Opis: Pri oblikovanju mobilne aplikacije moramo za njeno čim večjo rabo zagotoviti vizualno privlačnost in dobro funkcionalnost. Podjetja veliko denarja investirajo v oblikovalce z znanjem in izkušnjami, saj jim lahko le-ti pomagajo pri ustvarjanju kvalitetnih in profitabilnih izdelkov. V teoretičnem delu diplomskega dela smo se poglobili v pojma uporabniški vmesnik in uporabniška izkušnja, pregledali smo tudi pravilne smernice pri oblikovanju aplikacij. Nato je sledila analiza oblikovalske zasnove dveh konkurenčnih aplikacij za parkirnino in njunih značilnosti. V empiričnem delu smo aplicirali znanje iz teorije v proces oblikovanja aplikacije Parker, ki uporabnikom omogoča upravljanje in plačevanje parkirnine.Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, oblikovanje, aplikacija, parkirninaObjavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 552; Prenosov: 65 Celotno besedilo (7,83 MB)