SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Družabni ples na Ptuju : diplomska naloga
Božena Krivec, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: sociologija, ples, Ptuj, razvoj, prosti čas, diplomska dela
Objavljeno: 01.02.2009; Ogledov: 2953; Prenosov: 423
.pdf Polno besedilo (408,81 KB)

2.
ZBIRKA PRIPRAV ZA PLESNO DRAMATIZACIJO OD LETA 1986 DO LETA 2006
Tanja Razgoršek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je teoretična. S pomočjo strokovne literature je predstavljen zgodovinski razvoj, ki je pripeljal do sodobnega plesa. Opisana sta tudi ples in plesna vzgoja ter njene značilnosti. Ker se lahko v plesno dramatizacijo vključujejo že otroci v predšolskem obdobju, je opisan gibalni razvoj otrok od prvega do šestega leta starosti. Kot eden izmed uspešnih načinov vzgojnega dela v vrtcu je prav tako podrobneje predstavljeno projektno delo. Plesna dramatizacija omogoča integracijo z različnimi področji, med njimi sta tudi glasbena in gledališka vzgoja. Zaključni del diplomske naloge predstavljajo priprave za plesno dramatizacijo. Gradivo je zaradi boljše preglednosti urejeno in zapisano v obliki preglednic. Podrobneje je predstavljeno šest dramatizacij, ki so zapisane v obliki scenarija. Zgodbe so primerne razvojni stopnji predšolskega otroka.
Ključne besede: plesna dramatizacija, plesna vzgoja, ples, gledališka vzgoja, projektno delo.
Objavljeno: 28.04.2009; Ogledov: 3298; Prenosov: 1233
.pdf Polno besedilo (799,40 KB)

3.
PLESNA DRAMATIZACIJA PO LITERARNEM DELU MOJCA POKRAJCULJA - PROJEKTNO DELO
Petra Krašovic, 2009, diplomsko delo

Opis: Ples oziroma gib je osnova vseh človekovih aktivnosti. Uporabljamo ga v vsakdanjem življenju in pri umetniškem ustvarjanju. Plesna dramatizacija v otroku sprošča domišljijo, ustvarjalnost in mu nudi veliko užitkov. V diplomskem delu je predstavljen projekt plesne dramatizacije z otroki, starimi od 3 do 4 leta. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljene naslednje teme: • ples, • gibalno-plesne dejavnosti, • ustvarjalnost, • pravljica in povedka ter • projektno delo. V empiričnem delu je opisan potek projekta.
Ključne besede: Plesna dramatizacija, ples, projektno delo, pravljica, povedka, ustvarjalnost.
Objavljeno: 06.05.2009; Ogledov: 4729; Prenosov: 947
.pdf Polno besedilo (815,20 KB)

4.
UMESTITEV PLESA V MESEČNO NAČRTOVANJE V POMLADANSKEM ČASU
Tamara Kuzman, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu je opisan ples, plesna vzgoja, ustvarjalnost, inteligenca, motivacija in spodbude za plesno ustvarjanje. V enem izmed poglavij je opisano tudi načrtovanje. V drugem delu diplomske naloge pa je podrobno opisan praktični del diplomske naloge, ki je bil izveden v mesecu aprilu, v domačem vrtcu. Tema naše plesne izvedbe je bila: Ples v dežju. Vstavljene so tudi vse priprave in analize izvedenih plesnih dejavnosti, prav tako pa diplomsko delo vsebuje tudi mesečni načrt za april. Naš namen je bil umestiti ples v vsa vzgojna področja, enkrat v podrejenem, drugič v nadrejenem položaju. V raziskavi je uporabljena neeksperimentalna metoda pedagoškega raziskovanja. Otroci so se, po pričakovanju , pozitivno odzivali na plesne vzpodbude.
Ključne besede: predšolska vzgoja, mesečno načrtovanje, plesne dejavnosti, plesna priprava, bans, rajalna igra, ustvarjalni ples.
Objavljeno: 27.05.2009; Ogledov: 2476; Prenosov: 654
.pdf Polno besedilo (612,91 KB)

5.
PLESNO USTVARJANJE NA PODLAGI LITERARNEGA BESEDILA
Jožica Krajnc, Mojca Zaponšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Plesno ustvarjanje na podlagi literarnega besedila je zapisano v okviru plesnega ustvarjanja otrok ob slikanici Bravo, putka!. V teoretičnem delu je obravnavan ples v povezavi z njegovim izražanjem in vzgojo. Ob tem je posebej izpostavljena estetika v plesu, sodobni ples ter balet. Poudarek je tudi na improviziranju in oblikovanju ter na dihanju in ritmu. Ob tem sta izpostavljena glasba in književnost kot pomembna motivacijska dejavnika. Teoretični del je nadgrajen s praktičnim delom, v slednjem je predstavljena slikanica z naslovom Bravo, putka! in izvedena plesna dramatizacija širši javnosti. Predstavljene so plesne priprave posameznih prizorov, priprava celotnega projekta vključno z vsemi zastavljenimi cilji in dnevne analize vseh dejavnosti s slikami. V prilogi je priložen primer vabila, gledališkega lista in vstopnice. Projekt je potekal v dveh skupinah predšolskih otrok starih 1—3 in 4—6 let, vrtca Velenje, enota Sonček Šentilj. Poudarek je bil na plesnem ustvarjanju ob glasbi, pri tem pa so bile upoštevane medpodročne povezave.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: predšolska vzgoja, plesna vzgoja, plesna dramatizacija, ples, umetnost, ustvarjalnost, projektno delo.
Objavljeno: 13.08.2009; Ogledov: 3378; Prenosov: 788
.pdf Polno besedilo (15,45 MB)

6.
TRŽNO KOMUNIKACIJSKI DEJAVNIKI PRI ŠPORTNEM PLESU
Martina Plohl, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali trženje in sponzorstvo v športu, s poudarkom na športnem plesu (standardni in latinskoameriški plesi). Prav tako pa smo analizirali delovanje plesnih šol in plesnih klubov v Sloveniji, ter podrobno predstavili matični plesni klub in plesno šolo Urška. Ugotovili smo, da obstajajo razlike tako v organizaciji, kot tudi v delovanju plesnih šol in plesnih klubov v Sloveniji. Večina se jih financira iz članarin oziroma šolnin, vendar nekatere plesne šole in plesni klubi posegajo tudi po iskanju donatorjev in sponzorjev. Vloga in pomen plesnih klubov je najti čim več perspektivnih plesalcev, ter pridobiti čim več mlajših otrok, ki bi se začeli aktivno ukvarjati s športnim plesom (standardni in latinskoameriški plesi), tako da nam za prihodnost plesa ne bi bilo potrebno skrbeti. Po drugi strani, pa plesne šole želijo ponuditi možnost plesnega udejstvovanja tako otrokom kot tudi odraslim ljubiteljem plesa na visokem kakovostnem nivoju. Uspeh plesnih šol in plesnih klubov v Sloveniji se kaže predvsem v strokovnosti kadra, ki ga plesna šola in plesni klub zaposlujeta. Za visoko usposobljenost in znanje plesnih učiteljev, pa plesne šole in plesni klubi skrbijo z rednimi seminarji in izobraževanji tako doma kot tudi v tujini. K vsemu temu pa veliko pripomorejo tudi obiskovanja velikih tekmovanj po svetu in spremljanja najboljših plesalcev. Nekoliko bolj bi se plesni klubi in plesne šole morali zavedati kvalitete in uspeha svojih aktivnih tekmovalcev, ter jim nuditi poučevanje mlajših generacij v klubu ali šoli. S tem pa bi dobro pripravili mladi kader za kasnejše poučevanje in prevzem vlog trenerja in učitelja. Plesna šola in plesni klub Urška, ki smo jo podrobneje obravnavali, je ena redkih plesnih šol, ki je zelo načrtna in dobro organizirana, ter polna novih idej, s katerimi pritegne širšo množico ljudi in ljubiteljev plesa. Podjetje Urška d.o.o., premalo posega po virih financiranja kot so sponzorstva in donatorstva. Večino finančnega zalogaja krije iz svojih lastnih virov. Podjetje Urška d.o.o., je med bolj konkurenčnimi v Sloveniji. K temu, pa ji bo še posebej pripomoglo odprtje nove in edine Akademije za ples v Sloveniji, ki svoja vrata odpira v letu 2010. Prav tako pa je plesna šola in plesni klub Urška znan po izredno izobraženem in usposobljenem plesnem kadru učiteljev in trenerjev. Dolgoročno je za slovenski ples zelo pomembnega značaja dobro delo z najmlajšimi plesalci, kar je ključnega pomena za obstoj kluba na vrhunski ravni. Predvsem zaradi malo talentiranega kadra v majhni Sloveniji.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, tržno komunikacijski dejavniki, športni ples, standardni in latinskoameriški plesi, plesni klub, plesna šola, sponzorstvo, metode financiranja.
Objavljeno: 24.09.2010; Ogledov: 1366; Prenosov: 188
.pdf Polno besedilo (616,72 KB)

7.
POUČEVANJE IN UČENJE TUJEGA JEZIKA S POMOČJO PLESA V DRUGI TRIADI OSNOVNE ŠOLE
Katija Čuješ Arko, 2010, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljen intelektualni in gibalni razvoj otroka, jezikovni razvoj otroškega govora in različne teorije o poteku govora otroka. Predstavljenih je nekaj teoretičnih izhodišč, ki zagovarjajo poučevanje z gibanjem in celostno poučevanje tujega jezika, saj smo si ljudje zelo različni po sprejemanju in pomnenju informacij. Prav tako je predstavljenih nekaj predlogov in zagovornikov pristopa poučevanja TJ s pomočjo plesa. V empiričnem delu diplomske naloge nas je zanimalo, kaj o tem pristopu menijo učenci na nižji stopnji OŠ. Raziskava je pokazala, da imajo učenci radi ure tujega jezika, da niso seznanjeni s pristopom poučevanja TJ s pomočjo plesa, a vendar bi jim takšen način pouka pomenil veliko zabave, veselja in sprostitev, kar pa učenci pri učenju zagotovo tudi potrebujejo.
Ključne besede: poučevanje tujega jezika, poučevanje skozi ples, razvoj otroka skozi ples
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2222; Prenosov: 289
.pdf Polno besedilo (1,63 MB)

8.
PLESNA VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK V PRIROČNIKIH IN STROKOVNIH ČLANKIH GORDANE SCHMIDT
Helena Vogrinec, 2010, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela nosi naslov Plesna vzgoja predšolskih otrok v priročnikih in strokovnih člankih Gordane Schmidt. Naloga je teoretična in ponuja vpogled življenjskega in znanstvenega dela omenjene avtorice. V svojih delih in priročnikih je avtorica združila teorijo in prakso ter podala izhodišča za praktično delo na področju plesne vzgoje predšolskih otrok. Strokovni članki in priročniki temeljijo pretežno na primerih gibalnega izražanja, kar pa pripomore h kakovosti dela vzgojiteljev pri razvijanju in spodbujanju celostnega razvoja predšolskega otroka.
Ključne besede: Ključne besede: Gordana Schmidt/metodika plesne vzgoje/ples/igre/priročnik/strokovni članki
Objavljeno: 09.07.2010; Ogledov: 4487; Prenosov: 578
.pdf Polno besedilo (2,21 MB)

9.
SHOW PLESI V DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Natalija Pravdič, 2010, diplomsko delo

Opis: Glavni namen diplomskega dela je bil sestaviti in predstaviti celoletni program za ure show plesa v drugem triletju osnovne šole, izvesti del predstavljenih ur v razredu in narediti evalvacijo izvedenih ur s pomočjo ankete. V teoretičnem delu so predstavljene različne vrste gibanja ter definicija plesa, njegov začetek in nadaljnji razvoj. Natančneje je opisan razvoj show plesa pri nas, opisane so tudi najbolj popularne plesne zvrsti. Predstavljeni so cilji, načela, oblike in metode plesne vzgoje. Sledi podrobnejši opis projekta Šolski plesni festival. V praktičnem delu je predstavljen celoletni program za show plese v osnovni šoli skupaj s cilji, ki bi jih naj učenci dosegli. Predstavljene so štiri učne priprave, ki so bile izvedene v četrtem razredu osnovne šole. V empirični raziskavi je bila uporabljena kavzalno-neeksperimentalna in deskriptivna metoda, v raziskovalni vzorec pa je bila vključena skupina 14-ih otrok. To so bili učenci četrtega razreda, ki so sodelovali pri izvedenih urah plesa. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga učenci izpolnili po končani zadnji izvajani uri. Podatki so bili obdelani s kvantitativno obdelavo, izračunana je bila deskriptivna statistika. Pridobljeni rezultati so pokazali, da so bile ure dobro zastavljene in izpeljane za vse učence, tako za punce kot tudi za fante. Na osnovi teh rezultatov lahko sklepamo, da bi bilo možno show plese vključiti v osnovno šolo kot interesno dejavnost.
Ključne besede: ples, show ples, cilji, načela, oblike in metode plesne vzgoje, celoletni program plesa, učne priprave
Objavljeno: 18.06.2010; Ogledov: 1664; Prenosov: 145
.pdf Polno besedilo (3,98 MB)

10.
ZDRAVSTVENO STANJE IN PLESNO USTVARJANJE OTROK NA PREDŠOLSKI STOPNJI
Helena Dobnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno vlogo in pomen ima zdravstveno stanje otrok pri gibalno-plesni dejavnosti otrok ter igri. V diplomskem delu smo se najprej osredotočili na igro otroka kot njegovo primarno in osnovno dejavnost. Opredelili smo, kaj igra pomeni za otrokov razvoj, in skušali ugotoviti, katere osebe lahko kakor koli pripomorejo k njenemu izboljšanju v korist otroka. Prav tako smo opredelili vrste iger glede na njihovo vsebino in se natančneje posvetili gibalnemu razvoju otroka. Podrobneje smo predstavili ples kot osnovno gibalno dejavnost otrok. Izpostavili smo pomen in značilnosti plesne vzgoje, poudarili tiste značilnosti, ki jih plesna vzgoja pri otroku razvija, in podrobno opredelili nekatera posamezna področja, ki so prav tako pomembna pri razvoju plesne vzgoje. V nadaljevanju diplomskega dela smo našteli dejavnike, ki podrobneje vplivajo na otrokovo igro in ustvarjanje, ter natančneje opisali zdravje kot pomemben dejavnik za razvoj gibalnih dejavnosti pri otrocih. Osredotočili smo se na otrokovo igro in gibanje v posebnih pogojih in natančneje opredelili, kaj je potrebno upoštevati, kadar načrtujemo kurikularno temo.
Ključne besede: Igra, gibalni razvoj, ples, zdravstveno stanje, načrtovanje plesnih dejavnosti.
Objavljeno: 14.07.2010; Ogledov: 1829; Prenosov: 154
.pdf Polno besedilo (504,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici