| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
S PLESOM IN GLASBO SKOZI LETNE ČASE
Aleksandra Cavnik, 2016, diplomsko delo

Opis: POVZETEK IN KLJUČNE BESEDE Diplomsko delo obravnava plesne in glasbene dejavnosti otrok na predšolski stopnji. V teoretičnemu delu smo se opredelili na gibalni razvoj otroka v predšolskem obdobju, razsežnosti plesa, povezavo med plesom in glasbo, plesno-gibalne dejavnosti v predšolskem obdobju, načrtovanje vzgojnega dela, analizo in refleksijo vzgojnega dela. Namen praktičnega dela je bil proučiti plesni odziv otrok na različno zvrst glasbe v drugem starostnem obdobju. Ideje o spoznavanju in doživljanju letnih časov (jesen, zima, pomlad, poletje) skozi različno glasbo so bile preko plesa realizirane v neposrednih pedagoških delovnih pogojih, v Vzgojno varstvenem zavodu Slovenj Gradec, enoti Mislinja – šola, v oddelku od 5 do 6 let, v drugi starostni skupini. Preko evalvacij neposrednega pedagoškega dela smo odgovarjali na raziskovalna vprašanja. Potrdimo lahko, da so otroci v drugem starostnem obdobju sposobni tako široke obravnave sklopov, sposobni so izpeljati urno kulturno prireditev pred širšo javnostjo, strokovni delavec lahko pri svojem delu in načrtovanju uspešno združuje vsa področja kurikula in zajame vse cilje le-tega. Lahko trdimo, da je primernost drugačnega načrtovanja zelo dobra, s tem pridobi sam strokovni delavec dobro podlago za uspešnejše načrtovanje in povezovanje področij kurikula, otrok pa preko zanimivih in razgibanih dejavnosti skozi celotno leto raste na osebni ravni.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: predšolski otrok, razsežnosti plesa, plesno-gibalne dejavnosti, načrtovanje vzgojnega dela, analiza in refleksija vzgojnega dela, folklorno izročilo, glasbena pravljica.
Objavljeno v DKUM: 24.08.2016; Ogledov: 1839; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
PLESNA VZGOJA IN RAZLIČNE GLASBENE ZVRSTI
Simona Trstenjak, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela Plesna vzgoja in različne glasbene zvrsti je s pomočjo teoretičnih izhodišč, ob opazovanju plesnega izražanja otrok, ugotoviti vpliv posamezne glasbene zvrsti na otroka pri plesni vzgoji. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo plesne vzgoje v predšolskem obdobju, kjer smo podrobneje opisali sam pomen in vpliv plesne vzgoje na predšolskega otroka, vsebine, cilje in načela ter metode plesne vzgoje. Predstavljene so različne glasbene zvrsti in povezava plesne in glasbene vzgoje. Skozi empirični del diplomskega dela smo podrobneje predstavili izvedeno raziskavo v pomurskem vrtcu Križevci pri Ljutomeru, ki je temeljila na izvedbi osmih načrtovanih plesnih dejavnosti. Plesna dejavnost se je navezovala na glasbene zvrsti, vsaka plesna dejavnost je vsebovala drugo zvrst glasbe. Končne rezultate in ugotovitve smo pridobili s pomočjo evalvacij iz vseh osmih izvedenih dejavnosti.
Ključne besede: Plesna vzgoja, predšolski otrok, plesne dejavnosti, glasba kot spodbuda za plesno ustvarjanje, različne glasbene zvrsti.
Objavljeno v DKUM: 27.07.2016; Ogledov: 2521; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (828,78 KB)

3.
IZRAŽANJE Z GIBOM PRI PREDŠOLSKIH OTOCIH
Ana Korošec, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Izražanje z gibom pri predšolskih otrocih, je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu je predstavljen teoretični del, kjer so opisani pojmi ustvarjalnost, ustvarjalni gib in pomembnost gibanja predšolskega otroka. Raziskali smo vlogo vzgojitelja, ki je pomembna pri vključevanju ustvarjalnega izražanja pri samem vzgojno-izobraževalnem delu. Predstavljene so tudi gibalno-plesne aktivnosti ter različne plesne spodbude, ki omogočajo vzgojiteljem lažje vključevanje ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalno delo. Raziskali smo, kako lahko vključimo ustvarjalni gib v vsa kurikularna področja dejavnosti. V empiričnem delu smo raziskali nekatere značilnosti izvajanja ustvarjalnega giba v vrtcih Slovenj Gradec in Dravograd. Cilj diplomskega dela je ugotoviti zastopanost ustvarjalnega gibanja in izražanja v vzgojno-izobraževalnem delu pri predšolskih otrocih. Zanimala nas je prisotnost oz. vključevanje ustvarjalnega giba v vsa področja dejavnosti, pogostost načrtovanja ter načrtovane dejavnosti z ustvarjalnim gibom. Rezultati, pridobljeni z anonimnim anketnim vprašalnikom, ki so jih izpolnili vzgojitelji iz koroških regij, so predstavljeni opisno in tabelarično. Pridobljeni podatki so predstavljeni opisno ter tabelarično s pomočjo programa SPSS (Statistical Package fort the Social Sciences) in s programom Microsoft Excel.
Ključne besede: Predšolska vzgoja, ustvarjalni gib, plesno izražanje, predšolski otroci, področja dejavnosti, gibanje, vzgojitelj.
Objavljeno v DKUM: 07.10.2015; Ogledov: 2047; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (891,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici