| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE USTVARJALNIH GLASBENIH DEJAVNOSTI V WALDORFSKEM VRTCU, VRTCU MARIJE MONTESSORI IN JAVNEM VRTCU
Katja Kovač, 2009, diplomsko delo

Opis: Povzetek: Glasba je del vsakega vzgojno-izobraževalnega programa, v katerem se k načrtovanju glasbene ustvarjalnosti pristopa na edinstven način. V teoretičnih izhodiščih so v nalogi predstavljeni glasbena ustvarjalnost pri predšolskem otroku, različni vzgojno-izobraževalni koncepti (waldorfska pedagogika, pedagogika M. Montessori in javni vrtec - kurikulum) ter njihovi pristopi k načrtovanju ustvarjalnih glasbenih dejavnosti. Namen diplomskega dela je bil na podlagi teoretičnih izhodišč ugotoviti podobnosti in razlike načrtovanja ustvarjalnih glasbenih dejavnosti v vseh treh vzgojno-izobraževalnih konceptih, ugotoviti zastopanost glasbene ustvarjalnosti v načrtovanem kurikulumu ter podati izhodišča za sistematično spodbujanje glasbene ustvarjalnost pri predšolskem otroku.
Ključne besede: Ključne besede: glasbena ustvarjalnost, načrtovanje, ustvarjalne glasbene dejavnosti, predšolski otrok, waldorfska pedagogika, pedagogika Marie Montessori, javni vrtec.
Objavljeno: 31.03.2009; Ogledov: 7368; Prenosov: 1552
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

2.
POMEN IN VLOGA IGRAČ V ZASEBNIH VRTCIH
Janja Krautberger, 2015, diplomsko delo

Opis: Starši lahko za svoje otroke izbirajo vrtce, za katere mislijo, da so zanje najprimernejši, zato je prav, da imajo pri tem čim bolj raznoliko ponudbo, kar jim med drugim omogočajo predvsem zasebni vrtci. Diplomsko delo z naslovom Pomen in vloga igrač v zasebnih vrtcih v teoretičnem delu predstavlja zasebne vrtce nekoč in danes, njihove naloge, cilje in načela pri njihovem uvajanju. V nadaljevanju so predstavljene razlike med javnimi in zasebnimi vrtci, kurikulum za vrtce, zakonska ureditev, plačilo staršev ter sofinanciranje s strani občine ter potrebni pogoji za ustanovitev zasebnega vrtca. Nato so predstavljene raznolikosti programov, in sicer izbira programov in vrtcev, zasebni vrtci, ki delujejo po programu Kurikuluma za vrtce – nadomestni vrtci, program Marie Montessori ter program waldorfskega vrtca. V zadnjem poglavju pa so predstavljene igrače v različnih programih, vloga igrač v vrtcu, pomen igrač za otrokov razvoj ter razlike med igračami glede na material in dovršenost. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave na temo zasebnih vrtcev ter pomen in vloga uporabljenih igrač. Vzorec je zajemal 80 vzgojiteljev iz zasebnih vrtcev po vsej Sloveniji. Cilj je bil ugotoviti, kako pogosto vzgojitelji pri svojem delu otrokom omogočijo, da pri igri uporabljajo igrače, ki so iz naravnih materialov, ali imajo otroci možnost igrače sami izdelati in jih dokončati oz. dovršiti. Prav tako je bil cilj ugotoviti, kdo v vrtcu je zadolžen za izbiro oz. nabavo igrač in če so pri tem upoštevane tudi želje staršev vključenih otrok, ter kako pomembni so za vzgojitelje izpostavljeni dejavniki pri izbiri igrač. Podatki, ki so bili zbrani s pomočjo anketnih vprašalnikov, so bili obdelani s pomočjo programa SPSS in predstavljeni tabelarično. Pri tem so bile prikazane razlike glede na spol anketirancev, pedagoške pristope oz. programe, uporabljene pri delu, in število otrok, vključenih v oddelek glede na starostno obdobje. Ugotovljeno je bilo, da se med različnimi vsebinami in glede na različne neodvisne spremenljivke redko pojavljajo statistično značilne razlike, kar je bilo ocenjeno kot pozitivno, saj kaže na enotnost vzgojiteljev pri svojih odgovorih in posledično pri svojem delu.
Ključne besede: Igrače, Kurikulum javnih vrtcev, pedagogika Marie Montessori, pomen igrač, vloga igrač, Waldorfska pedagogika, zasebni vrtci
Objavljeno: 07.10.2015; Ogledov: 1147; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici