| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Teorija uvrtanih pilotov s cevitvijo ter preveritev nosilnosti posameznih pilotov na lokaciji Javornik - nakupovalni center : diplomsko delo
Rok Lačen, 2023, diplomsko delo

Opis: Piloti so linijski elementi, ki imajo funkcijo prenosa obremenitve iz konstrukcije na globljo plast tal, ki ima ustrezne lastnosti. Zakonitosti mehanike tal omogočajo predvidevanje odziva pilotov na obremenitev. Na ta odziv močno vpliva način vgradnje pilotov, zato je treba upoštevati interakcijo pilota in temeljnih tal. V diplomskem delu smo prikazali postopek preveritve nosilnosti uvrtanih pilotov s cevitvijo. Za analizo nosilnosti pilotov se je izbralo območje pri Javorniku v občini Ravne na Koroškem, kjer se je na pilotih zgradil trgovski center. Za izračun nosilnosti smo uporabili metodo, ki jo razvil Berezantsev (metoda 1), ter metodo, ki sta jo podala Décourt and Quaresma (metoda 2). Ugotovili smo, da se metodi med seboj očitno razlikujeta, kar se odraža tudi na nosilnosti pilotov. Pri metodi 1 izračunamo nosilnost pilotov na podlagi strižnih parametrov zemljine, ki so pridobljeni na podlagi terenskih preiskav. Pri metodi 2 se izračunamo nosilnost pilota neposredno na podlagi terenske preiskave, tj. rezultatov standardnih penetracijskih preizkusov (SPT). Glede na izračune nosilnosti pilotov, podane v geološkem – geotehničnem poročilu izvedenega projekta, lahko ugotovimo, da se ujemajo z rezultati, pridobljenimi z metodo 1.
Ključne besede: gradbeništvo, temeljenje, piloti, nosilnost, izračun.
Objavljeno v DKUM: 19.01.2023; Ogledov: 211; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (4,43 MB)

2.
Jekleni most s poševnimi kabli dolžine 100 m : magistrsko delo
Klementina Knez, 2022, magistrsko delo

Opis: V sklopu magistrskega dela je prikazana zasnova jeklenega mostu s poševnimi kabli dolžine 100 m in glavnega razpona 60 m. Premostitvena konstrukcija je namenjena mešanemu prometu. Na sredini se nahajata 2 pasova, namenjena motornemu prometu, ter na vsaki strani pas za kolesarje in pešce. Izvedena je statična in dinamična analiza za obtežne kombinacije ter nato dimenzioniranje po mejnem stanju nosilnosti in mejnem stanju uporabnosti v skladu z Evrokod standardi. V sklopu dimenzioniranja je izvedena tudi zasnova ter analiza podpornih konstrukcij, kjer je za krajni opornik izbran podporni zid, za temelj pilona pa so uporabljeni piloti.
Ključne besede: gradbeništvo, most s poševnimi kabli, jeklene konstrukcije, piloti
Objavljeno v DKUM: 20.05.2022; Ogledov: 437; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (10,44 MB)

3.
Geomehanska in stroškovna analiza konzolno vpetih uvrtanih pilotov : magistrsko delo
Josipa Blažeka, 2020, magistrsko delo

Opis: Pri projektiranju in načrtovanju konzolno vpetih uvrtanih pilotov imamo na razpolago različne zasnove konstrukcij, izbrati pa je treba tisto optimalno rešitev, da bo konstrukcija izvedena z minimalnimi stroški. Namen magistrskega dela je izdelati optimizacijski model, ki omogoča, da za poljubne vhodne podatke določimo optimalno zasnovo konstrukcije. V teoretičnem delu magistrskega dela smo opisali pomen optimizacije in vitkih podpornih konstrukcij. Nato smo izdelali geomehansko analizo s sočasnim dimenzioniranjem krožnega armiranobetonskega prereza ter optimizacijski model konzolno vpetih uvrtanih pilotov. Na koncu smo izvedli parametrično analizo na podlagi različnim geometrijskih in geomehanskih podatkov. Primerjavo rezultatov pa smo izdelali na podlagi stroškov, ki so nastali zaradi količine uporabljenega materiala, dela, selitve vrtilne naprave in drugih neposrednih stroškov. Geomehansko analizo smo izdelali v skladu s standardom SIST EN 1997, dimenzioniranje armiranobetonskih pilotov pa v skladu s standardom SIST EN 1992. Optimizacijski model je izveden v programskem orodju GAMSIDE.
Ključne besede: stroškovna optimizacija konstrukcij, podporne konstrukcije, uvrtani piloti, dimenzioniranje prereza, parametrična analiza
Objavljeno v DKUM: 25.09.2020; Ogledov: 689; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

4.
Nasipi na slabo nosilnih tleh
Marko Bubanić, 2018, magistrsko delo

Opis: V Magistrskem delu je obravnavana težava nosilnosti in deformacij nasipov na nosilnih tleh s slabimi mehanskimi lastnostmi. Predstavljeni so ukrepi izboljšav temeljnih tal in stika temeljnih tal z nasipom. Izboljšave, ki so obdelane, so namenjene reduciranju diferencialnih posedkov in izboljšav mehanskih lastnosti z uporabo metod za armiranje tal. Kot glavni sodelujoči material armiranja tal, ki tvori nosilni kompozitni sistem, je uporabljen geosintetik, ki je dostopen na trgu v velikem izboru izdelkov in je najbolj ekonomična izbira. Zaradi tega je posebna pozornost podana geosintetiku kot materialu, in njegovim lastnostim, tipom in funkcijam. V nalogi so obdelani 4 primeri izboljšav temeljnih tal, samo armirajoči sloj geosintetika na stiku nasipa in temeljnih tleh, vertikalne drenaže, izboljšava temeljnih tal z uporabo prodnih slopov in izboljšave temeljnih tal z uporabo zabitih pilotov. Za vsak ukrep izboljšave je narejena teoretična analiza delovanja sistema, tehnologija vgrajevanja in računski model za izračun nosilnosti in deformacij. Na koncu je izbran nasip enotne geometrije in mehanskih lastnosti, na podlagi katerega so izvedeni prikazani izračuni in primerjani rezultati.
Ključne besede: gradbeništvo, nasip, geosintetik, armiranje tal, vertikalne drenaže, prodni slopi, piloti, izboljšava tal
Objavljeno v DKUM: 16.07.2018; Ogledov: 1591; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

5.
PROJEKTNE METODE ZA IZRAČUN ODPORNOSTI PILOTOV NA PRAKTIČNEM PRIMERU
Luka Mohorič, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz treh sklopov in zajema teoretični in praktični del, ki se nanaša na globoko temeljenje obroča hladilnega stolpa bloka 6 v termoelektrarni Šoštanj. V prvem delu so predstavljene osnovne značilnosti pilota, ki se nanašajo na vrste pilotov, način in tehnologijo vgradnje. V drugem delu je predstavljena faza temeljenja z navedbo opravljenih laboratorijskih preiskav, opisom terenskih preiskav, kot sta: SPT in PMT in opisom računskih metod za analizo tlačne nosilnosti pilota na podlagi rezultatov iz presiometra z upoštevanjem standarda SIST EN 1997-1. V tretjem delu je predstavljen projekt z geološkimi značilnostmi, rezultati terenskih preiskav, analizo nosilnosti in uporabnosti ter primerjavo uporabljenih računskih metod z statičnim obremenilnim testom na terenu.
Ključne besede: globoko temeljenje, piloti, SPT, PMT, tlačna nosilnost, posedki pilota, statični obremenilni test
Objavljeno v DKUM: 03.09.2012; Ogledov: 3096; Prenosov: 835
.pdf Celotno besedilo (6,46 MB)

6.
Tehnologija sanacija plazu na cesti R3-701/1430 Pesek - Rogla - Zreče v km 16.170
Marjetka Knez, 2012, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi smo opisalili zemeljske plazove, katerih škoda v zadnjih letih narašča tako v Sloveniji kot po svetu. Opisali smo ključne dejavnike, ki vplivajo na njihov nastanek ter vste zemeljskih plazov. V praktičnem delu smo opisali tehnologijo izvedbe sanacije plazu na cesti Pesek – Rogla- Zreče v kraju Boharina.
Ključne besede: zemeljski plazovi, sanacija, geotehnična sidra, bennotto piloti
Objavljeno v DKUM: 12.07.2012; Ogledov: 2316; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (9,92 MB)

7.
PRIMERJAVA VAROVANJA GLOBOKE GRADBENE JAME Z BENOTTO PILOTI IN JET-GROUTING SLOPI
Mateja Konobelj, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučili možne tehnologije varovanja globoke gradbene jame s pomočjo sidranih podpornih konstrukcij. Diplomsko delo temelji na geostatični analizi izbrane podporne konstrukcije z uporabo programskega paketa Plaxis. Na podlagi dobljenih notranjih statičnih količin smo izvedli dimenzioniranje vseh elementov podporne konstrukcije z upoštevanjem evropskega standarda SIST EN 1997-1 Evrokod 7. Izvedena je bila geostatična analiza z Benotto piloti in jet-grouting slopi, ki smo jih kasneje dimenzionirali ter podali stroškovno analizo za vsako tehnologijo posebej. Na podlagi izvedljivosti in ekonomičnosti variant smo izbrali optimalni način varovanja globoke gradbene jame.
Ključne besede: geotehnika, varovanje gradbene jame, podporna konstrukcija, Benotto piloti, jet-grouting slopi
Objavljeno v DKUM: 01.09.2011; Ogledov: 3891; Prenosov: 703
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

8.
GEOMEHANSKA ZASNOVA VAROVANJA GLOBOKE GRADBENE JAME IN UPORABA GEOMEHANSKIH SIDER IZ STEKLENIH VLAKEN
Ivo Firbas, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko varovanja globokih gradbenih jam v mestnem središču, kjer se v neposredni bližini nahajajo visoki objekti. Narejena je tudi primerjava med 3D modelom izračunanem v programu Plaxis in projektom PZI ( projekt za izvedbo)po katerem je bilo varovanje izvedeno. Ker pa so stroški pomemben razlog pri odločitvi investitorja, katero možnost bo izbral, bo diplomsko delo obravnavalo problem izbire ugodnejše variante izmed izbranima možnostma na konkretnem primeru. Diplomsko delo se sestoji iz treh delov. V prvem delu diplomskega dela je podan splošni opis varovanja in problematike na območju globokih gradbenih jam v središču mesta Maribor in opisom zahtev in pravil za projektiranje le-teh. V drugem delu diplomskega dela so prikazani rezultati izračuna računalniškega 3D modela varovanja gradbene jame hotelsko poslovnega objekta Hotel City III, izračunanega s Plaxisom. Tretji del diplomskega dela pa je stroškovna in tehniška primerjava varovanja gradbene jame med samo izvedbo in prvotnim projektom.
Ključne besede: gradbeništvo, gradbene konstrukcije, zaščita globoke gradbene jame, geotehnično poročilo, benotto piloti, jet-grouting piloti, mikro piloti, 3D model, program Plaxis, geomehanska analiza, popis del, predračun, stroški, ekonomska analiza.
Objavljeno v DKUM: 21.12.2010; Ogledov: 3708; Prenosov: 522
.pdf Celotno besedilo (6,61 MB)

9.
PLANIRANJE PILOTOV V CIVILNEM LETALSTVU
Tanja Stare, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na problem optimalnega planiranja pilotov na letenje v civilnem letalstvu. Že vrsto let se pojavlja nesorazmernost v zaposlovanju pilotov za daljše obdobje. V diplomskem delu smo povezali teorijo procesa kadrovanja z dejanskim kadrovanjem pilotov, ki je odločilen pri sestavljanju plana. Manevrski prostor pri oblikovanju plana močno vpliva na končno sliko. Zaradi kompliciranosti procesa planiranja posadke je potrebno upoštevati številne dejavnike (dovoljeni delovni čas, šolanje, kompatibilnost posadke, težavnost letališč, statistiko itd.), ki vplivajo na izdelavo in izvajanje plana oziroma urnika dela. Reševanja tega problema smo se lotili s tem, da smo pripravili scenarije pristopa k problemu pomanjkanja in presežka pilotov: - Povečanje mesečnega letalskega delovnega časa, - Kratkoročna zaposlitev dodatne delovne sile, - Začasno zaposlovanje presežka delovne sile pri drugih letalskih prevoznikih. Na osnovi dobljenih podatkov smo izdelali kritično analizo in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
Ključne besede: Šolanje, kadrovanje, planiranje, letalstvo, piloti.
Objavljeno v DKUM: 13.09.2010; Ogledov: 1664; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

10.
ANALIZA VAROVANJA GRADBENE JAME S SIDRANJEM NA VEČ NIVOJIH
Daniela Panić, 2009, diplomsko delo

Opis: Ker zaradi gosto naseljenih mest prihaja do primanjkljaja prostora, so se v svetu, kot tudi pri nas začeli izvajati kletni prostori z vedno več etaž. Ker pa zaradi tega posegamo vedno globlje v zemljino, je potrebno takšne izkope ustrezno varovati pred porušitvijo. V diplomskem delu so opisane najpogostejše metode varovanja gradbenih jam. S programskim paketom Plaxis, je narejena elasto plastična analiza opisanih metod. Podlaga za statični izračun izhaja iz obstoječega projekta. Opisane metode varovanja gradbenih jam bomo dimenzionirali, vendar le tiste, katere bo možno ob danih geološko-geotehničnih pogojih tudi izvesti. Za izvedljive metode so bile izvedene stroškovne analize, na osnovi katerih je bila izbrana optimalna metoda varovanja.
Ključne besede: gradbena jama, zagatna stena, berlinska stena, benotto piloti, armiranobetonska diafragma, jet grouting.
Objavljeno v DKUM: 21.12.2009; Ogledov: 4067; Prenosov: 824
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici