SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NALET VOZILA NA PEŠCA
Miladin Mihajlović, 2009, diplomsko delo

Opis: Pešci so v današnjem času vse več izpostavljeni nevarnostmi v prometu. Kot udeleženci v cestnem prometu spadajo med najbolj ogrožene prometne udeležence. Pogosto so žrtve prometnih nezgod zaradi neustreznega ravnanja voznikov, svojih napak ali zaradi neustrezno urejenih površin za pešce. Diplomska naloga zajema problematiko pešcev na območju Policijske uprave Slovenj Gradec. Obdelana je analiza prometnih nesreč z udeleženimi pešci za obdobje 2003 – 2007. Predstavljene so nesreče, v kater
Ključne besede: pešec, prometna nesreča, nalet vozila na pešca, statistika prometnih nesreč
Objavljeno: 02.03.2009; Ogledov: 2441; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (15,40 MB)

2.
UREDITEV POTI V PROIZVODNJI PO METODI 20 KLJUČEV
Matjaž Miže, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomski nalogi obravnavamo ureditev poti po metodi 20 ključev v proizvodnji podjetja Indramat Bosch Rexroth Škofja Loka. Pri tem izpostavimo ključ št. 1 in ključ št. 9. Problem je zagotoviti najboljšo varnost zaposlenih, ki se gibljejo po proizvodnih poteh, po katerih se vozijo nevarna transportna sredstva. Pešec se lahko na nepreglednem mestu nepravilno vključi na pot in pri nepredvidenem srečanju z viličarjem lahko pride do nezgode. S tem je povečana obremenjenost voznika viličarja, ki stalno opreza za pešci na poteh, po katerih vozi. Proizvodni prostor je zelo zaseden s stroji, zato je treba poiskati najboljšo rešitev za varnost pešcev in zmanjšati obremenitev voznika viličarja. Treba bo izboljšati urejenost okolice in čistočo transportnih poti, organizacijo, sodelovanje, disciplino zaposlenih, povezovanje procesov in vzdrževanje transportnih sredstev. Z varno postavitvijo poti v proizvodnji in izboljšavami po metodi 20 ključev bi stalno vzdrževali konkurenčno prednost, da podjetje ostaja svetovno uspešno. Cilj naloge je zagotoviti varnost zaposlenih v proizvodnji, urejenost transportnih poti in z bolj organiziranim vzdrževanjem viličarja preprečiti zastoje. Določili bomo eno varno pot za pešce, ločeno z drugo potjo za transport z viličarjem. Teoretični del se nanaša na analiziranje in preučevanje virov podatkov, ki so objavljeni v raziskovalnih nalogah, strokovni literaturi in na spletu. Delo preučuje trenutne probleme postavitve poti. Proučuje tudi varnost v proizvodnji ter težave reševanje z metodo 20 ključev. Za natančno opredelitev in rešitev problema varnosti zaposlenih v proizvodnji se odločamo za prvi ključ (čiščenje in organiziranje) in deveti ključ (vzdrževanje) metode 20 ključev. Empirični del preučuje dejavnike, ki vplivajo na izboljševanje varnosti in ureditve poti v proizvodnji po metodi 20 ključev. Diplomsko delo vključuje strokovno raziskovanje in učinke metode 20 ključev ter teoretična spoznanja preverja z empirično raziskavo. Rezultati kažejo, da s pomočjo nove postavitve poti — z ureditvijo po prvem in devetem ključu — izboljšamo varnost, ureditev, vzdrževanje viličarja, način dela in pretok materiala v proizvodnji.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE · proizvodne poti · 20 ključev · ergonomija · pešec · voznik viličarja
Objavljeno: 03.03.2011; Ogledov: 1642; Prenosov: 473
.pdf Celotno besedilo (456,09 KB)

3.
Ukrepi za povečanje varnosti pešcev in kolesarjev v cestnem prometu na območju Celja
Ermin Šašivarević, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na možne ukrepe, ki bi dvignili stopnjo varnosti pešcev in kolesarjev v Celju. V prvem delu smo skušali predstaviti teoretične osnove, ki bi nam omogočale lažje razumevanje pojmov, kot so pešec, kolesar, varnost in ukrep. Našteli smo nekaj zakonov, ki se pojavljajo v našem zakoniku in se z naštetimi načini ukrepov tudi povezujejo. V drugem delu smo izbrali štiri kritične točke na območju Celja. Najprej smo jih ustrezno predstavili, nato pa na podlagi javno dostopnih podatkov iz spletne baze Javne agencije Republike Slovenije za varnost prometa tudi analizirali in ugotavljali vzroke za nesreče, ki so se tam pripetile. Za vsako od kritičnih točk smo poskušali najti ukrepe, s katerimi bi zmanjšali število nesreč. Ugotovili smo, da bi na vseh štirih kritičnih točkah z jasnimi in enostavnimi ukrepi lahko bistveno prispevali k dvigu stopnje varnosti. S tem bi dosegli, da bi Celje v prihodnosti postalo še bolj prijazno mesto pešcem in kolesarjem.
Ključne besede: varnost, promet, pešec, kolesar, ukrep
Objavljeno: 04.09.2015; Ogledov: 348; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (3,54 MB)

4.
Prometna varnost pešcev na območju občine Celje
Andreja Smrekar, 2016, diplomsko delo

Opis: Pešci v cestnem prometu spadajo med najbolj ogrožene prometne udeležence. Ljudje se vedno bolj zavedamo, kako pomembno je skrbeti za svoje zdravje in okolje, zaradi česar določene relacije vedno raje prehodimo peš, kar seveda pomeni vedno več pešcev, udeleženih v cestnem prometu. Zato se je potrebno zavedati resnosti problematike prometnih nesreč z udeležbo pešcev in njihovih posledic. Diplomska naloga zajema problematiko pešcev na območju občine Celje. Obdelana je analiza prometnih nesreč z udeleženimi pešci za obdobje 2011–2015. Poudarek je na prometnih nesrečah, v katerih so pešci umrli ali pa se hudo telesno poškodovali. Zajeti so podatki o posameznih prometnih nesrečah: datum, ura, vzrok, ulica prometne nesreče, spol in starost pešca ter vsebnost alkohola pri pešcu. Prav tako je v nalogi prikazana statistika prometnih nesreč pešcev v Republiki Sloveniji. Naloga prikazuje tudi kritično točko na območju občine Celje ter hkrati predloge za izboljšanje varnosti na tem področju.
Ključne besede: pešec, varnost, promet, cestni promet
Objavljeno: 29.07.2016; Ogledov: 307; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

5.
Predlog ureditve površin za pešce in kolesarje na županijski cesti znotraj naselja (odsek Bikovec - Čalinec)
Andrea Vidaček, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je analiziranih več predlogov ureditve površin za pešce in kolesarje na županijski cesti znotraj naselja.Cesta je infrastrukturni objekt, ki prebivalcem omogoča gibanje oz. mobilnost v prostoru. Pri načrtovanju površin za pešce in kolesarje je treba upoštevati, da sta pešec in kolesar najbolj nezaščitena in najpogostejša udeleženca v prometu, zato tudi sodita med najbolj ogrožene udeležence cestnega prometa. Na začetku je opisana kategorizacija cest v Sloveniji in na Hrvaškem. Potem sledi poglavje, v katerem so predstavljeni kriteriji za načrtovanje površin za pešce in kolesarje (površine za pešce in kolesarje, prosti in prometni profili, projektno-tehnični elementi). Predstavljene so tudi osnovne zahteve za zgornji ustroj kolesarskih površin in površin za pešce ter materiali, iz katerih so lahko zgrajene. V nadaljevanju je opisana prometna signalizacija (vrste signalizacije in označbe, ukrepi in naprave za umirjanje prometa v naseljih in razsvetljava). V zadnjem poglavju so predstavljena teoretična izhodišča, prikazana ob konkretnem primeru predloga ureditve površin za pešce in kolesarje, ki je izdelan v treh variantah, te pa so med primerjane. Ob tem so ugotovljene prednosti in slabosti posamezne variante in na podlagi tega je opravljena izbira optimalne variante.
Ključne besede: pešec, kolesar, cesta, promet, prometna signalizacija, načrt
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 99; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (23,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici