| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
FIZIKALNO MODELIRANJE WANKLOVEGA MOTORJA
Marta Pliberšek, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je prikazana podrobna preučitev wanklovega motorja, ter možnosti za konstrukcijsko variiranje vplivnih parametrov, s katerimi lahko vplivamo na njegovo delovanje z različnih vidikov, kot so učinkovitost, zanesljivost, vpliv na okolje, ipd. V ta namen je bilo potrebno najprej definirati glavno funkcijo sistema, jo razčleniti v funkcijsko strukturo ter posameznim delnim funkcijam poiskati ustrezne primarne in alternativne fizikalne principe, iz katerih izhajajo vplivni parametri sistema, njihove medsebojne odvisnosti in možnosti za variiranje.
Ključne besede: reakcijski motorji, batni motorji, wanklov motor, plinski zakon, Ottov krožni proces
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 2412; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

7.
PREDNOSTI IN SLABOSTI BENCINSKEGA, PLINSKEGA IN ELEKTRIČNEGA POGONA
Gregor Sabolek, 2013, diplomsko delo

Opis: Vedno večje vsebnosti CO2-ja v ozračju in posledično onesnaževanje okolja, nas silijo k temeljitem razmisleku o našem načinu življenja. Osebna vozila, ki temeljijo na notranjem izgorevanju fosilnih goriv, trenutno prispevajo kar petino svetovnih CO2 emisij, do leta 2050 pa se bodo vrednosti podvojile. Kemične in fizične lastnosti alternativnih goriv vplivajo na ceno, vozne lastnosti, stroške vzdrževanje in samo arhitekturo vozil, zato je ključno, da poznamo vse prednosti in slabosti, ter da izberemo alternativo, ki bo nam kot vozniku najbližja. Pri prehodu na alternativna pogonska goriva, igra veliko vlogo tudi infrastruktura polnilnic in državna regulativa, ki bi se morala na problem emisij odzvati veliko bolj odločno in vzpodbudno, v obliki nižjih trošarin in registracij, izgradnji infrastrukture, ter delnem subvencioniranju predelave vozil. Kljub pojavu novih tehnologij, hibridov, električnih vozil in vozil na gorivne celice, je za povprečnega uporabnika še vedno najugodnejša predelava vozila na utekočinjen naftni plin oz. zemeljski plin, saj se investicija pri povprečni vožnji, povrne že v roku dveh let. Slovenija je na svetovnem zemljevidu alternativnih pogonskih goriv še vedno palček, a zato z ogromnim potencialom. Le na nas je, da se pričnemo zavedati, da na vrednost emisij in kvaliteto okolja, lahko z izbiro primernega alternativnega goriva, vplivamo tudi sami.
Ključne besede: električna vozila, vozila z motorji na notranje izgorevanje, onesnaževanje, vozila na plinski pogon, fosilna goriva.
Objavljeno: 17.01.2014; Ogledov: 1370; Prenosov: 496
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici