| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANINARJENJE IN PLEZANJE MED OSNOVNOŠOLSKIMI GLUHIMI IN NAGLUŠNIMI OTROCI V SLOVENIJI
Uršula Ramšak, 2014, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu sem izpostavila pojma planinarjenje in plezanje. Želela sem ugotoviti, kakšne so možnosti za planinarjenje za osebe s posebnimi potrebami.
Ključne besede: planinarjenje, plezanje, gluhi in naglušni osnovnošolci, planinski krožek
Objavljeno: 15.07.2014; Ogledov: 746; Prenosov: 81 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
PLANINSKE VSEBINE ZA OTROKE
Maja Lušina, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Planinske vsebine za otroke je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Namen je predstaviti planinske vsebine za otroke. V teoretičnem delu smo predstavili gibanje, naravne oblike gibanja ter hojo kot osnovno obliko gibanja. V poglavju »Pohodništvo« smo predstavili Planinsko zvezo Slovenije (PZS), planinsko društvo, planinske vsebine v vrtcu, planinske vsebine v šoli in usposabljanja za izvajanje planinskih vsebin. V poglavju »V gore s skupino otrok« smo opisali faze, ki so pomembne pri celotni pripravi in organizaciji izletov s skupino otrok v gorski svet. Cilj empiričnega dela diplomske naloge je bil, z anketnim vprašalnikom ugotoviti, koliko otrok je vključenih v planinski krožek, kako poteka organizacija, priprava in motivacija otrok ter sama izvedba pohoda. Rezultate smo pridobili na osnovi vzorca 40 diplomiranih vzgojiteljic predšolskih otrok in profesoric razrednega pouka. Kot merski instrument smo uporabili anketni vprašalnik. S kvantitativno obdelavo podatkov smo ugotovili, da je v planinski krožek najpogosteje vključenih manj kot 10 otrok in da mentorji otroke najpogosteje pripravljajo na pohod tako, da z njimi izvajajo različne gibalne dejavnosti z namenom razvijanja vzdržljivosti in moči ter da jim opremo največkrat predstavijo tako, da jo prinesejo seboj, jo otrokom pokažejo in se skupaj o njej pogovorijo. Za motivacijo otrok na pohodih pa mentorji največkrat poskrbijo z uporabo pozitivnih spodbudnih besed. Ugotovili smo tudi, da je »navajanje otrok na aktivno preživljanje prostega časa« med najpogostejšimi razlogi za izvajanje planinskega krožka ter da samo ena desetina anketiranih organizira večdnevne planinske tabore za otroke.
Ključne besede: pohodništvo, planinske vsebine v vrtcu, planinske vsebine v šoli, planinski krožek, priprave na planinski izlet, organizacija planinskega izleta.
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 887; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici