| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kriteriji za določitev optimalne razporeditve delovnih sredstev na primeru proizvodnega obrata Mizarstvo Jezeršek d.o.o.
Marjeta Jezeršek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali kriterije za določitev optimalne razporeditve delovnih sredstev na primeru proizvodnega obrata Mizarstvo Jezeršek d.o.o., ki je proizvajalec lesenih stopnic. Pri analizi obstoječega stanja smo ugotovili, da so delovna sredstva v proizvodnih prostorih razporejena neoptimalno. Ugotovili smo tudi, da ima podjetje že pri obstoječem obsegu bistveno premajhne prostore, da bi delovna sredstva sploh lahko ustrezno razporedili. Delovnih sredstev v obstoječih prostorih ne moremo razporediti tako, da bi imela dovolj vzdrževalne ter strežne površine in bi bile transportne poti ustrezne. Prav tako vlada pomanjkanje odlagalnih mest, kamor bi se odlagali obdelovanci med posameznimi fazami obdelave. Zaradi tega prihaja v postopku izdelave do velikih časovnih izgub in zmede zaradi gneče v proizvodnji. Rešitev problema vidimo v novogradnji proizvodne hale, katero sicer podjetje že načrtuje. Gre za zelo veliko investicijo, a glede na pozitivne napovedi pričakovanega povpraševanja druge možnosti podjetje nima. Z novo halo smo uredili problem prenatrpanosti, delovna sredstva smo razvrstili tako, da imajo vsa dovolj vzdrževalne ter strežne površine, uredili smo tudi primerne transportne poti. Sredstva smo razporejali s pomočjo trikotne metode, ki nam je služila kot izhodišče za razporejanje realnih delovnih mest ter s pomočjo računalniškega programa VIP-PLANOPT.
Ključne besede: planiranje povpraševanja, planiranje kapacitet, razporeditev delovnih sredstev − layout, ergonomski dejavniki pri oblikovanju delovnih mest, trikotna metoda
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 1506; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (7,83 MB)

2.
NAČRTOVANJE PROJEKTA E-POSLOVANJE V PODJETJU IMPOL D.D.
Jasna Hohler, 2012, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu sem opisala teorijo, ki se nanaša na projekt in cilje projekta. Opisala sem tudi, kako načrtovati projekt in njegov življenjski cikel. K temu spadajo: • opredelitev ciljev, • oblikovanje projektnega tima, • načrtovanje projekta, • izvedba projekta, • spremljanje projekta, • kontrola projekta, • predaja projekta investitorju. Posebno poglavje sem namenila e-poslovanju in njegovi zgodovini. V praktičnem delu sem se osredotočila na projekt e-poslovanje in njegovo nadgradnjo v podjetju Impol d.d. Elektronsko poslovanje bo med drugim omogočalo hitrejše in nižje transakcije, nižje administrativne stroške, krajše dobavne poti ter nove tržne priložnosti. Z nadgradnjo e-poslovanja pa bodo komercialisti imeli možnost spremljanja vseh povpraševanj in hitrejše reakcije v primeru pomanjkanja naročil. Elektronsko poslovanje vnaša v podjetje spremembe na vseh področjih. Predvsem so te spremembe izrazite na področju prodaje. Podjetje se zaveda pomembnosti elektronskega poslovanja, saj s tem ohranja konkurenčnost na trgih. Opisala sem, kako kupec pridobi geslo in katere dokumente si lahko izpiše preko sistema e-poslovanja. Sistem pa jim omogoča spremljanje svoje zaloge.
Ključne besede: projekt, načrtovanje projekta, življenjski cikel projekta, planiranje projekta, izvedba projekta, spremljanje projekta, kontrola projekta, e-poslovanje, Impol, povpraševanje, obdelava povpraševanja.
Objavljeno v DKUM: 16.11.2012; Ogledov: 2646; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici