| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pedagoški delavci vrtca in skrb za zdrav način življenja
Maša Štaleker, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen zaključnega dela z naslovom Pedagoški delavci vrtca in skrb za zdrav način življenja je bil raziskati ozaveščenost pedagoških delavcev o zdravem načinu življenja. V teoretičnem delu so opredeljeni modeli zdravja v preteklosti in sodobni modeli zdravja. Preučeni so dejavniki, ki vplivajo na zdrav način življenja in osebnostni razvoj pedagoškega delavca, slednji je ključnega pomena pri razvoju na profesionalni ravni. V empiričnem delu diplomskega dela je z anketnim vprašalnikom raziskano, kakšna je ozaveščenost o skrbi za zdrav način življenja glede na starost in delovno mesto anketirancev ter starost otrok, s katerimi se ukvarjajo pedagoški delavci. V raziskavo je bilo vključenih 60 pedagoških delavcev Vrtca Pobrežje Maribor.
Ključne besede: predšolski otrok, pedagoški delavec, zdrava prehrana, vseživljenjsko učenje, skrb za zdravje, profesionalni razvoj
Objavljeno: 08.09.2020; Ogledov: 245; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (864,87 KB)

2.
Restitucija kot način reševanja konfliktov
Katja Gomboc, 2019, diplomsko delo

Opis: Do konfliktov lahko v današnjem hitrem ritmu življenja zaradi stresa ali drugih dejavnikov pride hitro, saj so tudi potrebe vsakega posameznika lahko zelo različne. Med procesom komuniciranja lahko pride do nesporazuma ali nestrinjanja in konflikt, ki je nastal, moramo tudi uspešno rešiti. Restitucija je učinkovit način reševanja konfliktov, ki ga veliko posameznikov še ne pozna. V teoretičnem delu diplomske naloge predstavljamo različna razmišljanja avtorjev o komunikaciji, frustracijah, konfliktu, slednjega tudi podrobneje spoznamo, spoznamo pa tudi možnosti reševanja konflikta. V tem delu tudi bolje predstavimo pojem restitucija, njene oblike in lastnosti in kako jo lahko dosežemo. Empiričen del vsebuje rezultate naše raziskave, v kateri je sodelovalo 100 vzgojiteljev in pomočnikov vzgojitelja. V naši raziskavi nas je zanimalo, kaj za anketirance pomeni konflikt, kako se nanj odzivajo, kako dobro poznajo restitucijo in kako so v izvajanju slednje suvereni in kakšne so razlike glede na starost in na delovno mesto anketirancev. Podatke smo zbirali s pomočjo anketnega vprašalnika, pridobljene podatke pa smo obdelali s pomočjo statističnega programa SPSS. Pridobljeni podatki nam kažejo, da veliko vzgojiteljev in pomočnikov vzgojitelja pozna restitucijo, ki jo nekateri uporabljajo v konfliktnih situacijah na delovnem mestu s sodelavci. Čeprav strokovni delavci restitucijo poznajo, nam rezultati kažejo, da večina strokovnih delavcev čuti, da bi svoje znanje o restituciji lahko dopolnili.
Ključne besede: predšolski otrok, frustracije, konflikt, restitucija, pedagoški delavec
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 602; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici