| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Znižanje stroškov dostave v piceriji s pomočjo uporabe električnega vozila
Gregor Muhič, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predmet obravnave znižanje stroškov dostave z električnem vozilom. Problem smo predstavili v delovnem procesu picerije Halo Alo. Zbirali smo podatke o mesečnem strošku goriva, načinu transporta, količini prevoženih kilometrov in podobno. Vse podatke smo pretvorili v tabele in analizirali stanje. Opisali smo, kako bi z električnem vozilom izboljšali potek dela, ki je sedaj v piceriji. Z uporabo električnega vozila želimo zmanjšati stroške goriva. Zaznali smo veliko nezadovoljstvo bližnjih stanovalcev zaradi avtomobilskega hrupa in onesnaževanja z dostavnim vozilom. Izračunali smo znesek investicije in v kolikšnem času se ta povrne. Ugotovili smo, da investicija potrebuje več kot tri leta za povrnitev stroškov, a ima veliko pozitivnih dejavnikov. Kljub vsemu pa bo v prihodnje potrebnih nekaj sprememb glede načina razmišljanja in ravnanja do okolja.
Ključne besede: Halo Alo, picerija, električna vozila, dostava, hrup
Objavljeno: 25.02.2015; Ogledov: 782; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PICERIJE PRI SINIČEVEM MLINU
Branka Gorjup, 2014, diplomsko delo

Opis: Visoka konkurenčnost in upadanje kupne moči prebivalstva, sta glavna izziva, s katerimi se soočajo mnoga podjetja v prehranjevalni industriji, tudi picerije. Na območju Maribora z okolico sta tovrstna problema še izraziteje prisotna, zato je za preživetje in obstoj picerije ključno dobro marketinško komuniciranje s ciljno skupino ljudi ob danih finančnih zmožnosti. Picerije se soočajo na eni strani s konstantnimi (ali naraščajočimi) stroški, na drugi strani pa z upadanjem prihodkov. Na odhodkovni strani picerije nimajo veliko prostora za stroškovno učinkovitost, saj je veliko stroškov fiksnih, na katere ni mogoče vplivati v večjem obsegu. Zato je glavni fokus na prihodkovni strani, s premišljeno strategijo marketinškega komuniciranja, ki je usmerjena v privabljanje novih strank in povečanje zadovoljstva obstoječih. V preučevani Piceriji pri Siničevem mlinu v Hočah, se omenjenih problemov zavedajo in jim posvečajo veliko pozornosti. Po besedah lastnika picerije, so glavna ciljna skupina lokalni prebivalci (predvsem otroki), poslovne ženske in športni navdušenci zaradi bližine Pohorja. Velik del aktivnosti usmerjen k doseganju zadovoljstva, so dodatne storitve, ki so na voljo ob obisku picerije. Te so predvsem namenjene otrokom v obliki otroških igral in pokritega nogometnega igrišča. Prav tako se picerija nahaja na območju neokrnjene narave, ki omogoča lep razgled. Do sedaj so bile marketinške aktivnosti izvedene v manjšem obsegu, predvsem z letaki razdeljenim lokalnim prebivalcem, sodelovanje z marketinškimi agencijami, katerih namen je pospeševanje prodaje in sodelovanje in organiziranje različnih dogodkov. Kljub finančnim omejitvam, so na voljo še nekatere neizkoriščene priložnosti picerije, kot je predvsem bolj aktivno oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook in Twitter), kot tudi posodobitev in ažurnost spletne strani. Prav tako picerija še ni izkoristila nekaterih cenovno ugodnejših načinov oglaševanja, kot so npr. Google Ads.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, picerija pri Siničevem mlinu, oglaševanje, pospeševanje prodaje, ciljna skupina, SWOT analiza
Objavljeno: 22.06.2015; Ogledov: 662; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (370,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici