| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
AVTOMATIZACIJA POSLOVANJA ODVETNIŠKE PISARNE
Barbara Sitar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je kritičen prikaz celostnega razvoja pisarne in izvedbe implementacije novih tehnologij ter novih delovnih procesov. Naloga podrobno, praktično in zelo konkretno predstavlja raziskovanje teoretskih osnov, učenje načina dela v pisarni in iskanje priložnosti za implementacijo novih tehnologij v zanesljivosti in tradiciji zavezani odvetniški stroki. Naloga predstavlja proces iskanja in ustvarjanja lastne grafične podobe, dotakne se prenove delovnih prostorov in se preko ročno vodenega rokovnika ter wordove tabele za sledenje arhiviranim spisom poglobi v razvoj in implementacijo celostne informacijske rešitve. Prikazana je tako avtomatizacija delovnih procesov, kakor tudi uvedba elektronskega poslovanja, kar oboje odvetniški pisarni omogoča racionalnejšo izrabo časa, prostora in dela. Rast in razvoj sta nujna za življenje vsakega organizma, kot tudi organizacije oz. zdravega podjetja, zato so v zadnjih poglavjih diplomskega dela predstavljene možnosti nadaljnjega razvoja pisarne, predvsem v smeri sledenja tehnološkim smernicam ter izpopolnjevanja avtomatizacije poslovanja.
Ključne besede: - Organizacija - pisarniško poslovanje - avtomatizacija - odvetniška pisarna
Objavljeno: 19.01.2011; Ogledov: 1698; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

8.
REORGANIZACIJA POSLOVANJA ODVETNIŠKE PISARNE
Aljoša Kavčič, 2011, diplomsko delo

Opis: Tradicionalna odvetniška pisarna razvoju pisarniškega poslovanja ni sledila v zadostni meri niti ga ni dovolj spremljala. Posamezne odvetniške pisarne so svoje poslovanje sicer prenovile, vendar le toliko, da so do neke mere zadovoljile svoje lastne potrebe. V diplomskem delu želim predstaviti reorganizacijo poslovanja odvetniške pisarne, v kateri sem trenutno zaposlen. Teoretično znanje, pridobljeno tekom študija na fakulteti, sem imel priložnost preizkusiti v praksi, in sicer tako da sem prisostvoval in aktivno sodeloval v celostni prenovi odvetniške pisarne. Projekt nam je vzel veliko časa, idejnega dela, raziskovanja teorije, iskanja kreativnih, inovativnih rešitev, saj ni smel vplivati na tekoče delo. Potrebno je bilo skrbno načrtovati in predvidevati, kako bo videti delovno mesto, pri tem upoštevati, kaj se od zaposlenega na tem delovnem mestu pričakuje in mu omogočiti optimalne pogoje dela. Za majhno pisarno je značilno, da nima posebej organiziranih in izdelanih delovnih procesov in kadrovskih rešitev, zato se je bilo potrebno poleg s prenovo prostorov in novo zunanjo podobo ukvarjati tudi s temi problemi. Menim, da smo projekt prenove uspešno zaključili, s tem pa ne mislim, da je se je proces ustavil, ker pisarna in procesi, ki se odvijajo v njej ob upoštevanju novih zakonodaj in trendov, nikoli ne počivajo.
Ključne besede: organizacija, pisarniško poslovanje, delovno mesto, odvetniška pisarna
Objavljeno: 20.07.2011; Ogledov: 1513; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (10,64 MB)

9.
UVEDBE ELEKTRONSKEGA PISARNIŠKEGA POSLOVANJA V DRUŽBI TELEKOM
Barbara Poje, 2011, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske tehnologije omogoča enostaven način povezovanja ljudi znotraj podjetij in izven njih, zbiranje podatkov o kupcih in dobaviteljih ter interakcijo z njimi, evidenco nad stroški ter poenostavljanje procesov. V vse pore življenja se pospešeno uvaja odprava papirnega poslovanja. Uvaja se elektronsko poslovanje ali e-poslovanje, za kar je nujna uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, torej informatizacija. Informatizacija poslovanja je usmerjena v zagotavljanje konkurenčne prednosti, torej izboljšanja finančnega rezultata, in k optimizaciji izvajanja poslovnih procesov. Podjetja, ki sledijo tem ciljem, vidijo rešitev v uvedbi elektronskega pisarniškega poslovanja, kjer želijo doseči višjo kakovost storitve ali proizvoda z nižjimi stroški in v krajšem času. V obravnavani družbi je cilj in strategija uvedba e-pisarniškega poslovanja na področju dela z dokumenti v družbi. Pričakovani rezultat projekta je izdelana strategija e-poslovanja, procesna in organizacijska usmeritev e-poslovanja, izdajanje in prejemanje e-dokumentov ali pa v primerih, ko to še ni možno, zakonsko skladna pretvorba dokumentov v e-obliko in povezljivost z zalednimi programi. Pričakovani rezultat je ta, da je večina dokumentov, ki jih družba potrebuje za poslovanje, v e-obliki. Velika pridobitev v procesu upravljanja odnosov z uporabniki storitev je, da je slika dokumenta, ki je začetna točka neke poslovne akcije, vidna v vsakem trenutku tistim, ki imajo pravice vpogleda. Če izhajamo iz ugotovitve, da zajema uvedba elektronskega poslovanja z dokumentarnim gradivom področja reorganizacije, standardizacije in poenostavitve postopkov, ugotovimo, da je v proučevanem primeru reorganizirano področje dela Splošne službe, tajništev in službe za arhiviranje dokumentov. Postavljeni so standardi poslovanja z dokumenti s tem, ko so pripravljene programske rešitve, od uprave družbe potrjeni pravilniki in navodila za delo ter potrjena Notranja pravila pri Arhivu Republike Slovenije, ki so temelj za zakonsko skladno e-poslovanje z dokumenti. Poenostavitev postopkov je predvsem pri skrajšanju procesa potovanja dokumenta, povezljivosti dokumentov in pri iskanju le-teh. Gre za korenito prenovo poslovnega procesa, saj so se pred prenovo podatki iz papirnega dokumenta prepisovali v ustrezne programske aplikacije (SAP, CRM …), sedaj pa se slika in atributni podatki povežejo s povezljivo aplikacijo. Preko povezav se kreira vrstica za opravilo, ki ga razreši referent. Papirni dokumenti so pred prenovo iz drugih lokacij dela do lokacije izvajanja delovnega postopka lahko potovali en dan ali več. Z omogočeno pretvorbo v e-dokument se atributni podatki in slika povežejo do 12.00 ure isti dan.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - elektronski delovodnik – e-delovodnik, - pisarniško poslovanje, - dokumentarno gradivo.
Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 1810; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici