| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 174
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razmerja med dejavnostjo kontrolinga, tržno vrednostjo in uspešnostjo poslovanja velikih slovenskih podjetij
Uroš Resnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Po vedno večjih zahtevah trga o celovitem usmerjanju in upravljanju podjetij se je kontroling razvil v proces, ki ga poznamo danes. Dejavnost kontrolinga je kompleksna panoga, ki se od pristopa (anglo-ameriški in nemški) do organiziranosti poslovnega subjekta razlikuje. Na organiziranost dejavnosti kontrolinga vpliva velikost podjetja, okolje, razvejanost in kompleksnost organizacije. Geografski in zgodovinski faktorji imajo ključni vpliv na razumevanje kontrolinga v podjetjih. Pojmovanje službe, ki izvaja dejavnosti kontrolinga, ni enotno. Neodvisno od imenovanja službe je enotna težnja dejavnosti kontrolinga k informacijski podpori, usmerjanju in uravnavanju poslovanja podjetja. Cilj poslovanja vsakega podjetja je povečati uspešnost v poslovanju in s tem posredno maksimirati tržne vrednosti. Namen magistrske naloge je preučiti razmerja med dejavnostjo kontrolinga, uspešnostjo poslovanja in tržno vrednostjo podjetja na vzorcu slovenskih podjetij, ki kotirajo na ljubljanski borzi.
Ključne besede: kontroling, dejavnost kontrolinga, uspešnost poslovanja, vrednost podjetja, tržna kapitalizacija, upravljanje, informiranje, analiziranje, planiranje
Objavljeno v DKUM: 20.11.2018; Ogledov: 1321; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

2.
Uvajanje rešitev ERP v slovenskih podjetjih : kritični dejavniki in njihova medsebojna odvisnost
Simona Sternad Zabukovšek, Samo Bobek, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: V zadnjih nekaj letih se je tudi v Sloveniji veliko podjetij odločilo za uvedbo celovitih programskih rešitev (ERP). Raziskave v svetu so pokazale, da na uspešnost uvajanja rešitev ERP vpliva nekaj kritičnih dejavnikov uspeha (KDU) uvajanja tovrstnih rešitev. Najpogosteje omenjeni kritični dejavniki uspeha v strokovni literaturi so: vključitev in podpora uprave podjetja, jasni cilji uvajanja, strategija in obseg uvajanja rešitve ERP, organizacija in kompetence projektnega tima, izobraževanje končnih uporabnikov, prenova poslovnih procesov, management sprememb, komunikacija znotraj in zunaj projektnega tima in drugi manj pomembni dejavniki. Z raziskavo v 206 slovenskih podjetjih, ki so uvedla rešitve SAP R/3 oz. mySAP ERP, Microsoft Navision in GEAC System 21 smo raziskali KDU uvajanja rešitev ERP v slovenskih podjetjih. Z raziskavo smo preverjali več hipotez, ki smo jih postavili na osnovi predhodnega raziskovanja. V pričujočem prispevku se bomo osredotočili na tri hipoteze, ki so vse bile tudi potrjene. Raziskava je potrdila, da posebnosti slovenskega okolja bistveno ne vplivajo na pomembnost KDU uvajanja v slovenskih podjetjih, saj raziskava ni razkrila razlik med pomembnostjo KDU uvajanja rešitev ERP v Sloveniji in KDU uvajanja v svetu. Raziskava je tudi potrdila, da obstajajo skupine povezav KDU uvajanja rešitev ERP znotraj katerih ni značilnih razlik med pomembnostjo KDU. Prav tako je raziskava potrdila hipotezo, da obstajajo povezave med posameznimi KDU uvajanja rešitev ERP.
Ključne besede: programska oprema, informatika, informacijski sistemi, računalniško programiranje, podatkovne strukture, informacijska tehnologija, projekti, uspešnost, uspešnost poslovanja, planiranje, planiranje poslovanja, Slovenija
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1548; Prenosov: 129
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Influence of System-Technological Factors on Microsoft Dynamics NAV Users
Simona Sternad Zabukovšek, Samo Bobek, 2010, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Today ERP solutions have been implemented at most organizations for some years. But most of them can not really expose promised benefits of ERP solutions. One of the reasons might be ERP users who do not accept and use ERP systems properly. Most widely used model for research user acceptance and usage of IT/IS is technological acceptance model (TAM) proposed by Davis (1989). Because TAM is a parsimonious, theoretically and empirically justified model to explain acceptance of IT/IS (Heijden 2001) it has been extended for different IT/IS settings. In contrast to most IT implementation research, the fact that ERP implementation research is focused on one technology (in our case Microsoft Dynamics NAV) has enabled the effect of specific system-technological characterises which could be data quality, system performance, user manuals, system functionality etc. Because there are more system-technological factors which could have influence on NAV user acceptance and usage we research them through more abstract factor (second-order factor) named system-technological characteristics. As proposed some researchers (i.e. Nah et al. 2004, Sun et al. 2009) who research TAM in ERP settings, the factor work compatibility has been included in the research model. The hypothesized model has been empirically tested using data collected from the survey of 110 Microsoft Dynamics NAV users in 33 Slovenian organizations. Model has been analyzed using PLS.
Ključne besede: software, računalniški programi, podjetje, planiranje, planiranje poslovanja, ERP
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 930; Prenosov: 36
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
6.
7.
8.
9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V MALOPRODAJI MARKET PROGRAMA MERCATOR D.D.
Tadeja Pokovec, 2013, magistrsko delo

Opis: Uspešnost poslovanja v trgovini na drobno je odvisna od več dejavnikov. Obdobje recesije vpliva na nakupne navade potrošnikov, katerim se skušajo trgovska podjetja čim bolj prilagajati. Podjetje Mercator d.d., katerega primarna dejavnost je trgovina na drobno, se trudi za uspešno poslovanje in opravičiti slogan »Mercator najboljši sosed!«. Pospeševanje prodaje, s katerim želimo, da pospešimo cikel prodaje in povečamo prodane količine blaga izvajamo z različnimi načini, ki pa so usmerjeni na ciljne skupine kupcev. Poslovanje v trgovini na drobno mora potekati skladno z zakonodajo, ISO standardi in etičnimi načeli, kar podjetje upošteva tudi pri izvajanju pospeševalno prodanih akcij. Podjetje se trudi, da z optimalnimi planiranjem zalog blaga zagotavlja primerno založenost z blagom. Kupci so, predvsem v obdobju recesije, postali zelo cenovno občutljivi, kar potrjujejo tudi izsledki raziskave. Izpostavitve artiklov na posebnih mestih v poslovalnici imajo v primerjavi na druge dejavnike kot so spol kupcev, finančno stanje kupcev in posedovanje Pika kartice na nakup akcijskih izdelkov še največji vpliv. Še več truda je potrebno vložiti v izboljšave za pridobivanje novih kupcev in aktivnosti za pridobivanje ter zagotavljanje lojalnosti kupcev.Možnosti za izboljšave vidim predvsem v izboljšanju kakovosti izvedbe trgovske storitve v smislu boljšega prilagajanja kupcem z izdelki, načini pospeševanja prodaje, večjemu prilagajanju izvajanja trgovske storitve kupcem ter krepitvijo lojalnosti kupcev in zaposlenih v podjetju Mercator d.d..
Ključne besede: trgovina na drobno, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, poslovanje, planiranje, skrivnostni kupec, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, optimiranje zalog blaga, založenost, akcija, kupci, izpostavljenost, optimiranje stroškov, lojalnost.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2013; Ogledov: 2754; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici