| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAVEDANJE UPORABNIKOV O ZASEBNOSTI IN VARNOSTI OBLAČNIH STORITEV
Dejan Tojnko, 2016, diplomsko delo

Opis: Varnost in zasebnost podatkov, je v današnjem času zelo pomembna, saj se informacije o ljudeh zbirajo na vsakem koraku na vsakem koraku. Naloga skrbnikov podatkov je, da podatke zaščitijo in tako varujejo zasebnost, naloga ljudi pa je, da z svojimi podatki ravnajo odgovorno in so seznanjeni komu jih predajajo. V prvem delu diplomskega dela smo teoretično opisali, kaj pomeni varnost in zasebnost podatkov in kako se zagotavlja. V drugem delu, pa smo izvedli raziskavo z pomočjo eksperimenta, ki je vključeval napravo za sledenje očem in anketni vprašalnik. V tretjem delu naloge smo predstavili rezultate raziskave in podali nekaj predlogov. Rezultati raziskave so pokazali, da uporabniki ne zaupajo v oblačne storitve, kar je lahko posledica tega, da so zelo slabo seznanjeni z varnostjo in varovanjem zasebnosti v tovrstnih storitvah. Uporabnik prav tako ne pozna svojih pravic in se ne seznani z pogoji uporabe, čeprav jih ponudniki jasno predstavijo. Na splošno je zavedanje o varnosti in zasebnosti zelo nizko. Ugotovili smo, da raziskava pri kateri potrebujemo več kandidatov in posebno opreme še zdaleč ni preprosta za izvedbo in zahteva veliko priprav in načrtovanja.
Ključne besede: Saas - Software as a service – programska oprema kot storitev, IaaS - Infrastructure as a Service – infrastruktura kot storitev, PaaS - Platform as a Service – platforma kot storitev, CRM – customer relation management - upravljanje odnosov s strankami, AES - advanced encryption standard – napredni šifrirni standard, EU – European Union – Evropska unija, DoS – Denial of Service – zavrnitev storitve
Objavljeno v DKUM: 26.09.2016; Ogledov: 1569; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

2.
RAZVOJ PREDVAJALNIKA VSEBIN DIGITALNEGA SPOROČANJA
Gregor Pohajač, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj predvajalnika vsebin digitalnega sporočanja, temelječega na brskalniku, ki je realno-časovno povezan z osrednjim strežnikom. V začetku govorimo o naravi vsebin in različni terminologiji. Predstavimo koncept podajanja vsebin Adin DS, ki nam bo služil kot vodilo za razvoj predvajalnika. Nadaljujemo z definicijo komponent, komunikacije in spletnega brskalnika kot osrednje medijske predvajalne aplikacije z njenimi znanimi prednostmi in slabosti. V zadnjem delu podamo uporabo komponent in tehnike pri razvoju predvajalne naprave Adin Device. V zaključku podamo ugotovitve in možne izboljšave na področju datotečne zaščite sistema, prenosu vsebine ter načina predvajanja video vsebine, ki bo sledil zadanim izhodiščem.
Ključne besede: Digitalno sporočanje, oblačno računalništvo, platforma kot storitev, storitev kot storitev, spletni brskalnik, vtičniki NPAPI, vtičnik VLC, HTML5 video, realno-časovna komunikacija, protokol WebSocket, datotečni sistem Aufs
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 1682; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

3.
MOBILNA APLIKACIJA ZA POMOČ PRI NAKUPOVANJU ŽIVIL NA SISTEMU ANDROID
Jan Grah, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opisujemo razvoj mobilne aplikacije za sisteme Android. Opisan je tudi razvoj spletne storitve, ki dnevno pridobiva osvežene podatke o živilskih izdelkih s spletnih strani trgovinskih centrov. Namen diplomskega dela je razvoj mobilne aplikacije, ki potrošnikom olajša pregledovanje živilskih izdelkov slovenskih ponudnikov. Mobilna aplikacija nudi pregled izdelkov, ustvarjanje košarice, primerjavo cen in zneskov nakupa. Opisali smo tudi tehnologije in orodja, ki smo jih uporabili pri razvoju mobilne aplikacije. Prikazali smo delovanje mobilne aplikacije ter opravili testiranje.
Ključne besede: mobilna aplikacija, mobilna platforma, spletna storitev, izdelki živil slovenskih ponudnikov
Objavljeno v DKUM: 14.10.2015; Ogledov: 1269; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

4.
5.
INFORMACIJSKA INFRASTRUKTURA V OBLAKU ZA SEGMENT MAJHNIH PODJETIJ
Katja Brun, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Z razpoložljivostjo in nizko cenovno dostopnostjo širokopasovnih internetnih povezav se je razmahnila tudi ponudba informacijskih storitev v oblaku za podjetja. Hkrati z razmahom računalništva v oblaku so se pojavile tudi dileme in potencialne nevarnosti, ki bi lahko bile resna grožnja za poslovanje v podjetjih. V diplomski nalogi so raziskane običajna informacijska infrastruktura v majhnih podjetjih in možnosti, ki jih imajo majhna podjetja za prenos njihove infrastrukture v oblak, ter potencialne nevarnosti uporabe računalništva v oblaku v podjetjih. Raziskava obravnava tudi vprašanje, katero od področij v informatiki je za majhno podjetje smiselno seliti v oblak, ob kakšnih pogojih in katerega izmed ponudnikov oblačnih storitev bi bilo smiselno izbrati. V nalogi so raziskani tudi stroški prehoda poslovanja v oblak in delnega prehoda v oblak. Delni prehod v oblak, se v tem trenutku za majhno podjetje zdi najbolj smiseln.
Ključne besede: — računalništvo v oblaku — infrastruktura kot storitev — platforma kot storitev — programska oprema kot storitev
Objavljeno v DKUM: 27.05.2015; Ogledov: 2323; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

6.
Dolgoročno planiranje produktnih in storitvenih platform na področju pomivalnih strojev
Sandi Kačičnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem nalogi obravnavamo dolgoročno planiranje novih produktnih in storitvenih platform na področju pomivalnih strojev. Teoretično, s pomočjo strokovne literature in s pomočjo ljudi, kateri na tem področju delajo, definiramo pojme: dolgoročno planiranje, produktna platforma in storitvena platforma. V teoretičnem delu še podrobneje predstavimo pomivalni stroj in njegove glavne značilnosti, katere tvorijo produktno in storitveno platformo ne tem področju. V aplikativnem delu predstavimo trenutno stanje produktnih in storitvenih platform za pomivalne stroje v sklopu podjetja Gorenje d.d. Z analiziranjem dobrih in slabih lastnosti trenutnih platform, si pomagamo pri predlogu dolgoročne nadgradnje produktne in storitvene platforme. Na koncu magistrske naloge, predstavimo še projekt razvoja nove produktne platforme v podjetju, imenovan DW30.
Ključne besede: dolgoročno planiranje, produkt, storitev, platforma, pomivalni stroj, projekt, inovacija
Objavljeno v DKUM: 30.03.2015; Ogledov: 1979; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

7.
VPLIV DEJAVNIKOV POSLOVNEGA MODELA PONUDNIKA NA UVEDBO RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
Kristina Bogataj Habjan, 2014, doktorska disertacija

Opis: Disertacija obravnava povezanost dejavnikov poslovnega modela ponudnika z uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah in vpliv dejavnikov na sprejetje odločitve o uvedbi tovrstnih storitev. Predstavljeni raziskovalni model izhaja iz teoretičnih opredelitev dejavnikov poslovnega modela po Osterwalderju, dejavnikov poslovnega modela, opredeljenih v okviru projekta E-Factors, ter dejavnikov, opredeljenih na osnovi razgovora s strokovnjaki oziroma predstavniki ponudnikov storitev računalništva v oblaku. S predstavljenim raziskovalnim modelom 40 dejavnikov združujemo v naslednje skupine: Zmožnost ponudnika za zagotavljanje storitve, Vrednost storitve, Upravljanje odnosov s strankami, Prihodkovni model ponudnika in Stroški. V raziskavi je sodelovalo 80 družb iz Slovenije. Anketiranje se je izvajalo od 18. septembra do 10. oktobra 2012. Ugotovljeno je bilo, da statistično značilnih vplivov obravnavanih dejavnikov oziroma skupin dejavnikov na uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah ni možno potrditi. Čeprav njihovega vpliva na uvedbo storitev računalništva v oblaku statistično ni bilo možno potrditi s 95 % oziroma 90 % zanesljivostjo, so rezultati statistične analize potrdili, da: - Na uvedbo storitve Programska rešitev kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,493). - Na uvedbo storitve Platforma kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,610). - Na uvedbo storitve Infrastruktura kot storitev še najpomembneje vplivata (pozitiven vpliv) skupini dejavnikov Usmerjenost storitve glede na ciljne stranke (smerni koeficient: 0,901) in Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,576). Prav tako so bile ugotovljene zmerne oziroma močne povezave med samimi skupinami dejavnikov poslovnega modela ponudnika računalništva v oblaku. Smeri povezanosti teh povezav so pozitivne.
Ključne besede: - uvedba storitev računalništva v oblaku, dejavniki poslovnega modela, programska rešitev kot storitev, platforma kot storitev, infrastruktura kot storitev.
Objavljeno v DKUM: 24.06.2014; Ogledov: 3035; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

8.
VARNOST RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
Karmen Zver, 2011, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja prikazuje glavne značilnosti računalništva v oblaku in nekatere varnostne vidike, ki se tičejo računalništva v oblaku. V uvodnem delu smo definirali in opisali nekatere osnovne pojme, ki so potrebni za nadaljnje razumevanje vsebine. V nadaljevanju smo predstavili različne definicije in pojmovanja računalništva v oblaku, ki jih uporabljajo različni avtorji. Dotaknili smo se tudi pojma distribuiran sistem, ki je pomemben del računalništva v oblaku. V diplomskem seminarju nato sledijo posamezne značilnosti računalništva v oblaku, prednosti in slabosti oblaka ter varnost računalništva v oblaku, kjer smo opredelili varnostni okvir, varnostne zahteve ter tudi nekatere možnosti in probleme zagotavljanja varnosti oblaka.
Ključne besede: Distribuiran sistem, virtualizacija, računalništvo v oblaku, PaaS – platforma kot storitev, SaaS – programska oprema kot storitev, IaaS – infrastruktura kot storitev, splet, varnost
Objavljeno v DKUM: 11.12.2012; Ogledov: 3535; Prenosov: 885
.pdf Celotno besedilo (865,09 KB)

9.
IZDELAVA PROGRAMA V OBLAČKU
Peter Zagoranski, 2009, diplomsko delo

Opis: V predstavitvi so opisani koncepti računalništva v oblaku. Najprej smo predstavili klasifikacijo po nivojih, na katerih lahko uporabljamo storitve v oblaku, in si pri tem ogledali ponudbe trenutno najpomembnejših ponudnikov posameznih nivojev. V nadaljevanju smo se osredotočili na ponudbo plaftorme Windows Azure, saj smo z njeno pomočjo razvili aplikacijo, ki se izvaja v oblaku. Pri tem smo preučili storitve, katere nam trenutno ponuja platforma Windows Azure, in si zraven tega ogledali še, kakšne so vizije zaračunavanja za posamezne storitve. Končni produkt diplomske naloge je bila spletna aplikacija, ki se izvaja v oblaku in za svoje delovanje uporablja množico storitev omenjene platforme.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, oblak, Windows Azure, spletni dnevnik, oxite, infrastruktura kot storitev, platforma kot storitev, programska oprema kot storitev
Objavljeno v DKUM: 20.11.2009; Ogledov: 2972; Prenosov: 406
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici