| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 99
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
OBREMENITEV SRCA MED PLANINSKIM POHODOM
Tjaša Čoh, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Namen diplomske naloge je proučevanje obremenitve srca otrok med planinskimi pohodi. Naloga temelji na teoretičnem raziskovanju in predstavitvi eksperimenta. Gibalna aktivnost in krepitev vzdržljivosti sta v predšolskem obdobju zelo pomembni za otrokov razvoj. Vzdržljivost razumemo kot dalj časa trajajočo aktivnost v zmerni intenzivnosti. Obremenitev in ugotavljanje obremenitve skozi frekvenco srca predšolskega otroka zahteva obravnavanje srca ter frekvence srca pri različnih obremenitvah. V nalogi so povzeta dognanja o hoji in njenih vplivih na motorične in funkcionalne sposobnosti otroka, še posebej pri planinskem pohodu. Povzeti so tudi osnovni pojmi doživljajske pedagogike, kjer je še posebej izpostavljeno doživljanje narave. Uspešno izveden pohod predvideva upoštevanje znanj o samem pohodu, pripravi, opremi, prehrani, tempu, možnih nevarnostih in prvi pomoči. Vse to pa je osnova za pisno in slikovno predstavitev analize in ugotovitev eksperimenta.
Ključne besede: Ključne besede: motorični razvoj, vzdržljivost, frekvenca srca, hoja, pohod, doživljajska pedagogika, doživljanje narave.
Objavljeno: 13.07.2010; Ogledov: 1884; Prenosov: 389
.pdf Celotno besedilo (701,15 KB)

3.
4.
5.
NAČRTOVANJE USTVARJALNIH GLASBENIH DEJAVNOSTI V WALDORFSKEM VRTCU, VRTCU MARIJE MONTESSORI IN JAVNEM VRTCU
Katja Kovač, 2009, diplomsko delo

Opis: Povzetek: Glasba je del vsakega vzgojno-izobraževalnega programa, v katerem se k načrtovanju glasbene ustvarjalnosti pristopa na edinstven način. V teoretičnih izhodiščih so v nalogi predstavljeni glasbena ustvarjalnost pri predšolskem otroku, različni vzgojno-izobraževalni koncepti (waldorfska pedagogika, pedagogika M. Montessori in javni vrtec - kurikulum) ter njihovi pristopi k načrtovanju ustvarjalnih glasbenih dejavnosti. Namen diplomskega dela je bil na podlagi teoretičnih izhodišč ugotoviti podobnosti in razlike načrtovanja ustvarjalnih glasbenih dejavnosti v vseh treh vzgojno-izobraževalnih konceptih, ugotoviti zastopanost glasbene ustvarjalnosti v načrtovanem kurikulumu ter podati izhodišča za sistematično spodbujanje glasbene ustvarjalnost pri predšolskem otroku.
Ključne besede: Ključne besede: glasbena ustvarjalnost, načrtovanje, ustvarjalne glasbene dejavnosti, predšolski otrok, waldorfska pedagogika, pedagogika Marie Montessori, javni vrtec.
Objavljeno: 31.03.2009; Ogledov: 7349; Prenosov: 1547
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

6.
7.
8.
VIZUALNA PODOBA VRTCA
Tea Kump, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Današnji otroci se ne glede na to, kje živijo, ves čas srečujejo s spremembami na socialnem in političnem področju, spremembami okolja, spremembami v znanosti in tehnologiji ter industriji in njihovimi vplivi na trg zaposlovanja. Hitre spremembe zahtevajo, da pri otrocih gojimo in vzdržujemo željo po učenju vse življenje. Moja želja in namen sta bila, da bi bilo to diplomsko delo kot nek priročnik, za podobo oziroma o podobi današnjega vrtca: kako opremiti igralnico, da bo otroku prijazna in prijetna. V njem so predstavljene likovne dejavnosti predšolskega otroka, metode in oblike dela, načela likovne vzgoje predšolskih otrok, na kratko je predstavljen kurikulum za vrtce in ob njem področje umetnosti z globalnimi cilji, cilji ter primeri likovnih in oblikovalnih dejavnosti, predstavljeno je projektno delo v vrtcu, zunanji izgled vrtca oziroma šole, v kateri je vrtec, notranji izgled vrtca, na koncu pa je predstavljen projekt IZBERIMO BARVE ZA NAŠO IGRALNICO, ki je potrdil moja predvidevanja in ugotovitve psihologa Antona Trstenjaka. Z opazovalnimi listi, v katere sem natančno zapisovala odgovore oziroma izbiro otrok ter na koncu svoje ugotovitve, sem ugotovila, katere barve želijo otroci v igralnici. Njihove želje sem tudi izpolnila, tako da se sedaj otroci prijetno počutijo v svoji igralnici, kajti barve sten so prepleskane v barvah, ki so jih sami izbrali.
Ključne besede: likovna vzgoja, likovna pedagogika, predšolski otrok, vrtec, barva, otrokovo okolje.
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 2310; Prenosov: 365
.pdf Celotno besedilo (45,07 MB)

9.
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA NARAVOSLOVJA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE Z VIDIKA PEDAGOGIKE MONTESSORI
Marija Kotnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Didaktične značilnosti pouka naravoslovja v prvem triletju osnovne šole z vidika pedagogike Montessori, sem predstavila pedagogiko Montessori ter jo umestila med alternativne koncepte šole. Opisala sem vključevanje elementov pedagogike Montessori na dveh osnovnih šolah v Sloveniji, kjer so ali pa še vključujejo elemente pedagogike Montessori v reden pouk. S pomočjo teoretičnih spoznanj sem pripravila učno uro z elementi pedagogike Montessori pri predmetu Spoznavanje okolja, ki sem jo izvedla v oddelku drugega razreda redne osnovne šole. V učni uri sem želela nekatera teoretična spoznanja preizkusiti v praksi in otroke preko igre spodbuditi za učenje ob uporabi čutov ter ponuditi lastno aktivnost pri pridobivanju novega znanja. Rezultati predtesta in potesta kažejo, da lahko uspešno vključujemo elemente pedagogike Montessori v pouk javnih šol, saj otroci ob primerni pripravi zmorejo samostojno delati in se učiti drug od drugega.
Ključne besede: Montessori pedagogika, igra, elementi pedagogike Montessori v javni šoli, prvo triletje
Objavljeno: 09.07.2009; Ogledov: 3540; Prenosov: 522
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

10.
VLOGA IN POMEN MATIJE SENKOVIČA V SLOVENSKI PEDAGOGIKI
Lea Štante, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava vlogo in pomen Matije Senkoviča v slovenski pedagogiki.Kljub vidnemu delovanju na pedagoškem področju je bolj ko ne ostal spregledan.Glede na njegov prispevek k slovenski pedagogiki pa si gotovo zasluži večjo pozornost.Biografskemu orisu Matije Senkoviča sledi zgodovinska obravnava njegovega obdobja. Deloval je namreč v času številnih zgodovinskih preobratov, ki so vplivali tudi na šolstvo, šolski sistem in pedagoška gibanja.Med njimi je bila tudi reformska pedagogika, ki je zahtevala notranjo preobrazbo slovenskega šolstva in slovenske šolske zakonodaje. Velik del napredno mislečega učiteljstva pa se je priključil še k eni reformni akciji - k reformi notranjega šolskega dela, ki je znana pod imenom delovna šola. Senkovič je znan predvsem kot predstavnik delovne šole, vendar pa je ostalo spregledano njegovo zavzemanje za formalne stopnje, značilne za herbartizem.
Ključne besede: Matija Senkovič, 1. polovica 20. stoletja, šolstvo, šolska zakonodaja na Slovenskem, Herbart, herbartizem, reformska pedagogika, delovna šola, delovna pedagogika, pedagogika delovne šole.
Objavljeno: 13.01.2010; Ogledov: 2205; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (656,69 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici