| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARIBOR - JUG: POSLOVNO TRGOVSKA CONA: P+R
Branko Čuček, 2010, diplomsko delo

Opis: Trajnostni razvoj mest v prihodnosti noben drug dejavnik ne zaznamuje bolj kot promet. Strategije upravljanja z mestnim prometom predvidevajo zmanjšanje vstopa individualnim transportnim sredstvom v mestna jedra, povečanje javnega mestnega transporta in nemotoriziranih oblik prometa. Načrtovanje poslovno trgovske cone na južnem mestnem robu Maribora je del širše urbane ureditve prostora nove mestne obvoznice. Študija priključka obvoznice na obstoječo cesto, je določala prometno ureditev v poslovno trgovski coni. Umestitev sistema "parkiraj in se pelji"(P+R), je del strategije upravljanja s prometom. Prometna glava s P+R sistemom je zasnovana tako, da s funkcionalnostjo in arhitekturo privablja potencialne uporabnike. Zasnova prometne infrastrukture in upravljanje s prometnimi tokovi so načrtovani tako, da omogočajo večjo uporabnost oblik javnega transporta.
Ključne besede: prometna glava, multimodalnost, parkiraj in pelji, urbanistična delavnica Maribor- jug, preurejanje poslovno trgovskega centra
Objavljeno: 12.10.2010; Ogledov: 1828; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

2.
PREDLOGI UKREPOV ZA IZBOLJŠANJE JAVNEGA POTNIŠKEGA PROMETA MED MAJŠPERKOM IN MARIBOROM
Erika Kozoderc, 2013, diplomsko delo

Opis: Slovenske občine se med seboj razlikujejo, tako po številu občanov, kot po gostoti poselitve. Večje občine imajo v javnem potniškem prometu vlogo vozlišč in so cilj številnih dnevnih migracij. Manjše občine izvajajo prometne povezave do vozliš. Mnogokrat je posledica prometnih povezav nerentabilnost linij. Pogosti problemi na obstoječem stanju linij med Majšperkom in Mariborom so: hitrost potovanja, usklajevanja pri prehodu med vrstami prometa iz enega načina potovanja na drugega. Obstoječe stanje javnega potniškega prometa sem opisala in raziskala s pomočjo ankete. Na osnovi raziskave, sem ugotovila, da je mogoče obstoječe stanje izboljšati z naslednjimi ukrepi, kot so: hitra linija avtobusnega prometa, strategija prestopanja, parkiraj in se pelji, najemi in se pelji, deli in se pelji in prevoz na klic. Vsak, od ukrepov je predstavljen v diplomski nalogi.
Ključne besede: javni potniški promet, obravnava avtobusnih in železniških linij, obravnava predlaganih ukrepov hitra linija avtobusnega prometa, strategija prestopanja, parkiraj in se pelji, najemi in se pelji, deli in se pelji, prevoz na klic.
Objavljeno: 23.05.2013; Ogledov: 928; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (6,68 MB)

3.
SISTEM PARKIRAJ IN PELJI SE NA PTUJU
Patrik Bratuša, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga je namenjena raziskavi smiselnosti izvedbe sistema »Parkiraj in pelji se« za mesto Ptuj, oziroma, če obstaja možnost navezave parkirišč P+R s še kakšnim drugim sistemom. Na podlagi analize splošnih značilnosti mesta, dnevnih migracij v mesto Ptuj s poudarkom na lokaciji predlaganega parkirišča Zadružni trg, je bil izračunan predviden potencial parkirišča. Analizirati smo tudi rezultate raziskave časovnih meritev potovalnih časov in stroške potovanja z emisijami in tako smo ugotovili, da bi bilo smotrno sistem »Parkiraj in pelji se« nadgraditi s sistemoma »Parkiraj in pelji se s kolesom« ter »Parkiraj in pojdi peš«.
Ključne besede: Parkiraj in pelji se, dnevne migracije, parkiranje, parkiraj in pelji se s kolesom.
Objavljeno: 21.09.2015; Ogledov: 623; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici