| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje pisarniške rešitve v oblaku Microsoft Office 365 na primeru Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor
Miha Biruš, 2013, diplomsko delo

Opis: Zunanje izvajanje je priljubljen managerski pristop, ki ga uporabljajo številne organizacije, da bi bile bolj prilagodljive, povečale kakovost storitev ali zmanjšale stroške. Zadnji trend na področju zunanjega izvajanja informacijske tehnologije je računalništvo v oblaku, ki prek interneta uporabnikom kjerkoli in kadarkoli omogoča uporabo najrazličnejših storitev. Primera takšne storitve sta pisarniški rešitvi Microsoft Live@edu in Office 365. V prvem delu tega dokumenta smo teoretično predstavili zunanje izvajanje, računalništvo v oblaku in pisarniške rešitve v oblaku, zlasti njihovo uvajanje. V drugem delu smo opisali celoten proces uvajanja pisarniške rešitve v oblaku za študente Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor. Marca 2011 je to bila največja slovenska uvedba rešitve Live@edu, vendar ne za dolgo, saj so septembra 2012 prešli na Office 365 in postali prva izobraževalna organizacija v Sloveniji s to rešitvijo.
Ključne besede: zunanje izvajanje, računalništvo v oblaku, pisarniške rešitve v oblaku, uvajanje, uvedba, Microsoft, Live@edu, Office 365, Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor
Objavljeno: 06.11.2013; Ogledov: 1440; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

2.
POSLOVNI POTENCIALI GOOGLE APPS IN OFFICE 365 PISARNIŠKIH REŠITEV V OBLAKU
Anja Barber, 2014, magistrsko delo

Opis: Računalništvo v oblaku je trenutno eden vodilnih trendov v IT industriji, kar posledično vpliva na sodobnost delovnega okolja. Prinaša novo smer razvoja IT-ja in veliko poslovnih priložnosti. Potencial na tem področju so prepoznala tudi podjetja, saj jim ta način omogoča prenovo poslovanja in nove poslovne razmisleke. Danes podjetja vse bolj zaupajo temu trendu in koristijo prednosti računalništva v oblaku za namene komuniciranja po elektronski pošti, za shranjevanje in urejanje dokumentov ter drugo rabo pisarniških rešitev v oblaku. Informacijske storitve lahko sedaj najamejo in uporabljajo kadarkoli, kjerkoli in s katerekoli mobilne naprave. Kljub vsem ugodnostim, ki jih računalništvo v oblaku nudi, pa ostaja vprašanje varnosti eno izmed najbolj izpostavljenih v kontekstu računalništva v oblaku. Podjetja so namreč skeptična pri zaupanju kritičnih poslovnih podatkov v hrambo nekomu, do katerega dostopajo samo preko interneta, obenem pa sploh ne vedo, kje se ti podatki nahajajo. V magistrskem delu smo predstavili in primerjali dve pisarniški rešitvi v oblaku dveh največjih ponudnikov: Google Apps in Office 365. Predstavljeni so primeri najboljših praks prehoda podjetij v oblak.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, spletne storitve, pisarniške rešitve v oblaku, Google Apps, Office 365.
Objavljeno: 13.10.2014; Ogledov: 915; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (52,76 MB)

3.
Primerjava pisarniških rešitev v oblaku na primeru Office 365 in Google Apps
Leja Kadiš, 2016, diplomsko delo

Opis: Računalništvo v oblaku je postalo eno izmed vodilnih IT rešitev v mnogih podjetjih. Predvsem zmanjševanje stroškov, izguba potrebe po IT specialistih in lokalnih strežnikih je za podjetja dober razlog za prehod na oblačne storitve. Podjetja s celotno infrastrukturo v oblaku se lahko osredotočijo na svojo primarno dejavnost in prepustijo vzdrževanje in posodabljanje strežnikov ponudnikom oblačnih storitev. Prehod v oblak je prinesel nove potrebe po orodjih in storitvah, s katerimi bi zaposlenim olajšali delo v podjetju in bi se lahko odrekli veliki količini fizičnih dokumentov. Tukaj nastopijo pisarniške rešitve v oblaku. Veliko podjetij se je poglobilo v razvoj teh pisarniških rešitev, ki med drugim vsebujejo ustvarjanje datotek in predstavitev, shranjevanje le-teh v oblak, lažjo komunikacijo in sodelovanje z drugimi zaposlenimi in veliko več. S tem ni več potrebe po fizičnih pisarnah, saj pisarna v oblaku posamezniku omogoča dostop do vseh informacij preko prenosnega računalnika, tabličnega računalnika in tudi pametnega telefona preko internetne povezave. Tudi če so te oblačne storitve za uporabnike zelo privlačne, tako za podjetja kot tudi za druge uporabnike, je v ozadju vedno vprašanje varnosti in zasebnosti. Glede na to, da točno ne vemo, kje se fizični strežnik nahaja in kdo točno z njim upravlja, je tveganje zelo veliko, vendar ponudniki teh rešitev dnevno izboljšujejo njihove rešitve in uporabnikom omogočajo varno uporabo. V diplomskem projektu smo poleg teoretičnih izhodišč, kaj je računalništvo v oblaku in kaj so pisarniške rešitve v oblaku, predstavili tudi dve vodilni podjetji na tem področju: Google in Microsoft. V praktičnem delu smo opisali obe podjetji ter na kratko razložili nekaj storitev, ki jih v sklopu svojih pisarniških rešitev v oblaku nudijo. Ti rešitvi sta Googlov Google Apps in Microsoftov Office 365, usmerjeni na brezplačni rešitvi, in sicer na strani Googla brezplačno za vse, na strani Microsofta pa brezplačno za študente. Na koncu smo rešitvi še primerjali po številnih značilnostih in ugotovitve tudi zapisali.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, pisarniške rešitve v oblaku, internetne storitve, Office 365, Google Apps
Objavljeno: 15.11.2016; Ogledov: 666; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (984,28 KB)

4.
Uvajanje poslovnih informacijskih rešitev lokalno ali v oblaku
Miha Biruš, 2016, magistrsko delo

Opis: Programska in strojna oprema, podatki, ljudje ter procesi so osnovni elementi informacijskih sistemov, ki zbirajo, obdelujejo, analizirajo, shranjujejo in posredujejo podatke. Organizacije torej potrebujejo programsko opremo, na primer pisarniške rešitve za komunikacijo in sodelovanje ter celovite informacijske rešitve, ki podpirajo in povezujejo njihove poslovne procese. Te poslovne informacijske rešitve lahko uvedejo lokalno, na lastnih strežnikih, ali v oblaku, kot storitev – to je model distribucije programske opreme, pri katerem rešitev gosti zunanji ponudnik in je uporabnikom na voljo kot storitev preko interneta. Proces uvajanja poslovnih informacijskih rešitev lokalno ali v oblaku je precej podoben. Ključni deležniki morajo najprej opredeliti namen in cilje projekta, nato pa organizacija analizirati potrebe, proučiti pravne vidike, analizirati in oceniti možne rešitve, narediti študijo izvedljivosti, se pogajati o vsebini pogodb ter končno izbrati najboljšega ponudnika in rešitev. Projektna ekipa je odgovorna za izbiro najprimernejšega pristopa k uvajanju in prilagajanju, pripravo funkcionalnih in nefunkcionalnih zahtev, načrtovanje virov ter upravljanje tveganj projekta. Po vzpostavitvi in prilagoditvi je potrebno novo rešitev ustrezno testirati in predstaviti uporabnikom. Prenos podatkov je običajno zadnji korak pred zagonom rešitve v živo, vendar je to šele začetek obdobja njene uporabe. Takrat je nujno zagotavljati podporo uporabnikom, nadzorovati in vzdrževati rešitev ter upravljati spremembe. V naši raziskavi smo potrdili, da je uvajanje poslovnih informacijskih rešitev v oblaku nekoliko hitrejše in cenejše od njihovega uvajanja lokalno, ne moremo pa potrditi, niti zanikati, da je enostavnejše. V obeh primerih gre za dolg, drag in zahteven proces, opisan v tem magistrskem delu.
Ključne besede: uvedba, implementacija, informacijski sistem, informacijske rešitve, pisarniške rešitve, ERP, računalništvo v oblaku, SaaS
Objavljeno: 26.10.2016; Ogledov: 770; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici