| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DINAMIČNOST PODJETJA S PROUČITVIJO NJEGOVEGA RAZVOJNEGA IN KRIZNEGA STANJA
Miran Jerenec, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo za obravnavano zavarovalnico s pomočjo izbrane metode določili življenjsko fazo in krizno stanje ter ugotovili doseženo stopnjo njegove dinamičnosti. Nesporno je, da bo proučevano podjetje le s potrebno dinamičnostjo in sprotnim prilagajanjem kos vse zahtevnejšim izzivom, ki se obetajo v prihodnje. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični in aplikativni del. V teoretičnem delu smo pojasnili nastanek, rast in razvoj podjetja ter njegov življenjski cikel. Raziskavo smo nadaljevali s predstavitvijo izbranih razvojnih modelov podjetja, opredelitvijo kriz v življenjskem ciklu podjetja in z opisom idealnotipskega dinamičnega podjetja. Aplikativni del naloge smo zasnovali na študiji primera. Najprej smo opredelili zavarovalniško panogo s poudarkom na slovenskem zavarovalniškem sektorju, zlasti v kontekstu mednarodnega prostora in pogojih finančno-gospodarske krize. V nadaljevanju raziskave smo predstavili proučevano družbo, nato diagnosticirali fazo razvojnega cikla obravnavanega podjetja in analizirali dobljene rezultate. Kasneje smo se lotili ugotavljanja kriznega stanja zavarovalnice in ga sklenili s sintezo spoznanj. Zadnji del raziskave smo namenili ugotavljanju in analiziranju odstopanja dejanskega stanja dinamičnosti izbranega podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti. Magistrsko nalogo smo sklenili s predlogi ukrepov za dinamizacijo obravnavane zavarovalnice.
Ključne besede: zavarovalnica, podjetje, življenjski cikel, rast podjetja, razvoj podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu, podjetniška kriza, dinamično podjetje
Objavljeno: 22.05.2012; Ogledov: 1739; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (608,49 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PIONIRSKEGA PODJETJA.
Tanja Hausmeister, 2012, magistrsko delo

Opis: V današnjem času polnem sprememb in gospodarske krize se podjetja nenehno bojujejo za preživetje. V takem okolju je še posebej težko za mlada, pionirska podjetja, ki se šele uveljavljajo na trgu in si še morajo pridobiti določeno skupino odjemalcev. Za pionirska podjetja, kakor tudi za vsa ostala podjetja, je za preživetje ključnega pomena planiranje razvoja podjetja. Magistrska naloga je nastala na spoznanjih, da veliko podjetij, ki so v pionirski fazi ne posveča velike pozornosti planiranju razvoja podjetja, kar pomeni, da velikokrat nimajo zapisane niti vizije podjetja, politike podjetja, kaj šele strategij in strateških planov. Za planiranje razvoja pionirskega podjetja moramo posebej upoštevati njegove posebnosti, tako na politični, kot strateški ravni planiranja. V magistrski nalogi bomo proučevali planiranje razvoja pionirskega podjetja, in pri tem izhajali iz značilnosti pionirskega podjetja, kot sta jih opredelila Pümpin in Prange. Te značilnosti pa vplivajo tudi na zahtevnost procesa planiranj v takem podjetju. Pri tem bomo izhajali iz MER-modela integralnega managementa in oblikovali predlog razvojnega planiranja pionirskega podjetja. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo najprej predstavili razvojne modele podjetij in nato natančneje predstavili model Pümpina in Prangeja, pionirsko podjetje ter planiranje razvoja podjetij v MER modelu integralnega managementa. Na koncu teoretičnega dela bomo predstavili posebnosti planiranja razvoja v pionirskem podjetju. V empiričnem delu magistrske naloge, bomo proučili pionirsko podjetje XY d.o.o., ter oblikovali predlog razvojnega planiranja pionirskega podjetja. Pri tem bomo izhajali iz značilnosti pionirskega podjetja, kot sta jih opredelila Pümpin in Prange in iz MER-modela integralnega managementa.
Ključne besede: pionirsko podjetje, razvoj pionirskega podjetja, politika podjetja, strateško planiranje, strategije
Objavljeno: 29.10.2012; Ogledov: 1013; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (754,66 KB)

3.
Proučitev podjetja capaconto d.o.o. s predlogi za zagotavljanje dinamičnosti podjetja
Gregor Hohler, 2019, magistrsko delo

Opis: Spremembe se na trgu dogajajo hitreje, kot se nekatera podjetja lahko prilagodijo. Uspešna podjetja v spremembah vidijo predvsem nove priložnosti za rast ter razvoj in ne ovir, zato skušajo biti čimbolj dinamična ter na ta način pisati svojo zgodbo o uspehu. To bo predstavljalo osrednjo temo tega magistrskega dela. V magistrskem delu bomo v teoretičnem delu predstavili potek planiranja razvoja podjetja na ravneh politike podjetja, strateškega managementa in na ravni izvedbenega managementa. Nato bomo predstavili življenjski cikel podjetja in faze razvoja podjetja v različnih časovnih obdobjih življenjskega cikla podjetja ter idealno tipska podjetja, ki so najprimernejša za posamezno fazo razvoja podjetja glede na njegov življenjski cikle to so: faza ustanovitve in pionirsko podjetje, faza rasti in rastoče podjejte , faza zrelosti in zrelo podjejte ter faza odmiranja in podjetje v preobratu. Predstavili bomo tudi dinamično podjetje in njegove posebnosti. V empiričnem delu magistrskega dela bomo predstavili podjetje CapaConto d. o. o. in njegove mejnike v doseganju razvoja. Za podjetje CapaConto d. o. o. bomo predstavili politiko podjetja, strategije in kulturo. V nadaljevanju magistrskega dela bomo raziskali življenjski cikel podjetja CapaConto d. o. o. s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov pionirstva podjetja, rasti podjetja, zrelosti podjetja in s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov preobrata podjetja. Analizirali bomo odstopanja dejanskega stanja podjetja CapaConto d. o. o. od ciljnega stanja dinamičnosti kot ga priporoča teorija. Predlagali bomo ukrepe za zagotavljanje dinamičnosti podjetja CapaConto d. o. o. Predlogi bodo na področju normativnih in drugih političnih ukrepov za dinamizacijo podjetja na ravni politike podjetja, na področju strateškega managementa ter na področju operativnega managementa.
Ključne besede: Planiranje razvoja podjetja, proučitev podjetja, dinamično podjetje, življenjski cikel podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu.
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 104; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici