| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
USTREZNOST PISARNIŠKIH PROSTOROV IN OPREME V MALIH IN SREDNJE VELIKIH PODJETJIH
Marta Lesar, 2009, diplomsko delo

Opis: Življenje je kot reka, ki se ne ustavi do konca svoje poti. Na tem potovanju zanemarjamo zdravje, udobje, dobro počutje in še veliko drugih pomembnih stvari, ki nam olepšujejo bivanje na tem planetu. Ker nas večina preživi več kot tretjino časa na delovnem mestu, je to še posebno pomemben del bivalnega okolja. Vanj vlagamo premalo truda, idej in tudi sredstev, ki bi nam polepšali vsakdanjik. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu so podane teoretične osnove o načrtovanju pisarniških prostorov, pisarniškem delovnem okolju in pisarniški opremi. Dotaknili smo se tudi ergonomije in njenem pomenu za človeka. V drugem delu smo izvedli raziskavo o ustreznosti pisarniških prostorov in opreme v malih in srednjih podjetjih. Raziskavo smo izvedli s pomočjo ankete, ki smo jo nato analizirali in dobili vse odgovore na vprašanja, postavljena na začetku tega projekta.
Ključne besede: - delovno okolje - pisarna - pisarniška oprema - ergonomija - zdravje
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 2082; Prenosov: 299
.pdf Celotno besedilo (797,95 KB)

4.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU X, D.O.O.
Alen Olević, 2009, diplomsko delo

Opis: Zanima me, kaj podjetja v današnjem času naredijo za motivacijo in izobraževanje svojih zaposlenih. Trenutno gospodarsko stanje v svetu močno vpliva na ljudi, njihovo počutje, pogled in razumevanje trenutnega dogajanja v njihovem delovnem okolju. V diplomskem delu bom to njihovo videnje skušal prikazati. V enem večjih podjetij v Sloveniji bom skušal pokazati različne občutke zaposlenih v proizvodnji in tistih v pisarnah.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, razlika, proizvodnja, pisarna, gospodarska kriza.
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 1612; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

5.
ORGANIZIRAN PRISTOP VODENJA GRADBENIH PROJEKTOV V PODJETJU BAUER BERNARD S.P.
Kristina Bauer, 2009, diplomsko delo

Opis: Ta diplomska naloga podaja osnove upravljanja in vodenja posameznih projektov ter podjetja kot celote. Gradbena podjetja so zaradi narave dela projektno usmerjena in se pri svojem delu srečujejo s problemi multiprojektnega poslovanja. Pri tem gre za problem obvladovanja vseh projektov, ki se v podjetju pojavljajo. Kot organizacijska rešitev teh problemov se v projektnem managementu pojavlja projektna pisarna, ki omogoča celovit pregled in obvladovanje projektov, tako eksternih komercialnih projektov kot internih projektov rasti in razvoja. Projektna pisarna se pojavlja v različnih oblikah, vlogah, opravlja različne naloge in ima različno kadrovsko zasedbo. Kakšno obliko projektne pisarne bo podjetje izbralo, je odvisno od značilnosti podjetja in vrst ter števila projektov ter od panoge, v kateri podjetje deluje. Za podjetje Bauer Bernard s.p. smo postavili smernice razvoja v skladu s strategijo podjetja in pripravili strateški plan internih projektov, med katerimi so poleg reorganizacije podjetja izobraževanje in usposabljanje kadra, zniževanje stroškov poslovanja, zaposlitev novih kadrov in poleg uvedbe projektnega vodenja tudi uvedba projektne pisarne, za katero pa smo pripravili zagonski elaborat. Pripravili smo predlog uvedbe projektne pisarne, v katerem smo opredelili funkcije, naloge in kadrovsko zasedbo ter informacijski sistem. Na osnovi projektne pisarne pa smo opredelili tudi novo projektno organizacijo in prikazali povezanost projektne pisarne z ostalimi organizacijskimi enotami podjetja.
Ključne besede: projekt, gradbeni projekt, projektno usmerjeno podjetje, strateški management, projektni management, projektna pisarna
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 2978; Prenosov: 601
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

6.
ORGANIZIRANJE PROJEKTNEGA NAČINA VODENJA MALEGA GRADBENEGA PODJETJA
Bojana Mithans, 2009, diplomsko delo

Opis: V času nenehne in močne konkurence se na praktično vseh področjih poslovanja pojavlja vse manj prostora za neuspešne aktivnosti. Če tej trditvi pripišemo tudi vse bolj individualen pristop k zadovoljevanju potreb kupcev, vidimo, da se povečuje tudi število projektnih aktivnosti, ki so enkratne in časovno omejene. Da bi aktivnosti in procese v podjetju izpeljali kar se da uspešno, smo v diplomskem delu obravnavali različna organizacijska področja, in sicer organiziranje procesov, organiziranje podjetja in projektnega managementa oziroma projektnega načina dela. Pomembna pridobitev podjetju bo vsekakor uvedba projektne pisarne, s katero si bo podjetje zagotovilo bolj organiziran in projekten način vodenja. Namen projekte pisarne je zagotavljanje organizacijske in tehnične podpore izvajanju projektov in obvladovanju celotnega projektnega poslovanja. V prihodnjih letih lahko pričakujemo še ostrejšo konkurenco; boj za pridobitev zlasti eksternih komercialnih projektov bo vse težji, zato je še kako pomembno, da se podjetja na izzive iz okolja odzovejo pravočasno in z ustreznimi prijemi. Le-to pa lahko storijo z dobro delujočim modelom projektnega managementa. Z diplomsko nalogo smo poskušali ta model čim bolj prilagoditi podjetju, nakazati najustreznejše predloge ter tako pomagati na poti do še boljših poslovnih rezultatov, ki jih zagotavljajo projekti.
Ključne besede: gradbeništvo, organizacija, projekti, gradbeni projekti, projektni management, projektna pisarna.
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2694; Prenosov: 414
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

7.
MODEL UVEDBE NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V LUKI KOPER D.D.
Anja Dolenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo v današnjem času, ko se borijo za obstanek, biti sposobna se prilagajati in uporabljati najsodobnejše informacijske sisteme. V našem diplomskem delu smo se osredotočili na elektronsko arhiviranje, ki postaja že nuja, saj v podjetje prihaja vse več elektronske dokumentacije. Z ustreznim načinom arhiviranja lahko v podjetju znižamo stroške povezane z iskanjem in dostopanjem do informacij, z izgubo, poškodovanjem ali fizično zlorabo pomembnih dokumentov ter z zasedanjem prostora. Spremembam pa se morejo prilagajati tudi zakonodajalci ne samo podjetja, zato je leta 2006 prišlo do sprejetja Zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih, s katerim so poskrbeli za pravno veljavnost elektronskih dokumentov. Seveda, elektronsko arhiviranje ima tudi svoje slabosti in nevarnosti, kot jih ima vsak sistem, vendar s pravilno izgradnjo sistema prednosti in priložnosti elektronskega arhiviranja pretehtajo slabosti in nevarnosti.
Ključne besede: arhiviranje, računovodska dokumentacija, elektronsko arhiviranje, mikrofilmsko arhiviranje, hibridno arhiviranje, ZVDAGA, Enotne tehnološke zahteve, Luka Koper d.d., sprejemna pisarna, notranja pravila
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 1460; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (374,67 KB)

8.
9.
FORMALIZACIJA IN INFORMACIJSKA PODPORA MULTIPROJEKTNEGA DELA V PROIZVODNEM PODJETJU
Andreja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Danes ni podjetja, ki se ne bi srečevalo s projekti, čeprav sistema projektnega managementa nima vzpostavljenega. Vrste različnih projektov zahtevajo urejenost, natančnost in sledljivost, da so doseženi želeni, konkurenčni rezultati. V diplomskem delu je obravnavan problem neučinkovitega obvladovanja multiprojektnega dela, kar pomeni, da se projekti, ki se izvajajo istočasno, hkrati pa so v različnih življenjskih ciklih, ne obvladujejo dovolj učinkovito. Takšno neobvladovanje lahko pripelje do zamud pri izvajanju projekta, do povišanja stroškov in, kar je najpomembnejše, do nezadovoljstva naročnikov. Razlog za to je predvsem v neformalizaciji projektnega dela, neustrezno vzpostavljeni informacijski podpori, nepravočasnem odzivu in pridobivanju informacij ter nezadostni kulturi podjetja na področju projektnega dela. Rešitev problema ni enostavna. Ni mogoče formalizirati multiprojektnega dela tako, da bi ustrezal vsem vrstam projektov. Potrebno je izdelati selekcijo in prioritetno listo le-teh, jih ločiti po vrstah projektov in nato za vsakega izbrati najprimernejši način izvajanja glede na vzpostavljen enovit sistem vodenja. Danes obstaja na trgu vrsta programskih orodij, ki pomagajo formalizirati multiprojektno delo, vendar so v prvi vrsti zaposleni tisti, ki morajo nov sistem dela vzeti za svojega in spoznati prednosti, ki jih prinaša. V diplomskem delu je izdelan predlog prenovljene organizacijske strukture podjetja z umestitvijo projektne pisarne, ki je predlagana kot del rešitve problema skupaj s formaliziranim novim delovnim mestom vodje projektne pisarne. Nakazan je formaliziran proces izvajanja projektov in predstavljen pomen multiprojektnega dela za podjetje. Navedenih je nekaj ponujanih programskih orodij in smernice za izbiro najprimernejšega. Od vodstva podjetja pa je odvisno, ali bodo predlagane rešitve sprejete ali ne.
Ključne besede: projektni management, multiprojektno delo, formalizacija projektnega dela, projektna pisarna, proizvodno podjetje
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 1541; Prenosov: 6

10.
AVTOMATIZACIJA POSLOVANJA ODVETNIŠKE PISARNE
Barbara Sitar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je kritičen prikaz celostnega razvoja pisarne in izvedbe implementacije novih tehnologij ter novih delovnih procesov. Naloga podrobno, praktično in zelo konkretno predstavlja raziskovanje teoretskih osnov, učenje načina dela v pisarni in iskanje priložnosti za implementacijo novih tehnologij v zanesljivosti in tradiciji zavezani odvetniški stroki. Naloga predstavlja proces iskanja in ustvarjanja lastne grafične podobe, dotakne se prenove delovnih prostorov in se preko ročno vodenega rokovnika ter wordove tabele za sledenje arhiviranim spisom poglobi v razvoj in implementacijo celostne informacijske rešitve. Prikazana je tako avtomatizacija delovnih procesov, kakor tudi uvedba elektronskega poslovanja, kar oboje odvetniški pisarni omogoča racionalnejšo izrabo časa, prostora in dela. Rast in razvoj sta nujna za življenje vsakega organizma, kot tudi organizacije oz. zdravega podjetja, zato so v zadnjih poglavjih diplomskega dela predstavljene možnosti nadaljnjega razvoja pisarne, predvsem v smeri sledenja tehnološkim smernicam ter izpopolnjevanja avtomatizacije poslovanja.
Ključne besede: - Organizacija - pisarniško poslovanje - avtomatizacija - odvetniška pisarna
Objavljeno: 19.01.2011; Ogledov: 1711; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici