| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA MOTIVACIJE NA PLAVALNEM TEČAJU V OSNOVNI ŠOLI
Kristina Kaube, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali motiviranost otrok pri plavalnem tečaju. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti koliko in kako so otroci na plavalnih tečajih motivirani. Poleg tega smo skušali ugotoviti, kaj bi lahko naredili za večjo motiviranost otrok na plavalnih tečajih. V raziskavo je bilo vključenih 115 otrok, starih od 8 do 9 let. Podatke smo zbirali z anketnim vprašalnikom, s katerim smo izračunali osnovne statistične pokazatelje. Velika večina anketiranih otrok ima zelo rada plavanje in so se radi udeležili plavalnega tečaja, saj jih to sprosti in izboljša se njihova samozavest. Najbolj jih motivira želja po samemu sebi dokazati, da zmorejo, kar je vrsta notranje motivacije. Najmanj pa jih motivira želja drugim dokazati, da zmorejo. Za večjo motiviranost otrok pa bi lahko v plavalne tečaje dodali več igre in pa tekmovanja, ki pa bi moralo biti naravnano tako, da se tekmuje zato, da se izboljša lasten rezultat in se napreduje.
Ključne besede: motivacija, vrste motivacije, plavanje, plavalni tečaj, učenje plavanja.
Objavljeno: 21.12.2020; Ogledov: 97; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
IZVAJANJE PLAVALNEGA TEČAJA ZA GIBALNO OVIRANEGA OTROKA V OSNOVNI ŠOLI IN SPREMLJANJE NJEGOVIH RAZVOJNIH PODROČIJ
Katja Roj, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali značilnosti gibalno oviranega učenca na deseturnem plavalnem tečaju v tretjem razredu devetletne osnovne šole in dobili celostni vpogled v njegov razvoj. V raziskavo je bil vključen en učenec tretjega razreda, ki ima odločbo o posebnih potrebah, v kateri je opredeljen kot težko gibalno oviran otrok s primanjkljaji na posameznem področju učenja. Najprej so tri ocenjevalke s pomočjo kontrolnih list spremljale učenčev razvoj na področju zaznavanja, govora, jezika, čustev, socializacije in gibanja. Njihove ocene kažejo, da ima učenec zelo dobro razvite govorne in jezikovne sposobnosti. Večjih težav s sluhom in fonetičnim zaznavanjem besed ni, pojavljajo pa se težave na področju fine motorike in senzomotorike. Nato smo učenca spremljali na plavalnem tečaju, kjer je bil vključen v Halliwickov program učenja plavanja. Program je sestavljen iz desetih točk, skozi katere učenec izpopolnjuje posamezne plavalne veščine kot so prilagoditev na vodo, nadzor dihanja, različne oblike vrtenja, ravnotežje in razvoj plavalnega stila. Napredek smo spremljali s pomočjo uveljavljenega testa SWIM na začetku in na koncu plavalnega tečaja. Rezultati začetnega in končnega testiranja so pokazali, da je učenec na plavalnem tečaju dosegel velik napredek. Na začetnem testiranju je dosegel 48 točk, na končnem pa 59 točk. Najbolj je napredoval pri razvoju plavalnega stila. Ob koncu plavalnega tečaja je bil zmožen samostojno preplavati 25 metrov hrbtno.
Ključne besede: Posebne potrebe, gibalno oviran otrok, cerebralna paraliza, razvojna področja, plavanje, plavalni tečaj, Halliwickov program
Objavljeno: 04.06.2015; Ogledov: 1333; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
Utopitev pri otrocih
Uroš Ruis, 2014, diplomsko delo

Opis: "Povzetek:"Izhodišča: Diplomsko delo govori o nevarnosti utopitve, ki na otroka preti v vodi in ob njej. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena preventivna varnost otrok, za katero so najodgovornejši starši sami. Opisana je tudi posebnost nujne medicinske pomoči pri utopljenem otroku ter pomen plavalnega tečaja za otroke. Namen diplomskega dela je ozavestiti starše o nevarnostih, ki pretijo na otroka, ko se ta pojavi v okolici vode, ter predstaviti zdravstveno vzgojno delo medicinske sestre. Raziskovalna metodologija: V diplomskem delu je uporabljena deskriptivna metoda dela. Teoretična izhodišča so predstavljena s pomočjo domače in tuje literature. Kot raziskovalni instrument je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik z 20-imi vprašanji. Raziskovalni vzorec je zajel 50 staršev otrok prvega, drugega in tretjega razreda Osnovne šole Lenart. Rezultati: Raziskava je pokazala, da se starši otrok zavedajo, da so oni tisti, ki morajo v prvi vrsti poskrbeti za varnost svojih otrok ob vodi in v njej. S svojimi odgovori izkazujejo zaupanje tudi drugim zdravstvenim inštitucijam, kot so reševalci iz vode, plavalni učitelji ter vzgojiteljice. Glede nudenja prve pomoči je večina staršev s svojimi odgovori pokazala, da bi ubrala napačne prijeme za reševanje otroka v vodi, vendar se svojega pomanjkljivega znanja o nudenju prve pomoči tudi zavedajo. Sklep: Starši se večinoma zavedajo pomembnosti plavalnega znanja pri otroku in pomembnosti lastnega teoretičnega znanja prve pomoči. Toda večina staršev v situaciji, ko bi bilo potrebno nuditi prvo pomoč, odpne ali se odloči za napačen ukrep. Zato je zelo pomembno, da starše poučimo o velikokrat omenjeni preventivi varovanja otroka, saj je to ključ do uspeha. S tem bi v precejšnji meri tudi preprečili nezgode otrok v vodi in ob njej. Tako je naloga zdravstvenih delavcev, vzgojiteljev, reševalcev in učiteljev plavanja, da staršem svetujejo, podajo odgovore na njihova vprašanja ter jih teoretično in praktično poučijo o preventivnem varovanju otroka.
Ključne besede: Ključne besede, utopitev, prva pomoč pri utopitvah, plavalni tečaj, zdravstveno vzgojno delo medicinske sestre.
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 1494; Prenosov: 480
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici