| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NEKATERE ZNAČILNOSTI PLESNO TALENTIRANIH UČENCEV NA RAZREDNI STOPNJI IZOBRAŽEVANJA
Mojca Kamenšek, 2010, diplomsko delo

Opis: S pojmom talent, njegovo strukturo in naravo se evropski misleci ukvarjajo že vrsto let, zato v strokovni literaturi zasledimo številna pojmovanja talentiranosti. Talent je odvisen od prirojenih in v zgodnjem otroštvu razvitih sposobnosti ter lastnosti posameznika, njegova realizacija pa od pogojev, ki jih posamezniku omogoči njegovo okolje. Zato je treba znake talentiranosti in posamezne talente prepoznati čim bolj zgodaj. Naš namen je bil podrobneje proučiti področje plesne talentiranosti in predstaviti kriterije za identifikacijo in ocenjevanje plesno talentiranih učencev ter ugotoviti, če so ti značilni za plesno talentirane učence na razredni stopnji izobraževanja. Želeli smo izvedeti tudi, ali obstajajo razlike v značilnostih plesno talentiranih učencev glede na spol in vzgojno-izobraževalno obdobje. V teoretičnem delu so osvetljeni postopek odkrivanja nadarjenih učencev v slovenskih osnovnih šolah, področje talentiranosti, plesna talentiranost ter odkrivanje in značilnosti plesno talentiranih učencev. V empiričnem delu smo uporabili deskriptivno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V vzorec smo zajeli 238 učencev od 1. do 5. razreda. Uporabljen Mann—Whitneyjev preizkus je pokazal, da med spoloma obstajajo statistično značilne razlike pri kriterijih fizični nadzor, koordinacija gibov in skladnost gibov z glasbo v prid dečkom, pri vzgojno—izobraževalnem obdobju pa so se statistično značilne razlike pokazale pri kriterijih gibalna kakovost in izvirnost ustvarjalnih motivov. Ugotovili smo tudi, da so uporabljeni kriteriji pri plesno talentiranih učencih nadpovprečno izraženi.
Ključne besede: ples, nadarjenost, talentiranost, plesna talentiranost, odkrivanje plesnih talentov, značilnosti plesno talentiranih
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 2385; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (4,18 MB)

2.
VLOGA TER SODELOVANJE STARŠEV PRI IZOBRAŽEVANJU GLASBENO IN PLESNO TALENTIRANIH OTROK
Ana Tina Petkovšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč želeli predstaviti pomen, ki ga imata sodelovanje ter vključevanje staršev v proces izobraževanja glasbeno-plesno talentiranih otrok. Glasba in ples imata pri vzgoji otrok neprecenljivo vlogo, saj prispevata k uresničevanju široke palete vzgojno-izobraževalnih ciljev. Glasbene in plesne izkušnje spodbujajo otrokovo izražanje čustev ter izostrijo zavedanje in opažanje čustev drugih. Družina je tista, ki prva ustreže otrokovi želji po plesnem in glasbenem izražanju, zato smo se v nalogi najprej osredotočili na pomen družine, ki je nepogrešljiv dejavnik otrokovega razvoja. Pojasnili smo naloge družine, oblike družin ter družinska vzgojna sredstva. Nato smo opredelili pojem glasbene in plesne talentiranosti, kdo so talentirani otroci, kako jih prepoznamo, kakšne so njihove značilnosti in potrebe ter kakšno vlogo imajo starši pri razvoju otrokove talentiranosti. Predstavili smo tudi Glasbeno šolo Gornja Radgona kot institucijo, ki izobražuje glasbeno in plesno talentirane otroke. Delo z umetniško nadarjenimi otroki zahteva posebne didaktične pristope, ključna pa je vloga staršev kot soudeležencev v izobraževalnem procesu. Otrok potrebuje čustveno podporo staršev, na katero se lahko zanese ne glede na svoje uspehe in neuspehe. Staršem in učiteljem je skupni cilj uspeh otroka, zato je pomembno, da se vzpostavi kakovostni sodelovalni odnos in komunikacija med domom in šolo – starši in učitelji. V nalogi smo predstavili formalne in neformalne oblike sodelovanja med šolo in domom in kako se te konkretno uresničujejo na Glasbeni šoli v Gornji Radgoni.
Ključne besede: Talent, plesna talentiranost, glasbena talentiranost, sodelovanje, družina, Glasbena šola Gornja Radgona.
Objavljeno: 11.09.2012; Ogledov: 1992; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici