| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPOZNAVANJE DOMAČEGA KRAJA S POMOČJO PLESNE DEJAVNOSTI PREDŠOLSKIH OTROK
Mojca Pajenk, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so razvidni kulturni utrip in značilnosti domačega kraja Polzela, ki so ga predšolski otroci spoznavali prek priprave na plesno prireditev z naslovom Na Polzeli smo doma. Diplomsko delo je osredotočeno na sodelovanje predšolskih otrok z ožjo in širšo lokalno skupnostjo ter na otrokov neposredni način srečevanja s kulturo domačega kraja. V teoretičnem delu povzemamo vpliv kulturne dediščine, kjer se dotaknemo plesnega izročila, ter vplive družbenega okolja, kjer ne smemo pozabiti na sodelovanje vrtca s starši in okoljem. V nadaljevanju se posvečamo natančnemu načrtovanju plesne dejavnosti, ki je značilen pri pripravi na kakovostno plesno dejavnost. V nadaljevanju teoretičnega dela sledijo značilnosti projektnega dela, kjer je razvidno, da otrok doživlja svet celostno in da je za njegov razvoj potrebna integracija vseh vzgojnih področij, v pričujočem primeru integracija spoznavanja okolja in plesa. Teoretični del zaključimo z opisom kulturne ustvarjalnosti v Občini Polzela, ki vsebuje opis kraja in življenja na Polzeli, opis Vrtca Polzela in namen projekta Na Polzeli smo doma, kar bomo v empiričnem delu tudi podrobno opisali s postopkom priprave in izvedbe projekta.
Ključne besede: kulturna dediščina, plesno izročilo, družbeno okolje, plesna dejavnost, projekt, plesna prireditev.
Objavljeno: 03.05.2016; Ogledov: 1105; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
FIT IN SMERNICE ZA PROJEKT PLESNE PRIREDITVE
Tanja Zver, 2011, diplomsko delo

Opis: Naslov diplomske naloge je FIT in smernice za projekt plesne prireditve. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo podali nekaj informacij o FIT organizaciji. Ker v razpoložljivi literaturi ni podatkov o FIT-u, ki bi nam služili kot izhodišče za teoretični del, smo podali svoje mnenje. Osredotočili smo se na sam projekt, kaj le-ta je in kakšne so njegove glavne in vmesne etape. Vidike ustvarjalnosti smo analizirali po etapah projekta pri vzgojnem delu in prikazali smo načela ustvarjalne vzgoje, na katerih temelji projektno vzgojno delo. Precej podrobno smo se dotaknili značilnosti projektnega dela v vrtcu, od projektnega pristopa do spoštovanja otrokove osebnosti in osebnosti vseh udeležencev. Empirični del temelji predvsem na raziskavi FIT organizacije, ki nam je preko seminarja podala smernice za projekt plesne prireditve. Plesno prireditev so izvedle strokovne delavke in otroci od prvega do šestega leta starosti iz vrtca Beltinci. Med izvajanjem plesnih nalog smo prišli do ugotovitve, da so otroci navdušeni nad plesom in da se zelo radi gibajo ob glasbi. Ob plesu so se otroci sproščali in uživali. Vedno znova so želeli plesati, zraven pa so bili zelo ustvarjalni.
Ključne besede: - FIT organizacija - Projektno delo - Ples - Glasba - Vrtec - Otroci - Plesna prireditev
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 12973; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (387,38 KB)

Iskanje izvedeno v 2.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici