| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mrežni marketing in piramidni sistem - prednosti in slabosti
Monika Pucko, 2018, diplomsko delo

Opis: Veliko je nejasnosti ali je mrežni marketing podoben piramidnemu sistemu in ali obstajajo kakršnekoli prednosti pri obema sistemoma. Zato smo se odločili to temo raziskati še bolj. Namen diplomskega dela je razlikovati med mrežnim marketingom in piramidnim sistemom ter poznavanje njunih prednosti in slabosti. Vprašali smo se, kateri izmed poslovnih sistemov ima več slabosti, ali lahko nekdo preko takšnega načina poslovanja (mrežnega marketinga) postane uspešen in ali obstaja kakršnakoli podobnost med obema sistemoma. Pri samem raziskovanju smo uporabili tri različne metode, in sicer metodo deskripcije, ker je osnova za nadaljnjo interpretacijo informacij, analizo sekundarnih virov, ki temelji na že obstoječi literaturi in metodo komparacije, ki temelji na primerjanju enega sistema z drugim. Analiza je pripeljala do zaključkov, da je piramidni sistem tisti, ki ima več slabosti kot mrežni marketing. Prav tako smo ugotovili, da lahko nekdo preko mrežnega marketinga postane uspešen, če pride do svojih zaslužkov s trdim delom in pozitivnim odnosom, vendar se mora zavedati, da ta uspeh verjetno ne bo trajal večno. Pri zadnjem vprašanju pa smo glede na primerjavo med obema poslovnima sistemoma, kjer smo med sabo primerjali slabosti in prednosti enega in drugega, prišli do ugotovitev, da obstajajo neke skupne točke, to je prodaja in rekrutiranje novih članov ali strank. Vendar so razlike med obema sistemoma še vseeno očitne. Prav tako je treba vedeti, da je mrežni marketing zakonit poslovni sistem, medtem ko piramidni sistem deluje nezakonito in je kot kaznivo dejanje opredeljen tudi v slovenskem kazenskem zakoniku.
Ključne besede: diplomske naloge, mrežni marketing, piramidna shema, prednosti, slabosti, goljufija
Objavljeno: 10.10.2018; Ogledov: 419; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (447,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici