| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
HITRO ODZIVNI SISTEM VODENJA PROMETA V URBANIH OKOLJIH
Robert Lutar, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so s pomočjo dinamičnega prometnega modela analizirane zamude, kapacitete, hitrosti in ostali indikatorji, ki pomembno vplivajo na cestnoprometne lastnosti in kakovost življenja v urbanih okoljih. Naloga obravnava prometni model srednje velikosti, ki vključuje geometrijske elemente prometnic obravnavanega omrežja (vrsta, kategorija, dolžina, širina, naklon), centroide in njihovo navezavo na omrežje, števne podatke za merodajno popoldansko prometnokonično obdobje (OD-matrika, struktura in nihanje prometnega toka znotraj koničnega obdobja) in križišča (nesemaforizirana, krožna, semaforizirana – krmiljenje) s predpostavko, da se je na tem urbanem cestnem omrežju pripetil nenapovedan izredni dogodek (delo na cesti ali prometna nesreča). V nalogi bodo predstavljene prednosti hitro odzivnega sistema vodenja prometa v urbanih okoljih v primerjavi z neodzivnim, ki predstavlja večino sistemov v slovenskih mestih. Prometni model hitro odzivnega sistema vodenja in upravljanja s prometom v mestih bo vzpostavljen na podlagi več različnih detektorjev, ki bodo zaznavali vrsto prometnega sredstva, hitrost, gostoto, pretočnost prometnega toka in zajemali video, ter spremenljivih prometnih znakih. Izvedeni bosta dve skoraj identični dinamični mikrosimulaciji in primerjani na osnovi različnih karakteristik v vodenju prometa. Iz te primerjave sledijo zaključki glede možnosti uporabe takega sistema vodenja prometa v slovenskem urbanem okolju.
Ključne besede: planiranje prometa, modeliranje prometa, inteligentni transportni sistemi
Objavljeno: 11.12.2015; Ogledov: 722; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (9,32 MB)

3.
Metoda anketiranja za zajemanje podatkov in stališč o mobilnosti v urbanih območjih
Vivien Lorenčič, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena metoda anketiranja za zajemanje podatkov in stališč o kakovosti mobilnosti v urbanih območjih. Predstavljen je proces planiranja prometa v mestih, ter izvajanje monitoringa in evalvacij za vrednotenje procesa trajnostnega načrtovanja. Za potrebe monitoringa in evalvacij se izvajajo anketni vprašalniki. Od tod je izhajal raziskovalni problem. Problem se je nanašal na vrste anketnih vprašalnikov, ki se uporabljajo za zajemanje podatkov in stališč o mobilnosti, ter na to kako jih smiselno strukturirati, da bi se lahko strokovnjaki lažje odločili za primeren anketni vrašalnik glede na namen anketiranja. V okviru raziskave so analizirani anketni vprašalniki za ugotavljaje stanja mobilnosti in potovalnih navad v urbanih območjih. Vprašalnike sem smiselno strukturirala v tabelo in jih razdelila glede na vertikalo in horizontalo. Po horizontali jih lahko razdelimo na dve skupini: na vprašalnike za strokovnjake in na vprašalnike za populacijo/uporabnike. Po vertikali pa jih lahko razdelimo glede na to koga ali o čem anketiramo. Za vsako skupino vprašalnikov je predstavljen vsaj po eden primer vprašalnika. Na podlagi v uvodu postavljene delovne hipoteze in problema so v sklepu zapisane ugotovitve raziskovalne naloge. V prilogah je katalog zbranih primernih preizkušenih anketnih vprašalnikov za določene namene anketiranja.
Ključne besede: prometni strokovnjaki, planiranje prometa, anketa, vprašalnik, mobilnost
Objavljeno: 13.09.2017; Ogledov: 430; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (10,69 MB)

4.
Vpliv socioekonomskih podatkov na prognoze cestnoprometnih tokov
Anja Smirić, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljene teoretične osnove planiranja prometa. Eden izmed korakov v procesu planiranja prometa je prometna raziskava. Osnovni pristop k prometni raziskavi je prometni model. S prometnim modelom lahko napovemo stanje cestnoprometnih tokov v prihodnosti. Namen magistrske naloge je bil ugotoviti, ali je metoda faktorjev rasti primerna za napovedovanje cestnoprometnih tokov ter kakšen vpliv imajo socioekonomski podatki na napovedovanje le-teh.
Ključne besede: planiranje prometa, prometna raziskava, prometni model, napovedovanje
Objavljeno: 24.10.2018; Ogledov: 130; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici