| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPLETNO OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE VITAPUR PODJETJA AD VITA, D.O.O.
Vesna Rasperger, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen moje diplomske naloge je bil predstaviti spletno oglaševanje in primerjati le-tega z ostalimi mediji (radio, televizija in tiskani mediji). Oglaševanje na spletu je v bistvu podobno ostalim oblikam komuniciranja, vendar pa je razlika pri obnašanju uporabnika. Lahko bi rekli, da se s pomočjo spletnega oglaševanja poveča zavedanje uporabnika o izdelku, povečan je tudi interes uporabnika, da bi se seznanil z izdelkom in na koncu se poveča želja po nakupu izdelka. Velika prednost spletnega oglaševanja je ta, da vse te aktivnosti, od zavedanja o izdelku do akcije oz. samega nakupa, na spletu potekajo istočasno, poleg tega pa je možno naročiti izdelek kar od doma. Tako kot v ostalih oblikah oglaševanja tudi v spletnem oglaševanju veljajo določene zakonitosti tržnega komuniciranja. Na internetu lahko oglašujemo na več načinov, in sicer s predstavitvenimi stranmi, kjer lahko najlažje predstavimo izdelke, z zakupom ključnih besed, preko katerih uporabniki najhitreje pridejo do našega podjetja, s sponzoriranimi povezavami in z drugimi oblikami. Na ta način se doseže, da ima spletna stran več obiska. Podjetje Ad Vita d.o.o. je najprej začelo s predstavitveno stranjo o podjetju, kasneje pa z razvojem blagovnem znamke Vitapur, le — to uspešno spravilo na internet in pričelo z oglaševanjem Vitapurjevih izdelkov na tej strani. V samem začetku se ni veliko oglaševalo preko interneta, vendar se je to vedno bolj stopnjevalo. Vse od kar se je naredila spletna stran www.vitapur.si, se je delalo na oglaševalskih akcijah. Z leti pa so se investicije v oglaševanje vedno bolj povečevale. Na ta način si je podjetje povečalo krog uporabnikov Vitapurjevih izdelkov.
Ključne besede: spletno oglaševanje, oglaševanje, ključne besede, bannerji, tiskani mediji, sponzorirane povezave, reklamne pasice, www.vitapur.si, Ad Vita d.o.o., elektronska pošta.
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 3128; Prenosov: 466
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

2.
OGLAŠEVANJE PODJETJA NA PRIMERU TOVARNE NOGAVIC POLZELA
Simona Privošnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, na teoretični in analitični del. V teoretičnem delu smo podrobneje opredelili in opisali posamezne elemente marketinškega komuniciranja. Pozornost smo namenili pomenu oglaševanja in njegovim strategijam. V analitičnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz podjetja analizirali pomen in strategije oglaševanja. Ugotovili smo, katera oglasna sporočila so najpogosteje uporabljena. Glavni namen oglaševanja je predvsem v informiranju in pridobivanju odjemalcev za nakup izdelkov oziroma storitev. Na ta način se dobiček veča, kar prispeva k obstoju in rasti podjetja. Pomembno je, da poskušamo z oglaševanjem obdržati dosedanje odjemalce in hkrati pridobivati vedno nove. V Polzeli obveščajo odjemalce in jih prepričujejo, ob tem pa oblikujejo preference za svojo blagovno znamko. Z analizo podatkov smo ugotovili, da podjetje Polzela največ oglašuje s svojim promocijskim materialom, torej z lastnimi brošurami, zloženkami, plakati in sezonskimi katalogi. Njihova oglasna sporočila zasledimo tudi v različnih medijih, kot na primer v časopisih, različnih revijah, kjer so objavljeni piar članki in stylingi. Kot medij, preko katerega podjetje oglašuje predvsem zadnja leta, se uporablja tudi spletni portal. V program so vključili tudi spletno trgovino. Najmanj pa se, predvsem zaradi finančnega stališča, poslužujejo oglaševanja na televiziji in radiu, tudi jumbo plakatov ne uporabljajo več. Ugotovili smo tudi, da se zanimanje na ciljnem trgu poveča, če so v oglasnih sporočilih prisotne znane osebnosti. Pri snemanju posameznih sezonskih katalogih so sodelovale tri slavne osebnosti, kar je vplivalo na večji odziv odjemalcev. Oglaševalski prostor postaja vedno bolj zasičen z različnimi oglasnimi sporočili, zato je skoraj priporočljivo, da se podjetja poslužujejo čim bolj inovativnih oblik oglasnih sporočil v primerjavi s konkurenco, če želijo utrditi lastno blagovno znamko in s tem doseči večji prodor na trgu ter vplivati na rast in razvoj podjetja.
Ključne besede: Komuniciranje, oglaševanje, pasice, elektronsko oglaševanje, jumbo plakati, promocijski material, piar članek.
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 938; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici