razkril, kako in v kakšni meri lahko zmanjšamo stroške voznega parka in negativen vpliv voznega parka na okolje.
Ključne besede: logistika, električna vozila, varovanje okolja, Pošta Slovenije, vozni park.
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 275; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

6.
Konkurenčne prednosti distribucije paketnih pošiljk
Sara Siter, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo obravnavali področje poštnih storitev ter značilnosti in posebnosti logističnih verig, posebnosti distribucije paketnih pošiljk ter različne vidike in dejavnike konkurenčne prednosti. Proučevali smo, kateri so dejavniki konkurenčne prednosti Pošte Slovenije na področju distribucije paketnih pošiljk. V teoretičnem delu smo predstavili teoretične osnove logistike in distribucije, značilnosti konkurence, organizacijo dostave paketnih pošiljk na Pošti Slovenije in naredili primerjavo dostave paketnih pošiljk Pošte Slovenije v primerjavi s konkurenti, kot so DHL, d. o. o., DPD, d. o. o., in GLS, d. o. o. V aplikativnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali štiri raziskovalne hipoteze in ugotovili, da strokovnost in prijaznost zaposlenih vpliva na izbor ponudnika paketnih storitev. Pri tem smo tudi ugotovili, da je velik delež vseh anketiranih zadovoljnih oz. zelo zadovoljnih s strokovnostjo in prijaznostjo zaposlenih na Pošti Slovenije. Ovrgli smo hipotezo, da se večina uporabnikov raje odloči za storitev Pošte Slovenije kot pa za uporabo paketomata. Anketiranci se strinjajo, da je lokacija pošte zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za uporabo paketnih storitev, nismo pa uspeli potrditi hipoteze, da se anketiranci odločijo za paketne storitve pri Pošti Slovenije zaradi hitrosti prenosa paketnih storitev.
Ključne besede: konkurenca, konkurenčna prednost, distribucija, paketne storitve, pošiljka, Pošta Slovenije.
Objavljeno: 21.10.2020; Ogledov: 226; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

7.
Pregled varnosti protokolov za pošiljanje e-pošte
Gal Meznarič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi opravimo varnostni pregled protokolov za pošiljanje e-pošte. Opisana je tudi ključna terminologija in infrastruktura za pošiljanje. Varnostna tveganja protokola SMTP so opisana podrobneje, kar je nadaljevano z analizo nadgradenj, ki te varnostne pomanjkljivosti naslavljajo. Več pozornosti je namenjeno protokolu MTA-STS, ki hkrati predstavlja hrbtenico implementacije posredniškega poštnega strežnika. Implementacijo funkcionalno in varnostno ovrednotimo s pomočjo zunanjih storitev ter simuliranega napada. Ugotovimo, da protokol MTA-STS sicer pripomore k izboljšanju varnosti prenosa e-pošte med strežniki, a vsebuje tudi ranljivost. Vzrok tiči v sami zasnovi protokola, kar lahko napadalec izkoristi za popolni izogib zaščite MTA-STS.
Ključne besede: e-pošta, varnost, protokol, poštni strežnik, MTA-STS
Objavljeno: 04.09.2020; Ogledov: 254; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
E-poštni marketing in uporabniška izkušnja orodja MailChimp
Jasna Bratušek, 2019, diplomsko delo

Opis: E-poštno sporočilo je vsekakor eno izmed starejših oblik digitalnega trženja, vendar kljub temu še dolgo ne bo potonila v pozabo. Prav nasprotno. E-pošta ima moč, da podjetje nadgradi ali pa začne zaostajati. Biti moramo v koraku s časom in biti pripravljeni na prihajajoče trende in se pripraviti na delovanje tudi na tem področju. Vsako podjetje se mora zavedati vrednosti delovanja in trženja njenih izdelkov. Uporabniška izkušnja tako pomaga, da izdelek ali storitev lažje približamo uporabniku, le to pa lahko kasneje prodamo po različnih trženjskih poteh. Najprej smo analizirali, kaj sploh uporabniška izkušnja, digitalno trženje in e-poštno trženje so, analizirali njihove ključne elemente in na koncu naredili uporabniško izkušnjo orodja MailChimp. Le to, je orodje za avtomatizacijo trženja. Ugotovili smo, da uporaba e-poštnega trženja je pomembna za doseganje ciljnega občinstva in vzpostavljanja odnosov s strankami in da z uporabo naprednih funkcij kot so segmentiranje, testiranje in personaliziranje, lahko dosegamo boljše rezultate e-poštnih kampanj.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, digitalni marketing, e-pošta, e-poštni marketing, MailChimp
Objavljeno: 12.12.2019; Ogledov: 420; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

9.
Razvoj zaposlenih na Pošti Slovenije d.o.o.
Kaja Sukovič, 2019, diplomsko delo

Opis: Podjetja, ki obratujejo v gospodarstvih, ki so tržno usmerjena, so prišla do spoznanja, da je razvoj zaposlenih ključnega pomena za pridobivanje in vzdrževanje njihovih konkurenčnih prednosti. V diplomskem delu smo predstavili razvoj zaposlenih na Pošti Slovenije, d. o. o. Razvoj zaposlenih je sistematičen proces, s katerim organizacija načrtovano razvija tista znanja in kompetence, ki podpirajo strateške cilje in zastavljeno vizijo. Za organizacijo je izredno pomembno, da razpolaga s kadri, ki so ustrezno izobraženi in usposobljeni za opravljanje svojega dela. To predstavlja ključ do uspeha podjetja in le tako lahko dosežemo konkurenčnost organizacije na trgu. Na Pošti Slovenije, d. o .o se v okviru razvoja zaposlenih poslužujejo izobraževanj in usposabljanj, coachinga, metorstva, letnih razvojnih pogovorov, strokovnega izpopolnjevanja in razvoja vodij po metodi 360°. Anketiranci v organizaciji Pošta Slovenije, d. o. o., so v večini zadovoljni z načinom razvoja zaposlenih. Organizacija dejavnosti izvaja uspešno in zelo dobro že vrsto let. Dejstvo, da si nekateri anketiranci želijo izboljšav na področju razvoja, pa najbrž kaže na to, da želijo biti še uspešnejši pri delu. Sistem razvoja zaposlenih na Pošti Slovenija, d. o. o je sicer učinkovit, kljub temu pa vodstvu ne omogoča vpogleda spremljanja zadovoljstva anketirancev z izvajanjem sistema. S tem nima povratne informacije glede sistema razvoja kadrov s strani zaposlenih. Organizacija bi morala še bolj upoštevati mnenja in želje posameznikov, saj bi tako dosegla, da bi bili zaposleni z delom bolj zadovoljni, posledično pa še bolj produktivni in uspešni pri delu.
Ključne besede: Razvoj zaposlenih, Pošta Slovenije, izobraževanje in usposabljanje, coaching
Objavljeno: 02.12.2019; Ogledov: 425; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (714,07 KB)

10.
Spear phishing: dovzetnost uporabnikov elektronske pošte
Aljaž Sok, 2019, diplomsko delo

Opis: Phishing predstavlja eno izmed najbolj razširjenih groženj v kibernetskem prostoru. Čez leta so se metode storilcev razvile in spremenile, pojavile so se nove pojavne oblike, s katerimi skušajo storilci pretentati uporabnike interneta in drugih omrežij. Med vse bolj razširjene oblike phishinga sodi spear phishing, ki je ciljni napad na posameznika ali organizacijo. Storilci se skušajo preko elektronske pošte ali lažne spletne strani dokopati do zaupnih podatkov, ki bi jim nadalje lahko prinesli finančno korist. V diplomski nalogi smo raziskali problematiko phishinga, njegovo zgodovino in sodobne metode, ki jih storilci najpogosteje uporabljajo. Osredotočili smo se na spear phishing, ki velja za eno najuspešnejših oblik phishinga in povzroča veliko finančne škode posameznikom in organizacijam. Z raziskavo smo preverjali dovzetnost uporabnikov elektronske pošte na spear phishing napade. S pomočjo kvazi eksperimenta smo preizkušali odzivnost uporabnikov na sumljivo elektronsko pošto. Vzorec naše raziskave so predstavljali mladi odrasli, za katere vemo, da so vsakodnevno vpeti v kibernetski prostor. Glavna ugotovitev je, da so mladi odrasli po večini sicer seznanjeni s problematiko, vendar nekateri še kljub temu nasedejo prevari. Prav tako smo skozi pregled stanja ugotovili, da je na področju zaščite uporabnikov pred phishingom potrebno še veliko obveščanja in izobraževanja o nevarnostih, ki jih ta prinaša.
Ključne besede: diplomske naloge, phishing, spear phishing, napad, elektronska pošta, uporabniki
Objavljeno: 07.10.2019; Ogledov: 546; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (731,89 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici