1. Večplatformska avtomatizacija funkcionalnih testov za mobilne aplikacije : diplomsko deloŽiga Sternad, 2020, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je podrobneje predstavljeno področje funkcionalnega testiranja
mobilnih aplikacij s poudarkom na avtomatizaciji testnih scenarijev. Opisani so izzivi pri
testiranju mobilnih aplikacij, s katerimi se razvijalci srečujejo med razvojem in
poganjanjem testnih scenarijev ter razlike med platformama iOS in Android.
Cilj diplomske naloge je preučiti avtomatsko testiranje funkcionalnih testov za mobilne
aplikacije platform iOS in Android, nato pa s pomočjo ogrodja Appium izdelati rešitev,
ki bo poganjala testne scenarije na obeh omenjenih platformah. Ključne besede: testiranje mobilnih aplikacij, večplatformsko testiranje, Appium, funkcionalno testiranje, platforma iOS, platforma Android Objavljeno v DKUM: 03.07.2020; Ogledov: 1457; Prenosov: 130 Celotno besedilo (1,75 MB) |
2. Izdelava mobilne aplikacije za vrednotenje kolesarskih stez : diplomsko deloBlaž Kugonič, 2019, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj kolesarske mobilne aplikacije. Aplikacija omogoča kartiranje kolesarskih poti, njihovo vrednotenje in deljenje med uporabniki kar, posledično, posameznikom olajša izbiro primerne poti glede na njihove zmožnosti. Vrednotenje kolesarskih poti poteka samodejno, s pomočjo senzorjev v telefonu in vhodnih podatkov uporabnika (širine in urejenosti poti). Končen rezultat, aplikacija z imenom Kolesarko, je namenjen uporabnikom mobilnih naprav Android. Ključne besede: mobilna aplikacija, platforma Android, sledenje napravam, zaznava tresljajev Objavljeno v DKUM: 11.11.2019; Ogledov: 1106; Prenosov: 114 Celotno besedilo (1,00 MB) |
3. FitPlanner - Razvoj mobilne aplikacijeSašo Bedek, 2017, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo analizirali področje evidentiranja treningov in predstavili ključne metode za evidentiranje. Po zaključku analiz smo dognali, da je najbolj primerna metoda evidentiranja metoda, ki se poslužuje pametnih telefonov. V nadaljevanju smo raziskali trg mobilnih aplikacij Google Play in analizirali štiri nesporno najbolj popularne aplikacije za evidentiranje treningov. Te smo na kratko opisali in med seboj primerjali. Zadnje poglavje je
bilo namenjeno izdelavi lastne aplikacije za vodenje evidence treningov. Lastno aplikacijo smo podrobno opisali in na koncu primerjali s prej analiziranimi aplikacijami trga Google Play. Ključne besede: mobilne aplikacije, platforma Android, šport, evidentiranje treningov Objavljeno v DKUM: 27.10.2017; Ogledov: 2452; Prenosov: 139 Celotno besedilo (4,80 MB) |
4. Spletna platforma za oblikovanje vmesnika pametnih urDejan Korez, 2016, diplomsko delo Opis: V okviru diplomskega dela smo implementirali spletno platformo za oblikovanje vmesnika pametnih ur. Pri implementaciji smo uporabili tehnologije spletnega programiranja in pametne ure z operacijskim sistemom Android Wear. Posebni poudarek smo namenili programskemu jeziku JavaScript, s katerim smo razvili simulator pametne ure, na katerem lahko uporabniki oblikujejo vmesnik pametne ure in ga s pomočjo android aplikacije namestijo na svojo napravo. Ključne besede: pametne ure, spletna platforma, android, vmesnik, oblikovanje vmesnika Objavljeno v DKUM: 07.07.2017; Ogledov: 1532; Prenosov: 131 Celotno besedilo (3,30 MB) |
5. ANDROID APLIKACIJA ZA SLEDENJE NAPRAVI IN SHRANJEVANJE POMEMBNIH LOKACIJTadej Gruber, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo opisali operacijski sistem Android, podatkovno bazo SQLite in ADO.NET knjižnico za upravljanje s podatkovnimi bazami ter razvojno okolje Xamarin Studio, ki uporablja platformo Xamarin.Android. Te tehnologije smo uporabili za razvoj aplikacije na platformi Android. Razvili smo mobilno aplikacijo, ki s pomočjo sistema GPS in internetnih lokacijskih storitev sledi napravi in avtomatsko shranjuje obiskane lokacije, katere so shranjene v podatkovni bazi vseh lokacij. Za konec smo še podali ideje za izboljšavo aplikacije, katere so se porodile ob testiranju aplikacije na pametnem mobilniku. Ključne besede: Android, mobilna platforma Android, platforma Xamarin.Android, Xamarin Studio, Android aplikacija Objavljeno v DKUM: 18.07.2016; Ogledov: 2088; Prenosov: 209 Celotno besedilo (922,83 KB) |
6. Analiza kakovosti programske kode mobilnih aplikacijMartin Gjoshevski, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo proučili osnovne pristope, orodja in tehnologije za analizo kakovosti programske kode mobilnih aplikacij. Analizirali smo standarde in priporočila, ki jih je treba izpolnjevati, da zagotovimo kakovostno programsko opremo. V praktičnem delu smo aplicirali pridobljeno znanje na izbrani množici odprtokodnih Android aplikacij, ter uporabili orodje SonarQube za analizo kakovosti programske kode, po metodologiji SQALE. Ključne besede: kakovost mobilnih aplikacij, kakovost programske kode, analiza programske kode, platforma Android, ISO/IEC 9126, SonarQube, SQALE Objavljeno v DKUM: 06.11.2015; Ogledov: 1390; Prenosov: 100 Celotno besedilo (1,70 MB) |
7. OSEBNI TRENER NA MOBILNI PLATFORMI ANDROIDDavid Mesarič, 2015, magistrsko delo Opis: Cilj magistrske naloge je bil razviti mobilno aplikacijo, ki nam bo pomagala do bolj učinkovite fitnes vadbe ter do hitrejših in vidnejših rezultatov, predvsem pa pravilnejšega izvajanja vaj. V aplikacijo smo vključili uporabniški vmesnik in generator, ki bo učinkovito izdeloval fitnes programe za uporabnike glede na njihove želje.
Opisali smo tudi vsa razvojna okolja, ki so bila potrebna za razvoj te aplikacije. Ključne besede: Osebni trener, mobilna platforma, fitnes, Android, SDK, Java, MySQL Objavljeno v DKUM: 30.10.2015; Ogledov: 1834; Prenosov: 195 Celotno besedilo (3,20 MB) |
8. POMOČNIK PRI GOLFUJanez Leskovar, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu predstavljamo domeno golf, za katero smo razvili mobilno aplikacijo »Golf Caddy«. Aplikacija služi kot pomočnik pri igri golfa. V prvem delu diplomskega dela smo raziskali začetke tega športa v svetu in v Sloveniji. Preučili smo pravila, opremo, igrišča, različne vrste iger in točkovanj. Raziskali smo probleme, ki se pojavljajo pri sami igri. Te podatke in informacije smo uporabili pri razvoju mobilne aplikacije, namenjene za pametne mobilne naprave na platformi Android. Opisali smo uporabljena orodja. Prikazali smo implementacije izbranih značilnosti aplikacije. Aplikacijo smo primerjali z obstoječimi rešitvami. Na koncu smo strnili ugotovitve in prikazali smernice za nadaljnji razvoj. Ključne besede: golf, mobilna aplikacija, golf pomočnik, slovenska golf igrišča, mobilna platforma Android Objavljeno v DKUM: 27.10.2015; Ogledov: 1897; Prenosov: 124 Celotno besedilo (3,36 MB) |
9. PLANINSKI DNEVNIK NA MOBILNI PLATFORMI ANDROIDNino Sever, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu predstavljamo mobilno platformo Android, na kateri temelji tudi naša končna mobilna aplikacija Planine. Podrobneje smo se posvetili opisu, uporabi in arhitekturi platforme Android. Nadalje predstavljamo mobilne naprave, ki smo jih uporabili za testiranje aplikacije in njihove specifikacije. Potem sledi opis razvojnih okolij Eclipse in Android Studio. Nadaljevali smo z funkcionalno zasnovo, razvojem in opisom funkcionalnosti aplikacije, ki je namenjena za vodenje evidence obiskanih planin in poti, ponuja pa še nekaj uporabnih funkcionalnosti. Delo zaključujemo z opisom objave aplikacije v trgovini Google Play. Ključne besede: Android aplikacija, mobilna platforma Android, planine, planinski dnevnik, Eclipse, Android Studio Objavljeno v DKUM: 27.08.2015; Ogledov: 2539; Prenosov: 310 Celotno besedilo (12,63 MB) |
10. PROGRAMSKA PLATFORMA APLIKACIJ NOVE GENERACIJEGregor Hren, 2015, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu preizkušamo sodobne platforme za izdelavo mobilnih, hibridnih in spletnih aplikacij. Najprej smo pregledali zgodovino nastajanja aplikacij in platforme, ki so se v zgodovini uporabljale. Izdelali smo aplikacijo "registrator delovnega časa" na različnih sodobnih platformah za izdelavo mobilnih aplikacij. Aplikacije smo na koncu med seboj primerjali in predstavili njihove dobre in slabe lastnosti. S tem upamo, da smo omogočili podjetjem in posameznikom lažjo izbiro programske platforme, za izdelavo sodobnih in prenosljivih aplikacij. Ključne besede: programska platforma, mobilne aplikacije, Android Objavljeno v DKUM: 25.08.2015; Ogledov: 12338; Prenosov: 223 Celotno besedilo (2,60 MB) |