| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Poučevanje filozofije skozi Sokrata, Gadamerja in lastno prakso
Alenka Hladnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Naloga je prikaz refleksije poučevanja filozofije, ki ji je inherentno zavezan vsak učitelj filozofije, ker je učitelj in to zahteva od njega narava filozofije. Skozi primer lastne učne prakse in oblikovanja moje učiteljske osebnosti najprej obravnavam dileme o različnih paradigmah poučevanja filozofije, v drugem delu vpeljem nekatere hermenevtične koncepte za osvetlitev razumevanja kot enega od ključnih pojmov poučevanja, v tretjem delu prikažem navezavo na sokratsko tradicijo, ki ji pripadam, in zaključim s komentarjem delovnega gradiva, ki je udejanjene mojih pogledov na filozofijo in njeno poučevanje.
Ključne besede: Poučevanje filozofije, paradigme poučevanja, hermenevtika, sokratska metoda, delovni zvezek
Objavljeno: 03.10.2016; Ogledov: 582; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (17,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici