| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJNI POMEN PLANIRANJA NASLEDSTVA V LASTNIŠTVU IN VODENJU ZA DRUŽINSKO PODJETJE
Petra Weindorfer, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Točka preloma, ko se začne podjetje dokončno opredeljevati kot družinsko podjetje, je trenutek umika podjetnika, ki je podjetje ustanovil, in prepuščanje funkcij v podjetju potomcem. Podjetja bodo v današnjih negotovih razmerah lažje preživela boj s konkurenco in se razvijala, če bodo planirala proces nasledstva, saj je planiranje procesa nasledstva zagotovo področje, katero lahko vpliva na nadaljnji razvoj in uspeh podjetja. Planiranje nasledstva bi moralo potekati v skladu z nasledstvenim planom, prav tako bi bilo priporočljivo, da ga lastnik sprejme še v času, ko je podjetje stabilno. Planiranje pa naj zajema tako lastniški kot tudi vodstveni vidik nadaljevanja podjetja.
Ključne besede: Družinsko podjetje, nasledstvo v družinskem podjetju, planiranje nasledstva v vodenju in lastništvu, prenos vodenja in lastništva na naslednjo generacijo, nasledstvene možnosti.
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 2270; Prenosov: 492
.pdf Celotno besedilo (730,00 KB)

2.
PRENOS VODENJA V DRUŽINSKEM PODJETJU OB TRANZICIJI - PREHODU IZ GENERACIJE V GENERACIJO
Ervin Stojnšek, 2014, diplomsko delo

Opis: Apostolsko nasledstvo pravi, da ima 12 apostolov naslednike, na katere je oblast prenesel sam Bog. V rimskokatoliški cerkvi veljajo vsi škofje za apostolske naslednike, papež pa velja za Petrovega naslednika. Pravijo, da so rimski papeži Petrovi neposredni nasledniki, da imajo njegov položaj in funkcijo ter da jim je Kristus dal najvišjo oblast nad celotno cerkvijo. Nauk ni biblijski (Internetska biblioteka Watchtower 2010). Nasledstvo kot proces je tako prisotno že skozi vso človeško civilizacijo. Njegov osnovni namen pa je nadaljevanje ustvarjene vrednosti in njena nadaljnja rast. V današnji družbeni ureditvi predstavlja podjetništvo temelj zasebnega profitnega sektorja. Številni raziskovalci v Evropi in ZDA ugotavljajo, da družinska podjetja predstavljajo pomemben delež v strukturi vseh podjetij ali pa celo prevladujejo (Duh 2003, 13). Z raziskavo, opravljeno v okviru diplomskega seminarja, opisujemo najpogostejše dileme na vprašanje, kdaj, kako in ob kakšnih pogojih so se nosilci vodstvenih funkcij v družinskih podjetjih pripravljeni umakniti ter odločanje v podjetju celostno zaupati mlajši generaciji. Opisano je namreč eno izmed ključnih vprašanj, na katerega ni enoznačnega odgovora. Ob zgoraj navedenem v diplomskem seminarju opisujemo še ključne osebe, ki v besedni zvezi družinsko podjetje predstavljajo, t. i. stebre poslovanja in imajo zaradi krvnega ali razširjenega sorodstva vpliv na potek tranzicije – prehoda iz generacije v generacijo v družinskih podjetjih. V praktičnem delu diplomskega seminarja analiziramo trenutno stanje tranzicije v obsoteljskih slovenskih podjetjih. Predstavljamo rezultate raziskave opravljene med večjim številom podjetnikov – nosilcev vodenja družinskih podjetji, ki so tranzicijo že izpeljali oziroma so na tem, da jo bodo izpeljali v prihodnosti.
Ključne besede: družinsko podjetje, nasledstvo v družinskem podjetju, planiranje nasledstva v vodenju in lastništvu, prenos vodenja in lastništva na naslednjo generacijo, nasledstvene možnosti.
Objavljeno: 10.07.2014; Ogledov: 958; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici