1.
Spodbujanje raziskovanja otrok z raziskovalno škatlo: petelin in kokoš, na podlagi individualnega dela in dela v tandemu : diplomsko deloLarisa Črešnar,
Eva Juhart, 2024, diplomsko delo
Opis: Diplomska naloga z naslovom "Spodbujanje raziskovanja otrok z raziskovalno škatlo:
Petelin in kokoš, na podlagi individualnega dela in dela v tandemu" temelji na
teoretičnem, praktičnem in empiričnem delu, kjer nas je zanimalo kakšne so razlike, ki se
kažejo pri predšolskih otrocih, glede na samostojnost in uspešnost. Samostojnost je
lastnost, ki bi ji morali nameniti več pozornosti in ji predvsem pri otrocih omogočati, da
se razvije v čim večji meri. Didaktični pripomoček za razvijanje samostojnosti pri
odkrivanju novega znanja so prav raziskovalne škatle. S skrbno pripravljeno in podrobno
opisano raziskovalno škatlo je rokovalo 20 otrok, starih od 3 do 6 let. Od tega je bilo 10
otrok vključenih v individualno obliko dela, 10 otrok pa v tandemsko obliko dela. Otroci
so bili med raziskovanjem motivirani in so z zanimanjem pristopili k reševanju nalog
raziskovalne škatle. Rezultati opazovanja otrok so pokazali, da so bili le-ti uspešni in
samostojni tako pri individualni obliki dela kot tudi pri delu v tandemu, kar pomeni, da je
raziskovalna škatla primerna za otroke drugega starostnega obdobja.
Ključne besede: raziskovanje, petelin, kokoš, predšolski otrok, individualno delo, delo v
tandemu
Objavljeno v DKUM: 12.09.2024; Ogledov: 31; Prenosov: 23
Celotno besedilo (4,67 MB)