| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZLIKE MED VODENJEM OTROŠKEGA IN MLADINSKEGA PEVSKEGA ZBORA
Nika Kosem, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora je obravnavana tematika, ki se nanaša na vodenje pevskega zbora. Želeli smo ugotoviti, kakšne so razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora, torej kje se le¬-te pojavljajo. Prvi del diplomskega dela obravnava teoretične vidike vodenja pevskega zbora, in sicer so opisana psihološka, pedagoška in didaktična izhodišča za delo s šolskim pevskim zborom. Predstavljena je tudi fiziologija in oblikovanje otroškega glasu, eno poglavje pa je namenjeno tudi zborovodji, saj je le-ta glavni dejavnik, da pevski zbor sploh obstaja. Empirični del diplomskega dela je bil izveden s pomočjo kavzalno-eksperimentalne metode dela. S pomočjo anketnega vprašalnika je bilo ugotovljeno, da obstajajo statistično značilne razlike med vodenjem otroškega in mladinskega pevskega zbora na vseh treh raziskanih področjih, in sicer v metodološkem pristopu, kjer se razlike kažejo v pogostosti namenjanja pozornosti interpretaciji pesmi, v glavnem tudi pri pogostosti uporabe posameznih inštrumentov kot pripomočkov za učenje ter v pogostosti petja ob inštrumentalni spremljavi zborovodje. Na področju pevskih vaj in nastopov smo razlike med otroškim in mladinskim pevskih zborom ugotovili v številu pevskih vaj, ki jih imajo pevski zbori v enem tednu, v številu šolskih ur učenja nove pesmi, v številu pesmi, ki se jih zbori naučijo v enem šolskem letu, v številu tekmovanj, ki se jih zbori udeležijo v enem šolskem letu, ter v pogostosti soodločanja učencev pri izbiri pesemskega repertoarja. V zadnjem sklopu, torej splošnih značilnostih obeh pevskih zborov, pa se razlike kažejo v samooceni strokovne usposobljenosti za delo s pevskim zborom, v vrsti petja v pevskem zboru, ter v času, ki ga posamezni zbori namenijo skupnemu druženju. Glede na rezultate, ki jih je prinesla naša raziskava, bi bilo dobro, da bi zborovodje malo več pozornosti namenili avdiciji, posameznim tehničnim vajam, posameznim metodam za delo s pevskim zborom ter interpretaciji pesmi, saj bi s tem še bolj dokazali svojo usposobljenost za delo s pevskim zborom ter tako pričarali zadovoljstvo sebi in pevcem.
Ključne besede: petje, pevski zbor, zborovodja, pevska vaja, učenje nove pesmi 
Objavljeno v DKUM: 08.05.2014; Ogledov: 1893; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (484,78 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici