| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNETNO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU IZBRANIH SLOVENSKIH BANK
Barbara Matjašec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili internetno bančništvo prebivalstva, ki postaja vse bolj uporabna storitev s strani komitentov, pomembno pa je tudi, da banka na trgu še naprej ostane konkurenčna. Najprej smo predstavili elektronsko poslovanje, opredelili pojem elektronskega poslovanja in opisali značilnosti elektronskega poslovanja. Opisali smo tudi elektronsko bančništvo, razvoj elektronskega bančništva in njegove značilnosti. Nadalje smo našteli ter na kratko opisali elektronsko prodajne poti v bankah: plačilne kartice, mobilno bančništvo, bankomati, telefonsko bančništvo in internetno bančništvo. Večji poudarek smo dali internetnemu bančništvu, kjer smo primerjali stroške spletnega bančništva nekaterih bank v novembru 2008 in januarju 2009. Našteli smo tudi prednosti internetnega bančništva, ki ga le-to prinaša tako banki kot tudi komitentu. Dodali smo tudi nekaj tveganj, ki se pojavljajo pri uporabnikih internetnega bančništva. Raziskali smo tudi uporabo internetnega bančništva v državah EU, hkrati pa smo se lotili tudi varnosti in varnostnih ukrepov ter nekaterih koristnih napotkov, ki jih priporoča Microsoft Slovenija za varno uporabo internetnega bančništva. V zadnjem poglavju smo opisovali internetno bančništvo prebivalstva na primeru izbranih slovenskih bank: Deželne banke Slovenije d. d., Nove Ljubljanske banke d. d., Raifffeisen Banke, Hypo Alpe-Adria-Bank d. d. in Nove Kreditne banke Maribor d. d. Za vsako posamezno banko smo opisali nastanek banke, katere organizacijske enote sestavljajo banko, kakšne dejavnosti opravlja banka, nenazadnje pa smo opisali storitev internetnega bančništva za vsako posamezno banko. Ker so uporabniki internetnega bančništva vse zahtevnejši, se banke zavedajo, da morajo slediti tehnološkemu napredku, saj bi jim v nasprotnem primeru konkurenca speljala komitente. Lahko tudi trdimo, da se vse več ljudi odloča za opravljanje bančnih poslov preko interneta, saj lahko na ta način bančne zadeve uredijo hitreje in udobneje. Razen tega pa je elektronsko bančništvo veliko cenejše kot pa klasičen način poslovanja, tako za banko kot tudi za komitenta.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko prodajne poti, plačilna kartica, mobilno bančništvo, bankomat, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni ukrepi internetnega bančništva, DBS NET, NLB Klik, RaiffeisenNET, HYPOnet, Bank@Net.
Objavljeno: 22.09.2009; Ogledov: 3024; Prenosov: 702
.pdf Celotno besedilo (507,43 KB)

2.
VPELJAVA ON LINE AVTORIZACIJE BANKOMATSKIH IN POS TRANSAKCIJ V HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D.
Anže Šubelj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena selitev sistema za avtoriziranje zahtevkov vnesenih preko bankomatov, oziroma POS terminalov. Pred selitvijo se je avtorizacija izvajala izključno v podjetju Bankart d.o.o. ki se je do sedaj tako pojavljal v dvojni vlogi. Do vpeljave tega projekta se je Bankart d.o.o. pojavljal v vlogi procesnega centra, kar ostaja še danes, ter v vlogi avtorizacijske hiše. Za slednjo smo morali plačevati dodatno provizijo. Poleg tega nismo mogli voditi trenutnega stanja na računih naših komitentov, saj smo informacije o prometu na bankomatih in POS terminalih dobivali šele naslednji dan, z datoteko za knjiženje. Z vpeljavo tega projekta naj bi se avtorizacije zahtevkov izdanih preko bankomatov in POS terminalov vršile v Hypo Alpe-Adria-bank d.d. Zaradi sodelovanja več strokovnjakov iz različnih področji znotraj HBS, ter zunanjih partnerjev, kot tudi zadostitvi vseh pogojev, ki so znotraj celotne grupe Hypo group Alpe Adria potrebni za vpeljavo projekta, se je celotna naloga vodila kot projekt. Ustanovila se je projektna skupina, katera je celoten projekt pripeljala do vključitve v produkcijsko okolje. Znotraj projekta so bili določeni časovni roki, finančna, kadrovska in tehnična sredstva.
Ključne besede: Bankomat, POS terminal, On line avtorizacija, Maestro plačilna kartica, MPLS, Projekt
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 1998; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
Mobilna rešitev za preprečevanje zlorab s plačilnimi karticami
Matic Dolar, 2011, magistrsko delo

Opis: Raziskovalna naloga obravnava področje zlorab plačilnih kartic. Uvodoma je opredeljena problematika, namen in cilji, predstavljene so metode dela in podana struktura magistrskega dela. Za tem je predstavljeno obravnavano področje. Najprej je predstavljeno podjetje Bankart d.o.o., sledi pa predstavitev plačilnih kartic in poteka procesa avtorizacije. Nato so podrobneje predstavljene različne vrste zlorab plačilnih kartic. Narejen je pregled načinov in sistemov za zaznavanje in preprečevanje zlorab. Za tem je narejen pregled obstoječe literature s področja elektronskega poslovanja, mobilnega poslovanja ter kriptografije. Podan je predlog vzpostavitve mobilne rešitve za preprečevanje zlorab s plačilnimi karticami, ki bi v proces preprečevanja zlorab vključila uporabnika. Opisan je mobilni portal, s pomočjo katerega bi uporabniki imeli pregled nad svojim poslovanjem s plačilnimi karticami. Za mobilni portal je podan tudi predlog uporabljenih tehnologij in infrastrukture, ki jo je potrebno vzpostaviti. Prikazan je potek procesa uporabe mobilnega portala in narejen pregled funkcionalnosti, ki bi lahko omogočal. Drugi del mobilne rešitve za preprečevanje zlorab je vzpostavitev rešitve za potrjevanje transakcij. Predlaga se, da se uporabnika vključi v proces avtorizacije transakcije s plačilno kartico tako, da s pomočjo mobilnega telefona potrdi opravljeno transakcijo. Za ta namen je predlagana infrastruktura in prikazan potek procesa avtorizacije, v katerega je vključen uporabnik. Na koncu so podana še izhodišča za nadaljnje delo.
Ključne besede: plačilna kartica, avtorizacija, zlorabe plačilnih kartic, preprečevanje zlorab, mobilna rešitev, mobilni portal, potrjevanje transakcij
Objavljeno: 31.08.2011; Ogledov: 1335; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (5,11 MB)

4.
IZBOLJŠAVA PROCESA KARTIČNEGA POSLOVANJA V PODJETJU ABANKA VIPA
Suzana Sečnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Kakovost storitev je odvisna od kakovosti procesa izvajanja teh storitev. Obravnavali smo storitev transakcije s plačilno ali kreditno kartico banke Abanka Vipa d.d. Ugotovili smo, da se v procesu pojavljajo različne napake, katerih posledice so reklamacije imetnikov kartic in prodajnih mest. Napake, ki smo jih evidentirali, smo analizirali z uporabo nestatističnih orodij za management kakovosti. Rezultati analize so pokazali, da ima banka zaradi napak materialno škodo zaradi izgube prihodkov in druge negativne posledice, predvsem izgubo ugleda. Z vzročno-posledičnim diagramom smo ugotovili, da večina napak nastane pri vnosu podatkov v informacijski sistem v banki ali procesnem centru. Ker banka ne vpliva na izvajanje procesov v procesnem centru, smo predlagali izboljšave procesov, ki jih izvajamo v oddelku podpore kartičnemu in bankomatskemu poslovanju v banki. Za celovito rešitev problema smo predlagali sodelovanje s procesnim centrom pri stalnih izboljšavah procesa, ki vključuje skupno načrtovanje in izvajanje izboljšav ter tudi spremljanje rezultatov. Tako bi bistveno izboljšali kakovost storitve kartičnega poslovanja v banki Abanka Vipa d.d.
Ključne besede: kreditna kartica, plačilna kartica, banka, kakovost storitev, management kakovosti, transakcija, orodja managementa kakovosti
Objavljeno: 17.08.2011; Ogledov: 1443; Prenosov: 2

5.
KONCEPT ENOTNE VOZOVNICE ZA JAVNI POTNIŠKI PROMET NA OSNOVI MEDNARODNIH PLAČILNIH KARTIC
Dušan Zalar, 2016, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija obravnava različne tehnologije pametnih vozovničnih sistemov v javnem potniškem prometu in njihov vpliv na uporabo javnega potniškega prometa. Obravnava gre v tri smeri, in sicer v integracijo, interoperabilnost in priročnost vozovničnih sistemov na globalni ravni. Pri tem izhaja iz dejstva, da priročnost vozovničnega sistema lahko vpliva na povečanje uporabe javnega potniškega prometa, podobno kot to velja za ceno potovanja in potovalni čas, le v manjši meri. Obravnava se omejuje na pametne vozovnične sisteme, ki kot vozovnični medij uporabljajo brezstično pametno kartico, pri čemer razvija hipotezi, da je z vozovničnim sistemom z odprto zanko oziroma vozovničnim sistemom na bazi brezstičnih bančnih plačilnih kartic mogoče v celoti in na globalni ravni nadomestiti tradicionalni sistem na bazi kartice ter da je vozovnični sistem z odprto zanko priročnejši od tradicionalnega. V doktorski disertaciji so razvite metode za razširitev vozovničnega sistema z odprto zanko s predhodnim plačilom prevoznine. Nadalje je pokazano, da je z razvito razširitvijo mogoče izvesti vse vrste predplačniških vozovnic kot jih pozna tradicionalni vozovnični sistem, vključno z integrirano vozovnico. To potrjuje hipotezo, da razširitev omogoča zamenjavo tradicionalnega vozovničnega sistema z vozovničnim sistemom z odprto zanko v celoti. Z razširjenim vozovničnim sistemom z odprto zanko je dosežena globalna interoperabilnost in integrabilnost. S tem je dosežen koncept globalne enotne vozovnice. Za analizo vpliva vozovničnega sistema na uporabo javnega potniškega prometa je razvit model za ocenjevanje priročnosti vozovničnega sistema na osnovi potniške izkušnje od začetka do konca potovanja, pri čemer je potovanje razčlenjeno v faze, za katere so opredeljeni faktorji prometnega upora vozovničnega sistema. Izvedena empirična raziskava priročnosti tradicionalnega vozovničnega sistema in vozovničnega sistema z odprto zanko potrjuje hipotezo, da je priročnost vozovničnega sistema z odprto zanko večja od priročnosti tradicionalnega sistema. Predstavljeni model za ocenjevanje priročnosti vozovničnih sistemov je lahko v pomoč tako pri izbiri tehnologije vozovničnega sistema kot pri izbiri (določanju) njegove funkcionalnosti.
Ključne besede: javni potniški promet, vozovnični sistemi, pametna vozovnica, integrirana vozovnica, interoperabilna vozovnica, brezstična plačilna kartica, vozovnični sistemi na bazi kartice, vozovnični sistemi na bazi računa, vozovnični sistemi z odprto zanko, priročnost vozovničnih sistemov, prometni faktorji upora, obseg potniškega prometa
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 1441; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici