| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
ZASNOVA MOBILNE APLIKACIJE VIDEO NA ZAHTEVO
Dejan Cencelj, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava opis vseh gradnikov, ki so potrebni za implementacijo mobilne rešitve aplikacije videa na zahtevo. Teoretični del diplomske naloge opisuje sistem videa na zahtevo in tehnologije na katerih temelji zasnovana arhitekture sistema. Opisani so standardi prenosnih tehnologij, protokoli za pretakanje vsebin, standardi za pripravo video in zvočnih vsebin in orodja, ki smo jih uporabili pri praktičnem delu. Praktični del opisuje celovito rešitev uporabe programske arhitekture za vzpostavitev komunikacije od konca do konca med mobilno napravo (mobilnim telefonom) in spletno aplikacijo, ki dostopa do podatkovne baze ter komunikacijo z video strežnikom. Arhitektura je implementirana s pomočjo programskega jezika Java. Spletno aplikacijo in poslovno logiko poganja aplikacijski strežnik GlassFish, ki predstavlja vsebnik za aplikacije, ki bazirajo na tehnologiji Java EE. Mobilno aplikacijo pa lahko namestimo na pametnem telefonu, ki ga poganja operacijski sistem Symbian S60. Podatki se na mobilni telefon prenašajo preko protokola TCP/IP z uporabo brezžičnega vmesnika, ki je lahko GPRS, UMTS, HSPDA oziroma hitra brezžična mrežna povezava - WLAN.
Ključne besede: Video na zahtevo, Pretakanje, Telekomunikacije, Java EE, J2ME, Pametni telefon
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 1604; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
ANALIZA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV NA MOBILNIH NAPRAVAH
Gregor Bohak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pravila in smernice oblikovanja uporabniških vmesnikov na mobilnih napravah. Omejili smo se na platforme Google Android, Nokia Symbian, Nokia MeeGo, Apple iOS ter Microsoft Windows Phone 7. Za vsako izmed platform smo predstavili splošen model uporabniškega vmesnika, splošen model uporabniškega vmesnika aplikacije, navigacijske vzorce ter gradnike. Vse skupaj tudi smo obogatili z veliko grafičnega materiala. V drugem delu smo na podlagi pridobljenega znanja primerjali in analizirali obstoječe aplikacije za prenos in nakup aplikacij (trgovine) ter odjemalce za socialno omrežje Facebook. Obe skupini aplikacij smo analizirali na vseh opisanih platformah. Za vsako aplikacijo smo naredili tudi SWOT analizo.
Ključne besede: uporabniški vmesnik, mobilna naprava, pametni telefon, Android, Symbian, MeeGo, iOS, Windows Phone 7
Objavljeno: 30.03.2012; Ogledov: 2340; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (6,54 MB)

3.
MODEL ZA VREDNOTENJE PAMETNIH TELEFONOV IN TABLIČNIH RAČUNALNIKOV
Klavdija Frahm, 2012, diplomsko delo

Opis: Vse hitrejši način življenja, ki ga spremljata tudi hiter tehnološki napredek in razvoj, od nas zahteva vedno več tako na poslovnem kot tudi na zasebnem področju. Že omenjeni tehnološki napredek pa nam ponuja mnogo tako imenovanih pametnih naprav, ki nam olajšajo marsikatero opravilo. V diplomski nalogi smo se posvetili pametnih telefonom in tabličnim računalnikom, ki jih je na trgu na voljo mnogo, zato smo poskušali poiskati najboljšo alternativo med njimi. Pri iskanju najboljše alternative smo si pomagali z DEXi, programsko opremo za večparametrsko odločanje. Uporabili smo tudi Vredano, program za vrednotenje in analizo možnosti v večparametrskem odločanju. Poleg programskih rešitev smo v diplomski nalogi uporabili tudi empirično raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo spletnega vprašalnika. Zanimalo nas je mnenje anketiranih o pametnih napravah, kako razširjenje so in kateri so najpomembnejši kriteriji ob nakupu pametnih naprav.
Ključne besede: pametni telefon, tablični računalnik, večparametrski odločitveni model, DEXi, Vredana
Objavljeno: 08.08.2012; Ogledov: 1446; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

4.
KRMILJENJE SOBNE RAZSVETLJAVE IN ŽALUZIJ
Iztok Špindler, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena praktična izvedba krmiljenja razsvetljave in žaluzij s pomočjo mikrokrmilnika Arduino MEGA 2560, pametnega telefona z operacijskim sistemom Android in komunikacijo med njima z vmesnikom bluetooth. Opisane in naštete so vse potrebne komponente za realizacijo, to so mikrokrmilnik, program, ki ga za komunikacijo in vizualizacijo uporabljamo na telefonu, adapter bluetooth in relejna plošča. Predstavljene so vezalne sheme krmilnika in tudi povezava v obstoječo hišno inštalacijo. Na koncu diplomskega dela je ocena stroškov posameznih komponent.
Ključne besede: inteligentna hiša, krmilni sistemi, mikroračunalnik, pametni telefon, bluetooth
Objavljeno: 10.04.2013; Ogledov: 1686; Prenosov: 521
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

5.
SPREMLJANJE REZULTATOV TEKEM NA MOBILNI NAPRAVI
Denis Fideršek, 2012, diplomsko delo

Opis: Pametne mobilne naprave dandanes hitro postajajo del našega vsakdana. Z njihovo možnostjo brezžične povezljivosti ter vedno večje zmogljivosti, ponujajo veliko možnosti za razvoj aplikacij. Zaradi tega smo se odločili za razvoj mobilne aplikacije za spremljanje rezultatov športnih tekem, Livescore. Omejili smo se na platformo Google Android, katere aplikacije so implementirane v programskem jeziku Java. Zaradi optimizacije aplikacije, smo prav tako razvili Javanski strežnik, ki skrbi za pridobivanje in shranjevanje rezultatov ter komunikacijo z aplikacijo. Aplikacija je namenjena ljubiteljem športa, kateri želijo biti nemudoma obveščeni o spremembi rezultata, kot tudi tistim, ki pregledajo rezultate le ob koncu dneva.
Ključne besede: pametni telefon, Android OS, Java, spremljanje rezultatov tekem
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1177; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

6.
RAZISKAVA UPORABNIKOV PAMETNIH TELEFONOV V SLOVENIJI
Janez Matečko, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo z raziskavo uporabnikov pametnih telefonov v Sloveniji. V prvem, teoretičnem delu, predstavljamo teoretično podlago, potrebno za razumevanje področja raziskave uporabnikov, ter opisujemo različne dejavnike, ki vplivajo na obnašanje uporabnikov, ki so vir našega interesa. Opisujemo, kako lahko tržnik s pomočjo raziskave uporabnika pride do podatkov o percepciji, segmentaciji, pozicioniranju ter tako uporabi znanje o uporabnikov kot osnovo za uporabo primerne tržne strategije oz. tržnega spleta. Prav tako smo podali teoretično podlago vedenja uporabnikov od samega procesa odločanja, vrste strank, dejavnikov, ki vplivajo na nakupno odločitev, ter motivacijo in vpletenost, ki so orodja, ki jih mora tržnik med raziskavo uporabnikov uporabiti, da bi pridobil čim bolj polne informacije o predmetu raziskovanja. V drugem, praktičnem delu, smo na primeru lastne spletne ankete pridobili podatke o uporabniku pametnega telefona v Sloveniji, predstavili namen, cilje, metode dela ter predpostavke oz. omejitve ter hipoteze. Nato smo pridobljene rezultate opisno ter grafično predstavili ter potrdili oz. ovrgli podane hipoteze ter navedli lastno mnenje oz. predloge.
Ključne besede: uporabnik, raziskava, pametni telefon, vedenje, segmentacija, pozicioniranje
Objavljeno: 21.03.2013; Ogledov: 3300; Prenosov: 486
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

7.
VKLJUČITEV VEČPREDSTAVNOSTNIH VSEBIN V APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVE
Robi Cavnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo večpredstavnost in pametne telefone, ter zmogljivost pametnih telefonov. Predvsem se posvečamo primerjavi treh pomembnejših mobilnih platform glede podpore za zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin. Platforme primerjamo glede preprostosti implementacij, pomoči na spletu in samih orodij, potrebnih za razvoj. Mislim, da od treh primerjanih platform najbolj izstopa Android platforma. Diplomsko nalogo zato zaključimo z implementacijo aplikacije “Kamera”, ki omogoča zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin ravno na platformi Android.
Ključne besede: večpredstavnost, video, fotografije, avdio, Android, Windows Phone, iOS, pametni telefon, platforma
Objavljeno: 20.12.2012; Ogledov: 1239; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (3,64 MB)

8.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE IN MOBILNE NAPRAVE
Metka Belna, 2013, diplomsko delo

Opis: M-poslovanje je veja e-poslovanja, ki pa z razliko od e-poslovanja poteka preko mobilnih naprav, z uporabo brezžičnega mobilnega interneta. Brezžični mobilni internet je danes razvit že do takšne mere, da presega zmogljivosti klasičnega interneta. Govorimo že o četrti generaciji brezžičnih mobilnih omrežij, ki jih na kratko imenujemo 4G. Storitve m-poslovanja so še posebej privlačne zato, ker jih lahko uporabimo kjerkoli in kadarkoli, saj omogočajo stalno brezžično internetno povezavo, hkrati pa brez mobilnih naprav skoraj nikoli ne zapustimo doma. Še posebej priljubljeni sta spletno mobilno nakupovanje in mobilno bančništvo. Mobilno nakupovanje omogoča enostavno brskanje med izdelki ter primerjanje in iskanje čim ugodnejših cen proizvodov. Tako se vedno bolj uveljavlja tudi aktivnost potrošnikov, imenovana showrooming, kjer potrošniki obiščejo fizično prodajalno za ogled izdelkov, nato kar v trgovini s svojo mobilno napravo preverijo spletno ponudbo izdelka in ker je ta večinoma na spletu dostopen po ugodnejši ceni, izdelek naročijo, fizično prodajalno pa zapustijo praznih rok. Največkrat uporabljene mobilne naprave v namene m-poslovanja so pametni telefoni in tablični računalniki, ki so v zadnjih letih širom sveta dosegli neizmerno visoko stopnjo prodaje, kar je v veliki meri pripomoglo k revolucionarnem razvoju m-poslovanja v zadnjem letu. M-poslovanje zaradi svoje praktičnosti, preprostosti, obsežne ponudbe aplikacij in storitev ter krajevne in časovne neomejenosti, imenujemo za poslovanje prihodnosti. Podjetji Amazon.com in Apple Inc. sta se zgodaj zavedli pomembnosti m-poslovanja, zato sta ga do danes že razvili v veliki meri, vendar pa še najdaljno aktivno razvijata inovativnosti, ki jih bosta v prihodnosti lahko ponudile potrošnikom.
Ključne besede: m-poslovanje, tablični računalnik ali tablica, pametni telefon, pisalo ali pero za zaslon na dotik, m-bančništvo, m-oglaševanje, POS terminal
Objavljeno: 18.03.2016; Ogledov: 1063; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

9.
MODEL INFORMATIZACIJE SISTEMA OBNOVLJIVEGA FARMACEVTSKEGA RECEPTA
Brigita Rebernik, 2013, magistrsko delo

Opis: Hitre vsakodnevne novosti sodobne tehnologije se širijo na vsa področja, zato je čas, da se po posameznih korakih prek novih informacijskih možnosti te spremembe uvajajo tudi na področju zdravstva. Le-te bolnikom omogočajo dostopnejše, enostavnejše vključevanje v zdravstvene in lekarniške procese, hkrati pa to doprinese k višjim delovnim učinkom in izboljšanju ravni kakovosti storitev. V nalogi smo zastavili model informatizacije sistema obnovljivega farmacevtskega recepta, kar pomeni, da smo predstavili predlagano rešitev v obliki aplikacije za pametni telefon, ki bi služila bolniku kot pripomoček pri spremljanju vseh informacij, ki se vežejo na terapijo z obnovljivim receptom. V nalogi smo se najprej podrobneje posvetili specifični rešitvi v zdravstvu in predstavili osnovne informacije, ki se vežejo na obnovljivi farmacevtski recept, njegov razvoj, postopke predpisovanja, izdajanja zdravil, prednosti in pomanjkljivosti. Za lažje razumevanje smo se nato osredotočili na opis ter izdelavo modela obstoječega in prenovljenega procesa, kjer smo se navezali na dogajanje v lekarni. V praktičnem delu smo simbolično predstavili predlagan model, kateremu smo dodali mnenja v proces obnovljivega recepta vključenih udeležencev. Vse skupaj smo zaključili s kritično oceno predlaganega modela.
Ključne besede: Obnovljivi recept, mobilna aplikacija, pametni telefon, QR koda
Objavljeno: 12.12.2013; Ogledov: 840; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

10.
MODEL ZA MOBILNO PLAČEVANJE Z UPORABO QR KOD
Lea Mrše, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je podan predlog mobilne aplikacije, s katero bi bilo mogoče na enostaven in uporabniku prijazen način opravljati plačila med fizičnimi osebami, za izvedbo le-teh pa bi bil potreben le mobilni telefon in nič drugega. Za boljše razumevanje tematike diplomske naloge je tako v prvem delu predstavljena teorija v zvezi z mobilnim plačevanjem in varnostjo le-tega, sledijo pa predstavitve različnih načinov m-plačevanja in obstoječih rešitev za m-plačevanje. Sledi statistika o plačevanju in m-plačevanju, narejena na podlagi obstoječih raziskav. Drugi del diplomske naloge predstavlja papirni prototip rešitve za mobilno plačevanje z uporabo QR kod, ki je zasnovana kot mobilna aplikacija, s katero uporabniki lahko nakazujejo denarna sredstva fizičnim osebam (posojanje, vračanje denarja, nakazila štipendij, itd…) samo z uporabo mobilnega telefona, brez uporabe druge opreme (plačilna kartica, NFC sprejemnik, terminal,…). Uporabo aplikacije bi se dalo brez večjih posegov razširiti tudi na P2B področje. Poleg opisa funkcionalnosti so narejene tudi ekranske slike za lažjo predstavo opisanih funkcionalnosti/rešitev. Za vrednotenje rešitve, predstavljene v drugem delu naloge, je bila pripravljena spletna anketa. Iz rezultatov le-te lahko zaključimo, da bi bila implementacija predlagane rešitve smiselna, saj na podlagi prejetih odgovorov lahko sklepamo, da je v populaciji kar 82% potencialnih uporabnikov, 39% pa je takih, ki bi bili pripravljeni aplikacijo takoj uporabljati. V zaključku so povzete ugotovitve do katerih smo prišli pri pisanju diplomske naloge. Opredeljena so tudi določena vprašanja, ki jih diplomska naloga pušča odprta za morebitno nadaljnje delo.
Ključne besede: pametni telefon, aplikacije za pametne telefone, mobilno plačevanje, M-plačila, QR koda
Objavljeno: 25.09.2014; Ogledov: 916; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici