| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2378; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (811,74 KB)

2.
E-PLAČILA NA PRIMERU SISTEMA PAYPAL
Katja Smodej, 2009, diplomsko delo

Opis: Že od vsega začetka se večina stvari vrti okoli denarja. Vendar denar »izgublja« svojo vrednost, kajti vedno manj imamo papirnatega denarja in kovancev v denarnici. Razvoj nas je pripeljal do tega, da smo začeli uporabljati čeke, nato pa se je začela vse večja uporaba kartic (plačilnih, kreditnih,…). Danes pa se srečujemo z različnimi plačilnimi instrumenti za plačevanje kot so elektronski denar, elektronski ček, digitalna denarnica. Pri nakupih v spletni trgovini, smo imeli najprej samo možnost poslovanja z gotovinskimi plačili ob prevzemu blaga, plačilo po predračunu, ampak ker so se tudi spletne trgovine razvijale in spreminjale lahko sedaj naš željen izdelek plačamo takoj preko različnih plačilnih sistemov kar preko spleta. Da je takšno poslovanje čim varnejše, načeloma spletne trgovine uporabljajo programe, ki omogočajo varno izvajanje transakcij, med katere spadajo PayPal, Eon, ... Da nakupovanje preko spleta tako narašča, vpliva predvsem njegova 24 urna dostopnost, ni čakanja v vrsti, nakupe pa lahko opravimo kar doma iz naslonjača.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko plačevanje, varnost, tveganje, plačilne kartice, kreditne kartice, elektronski denar, elektronski ček, elektronski podpis, požarni zid, pametna kartica, PayPal
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 2300; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
VPELJEVANJE SODOBNEGA PLAČILNEGA SISTEMA JAVNIH STORITEV V MESTNI OBČINI LJUBLJANA
Aleksandar Nikolić, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje sodobni plačilni sistem, ki ga je vpeljala mestna občina Ljubljana v želji, da bi uredila in poenotila plačevanje storitev javnih zavodov, ki si jih lasti. S tem je mesto ponudilo svojim prebivalcem in obiskovalcem prijaznejšo obliko plačevanja v obliki brez-kontaktne pametne kartice, imenovane Urbana. Urbana je zasnovana na predplačniškem sistemu tako, da je z njo mogoče plačevati storitve javnih zavodov iz prednaloženih storitev, kot je terminska vozovnica ali iz kvazi elektronske denarnice oz. dobroimetja na kartici, ki si ga lahko uporabnik naloži predhodno. Sistem EMK je zgrajen tako, da s svojo infrastrukturo omogoča pretok informacij do upravitelja sistema, kateri se na podlagi pridobljenih informacij lahko odloča o nadaljnjem upravljanju mestne infrastrukture. Vsaka transakcija, naj bo to polnitev Urbane, poraba dobroimetja iz Urbane ali plačilo storitev s prednaloženo storitvijo na Urbani, se zabeleži v bazi podatkov na procesnem centru. S temi podatki lahko upravitelj pripravi poročila o poravnavi, na podlagi katerih se nato opravi poravnava med udeleženci v sitemu EMK; naj si bo to v distribucijski verigi, pri ponudnikih storitev ali pri samem uporabniku sistema. Diplomsko delo prikazuje tudi potek transakcije v ozadju med vsakodnevno uporabo Urbane, ki je skrita pred očmi uporabnika.
Ključne besede: Brez-kontaktna pametna kartica, mestna kartica Urbana, elektronski denar, denarni pretok, elektronsko poslovanje, predplačniški sistem
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1560; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (5,14 MB)

4.
VARNOST SPLETNIH PLAČIL
Aleš Štok, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo varnost spletnih plačil. Opišemo kriptografijo in se seznanimo z njenim razvojem skozi zgodovino, med katerim spoznamo znane simetrične in asimetrične algoritme, kot so DES, RSA, IDEA in ostali. Nadalje opišemo pametne kartice in elektronski denar, pri katerem se omejimo na sisteme kot so PayPal, pametne kartice in Moneta. Govorimo tudi o virtualnem denarju BitCoin. Na koncu izvedemo tudi anketni vprašalnik, s pomočjo katerega analiziramo stanje na področju varnosti spletnih plačil.
Ključne besede: kriptografija, elektronski denar, pametna kartica, PayPal, BitCoin
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1514; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

5.
Primerjava zlorabe plačilnih kartic med Slovenijo in ZDA : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Katja Ferlič, 2013, diplomsko delo

Opis: V današnjem času si življenja brez plačilnih kartic skoraj ne znamo več predstavljati, saj so postale glavno plačilno sredstvo. V diplomskem delu bomo najprej predstavili, kaj pravzaprav so plačilne kartice in katere vrste kartic poznamo. Na kratko bomo opisali najbolj razširjene plačilne kartice v Sloveniji in ZDA ter opisali razvoj plačilnih kartic. Nekaj bomo povedali o varnosti poslovanja s plačilnimi karticami ter kako lahko sami poskrbimo za boljšo varnost. Ker je v Sloveniji že dolgo v uporabi pametna plačilna kartica, v ZDA pa se šele trudijo, da bi pametna kartica popolnoma zamenjala navadne magnetne kartice, smo v diplomi malce podrobneje opisali pametno kartico, ki prav tako omogoča večjo varnost pred zlorabami, ki ZDA uvrščajo skoraj na sam vrh. V diplomskem delu se bomo osredotočili predvsem na posamezne vrste zlorab plačilnih kartic, na kakšnih mestih se te zlorabe izvršujejo ter na kakšne načine se izvršujejo. Predstavili bomo tehnologijo, ki omogoča storilcem pridobitev potrebnih podatkov za kasnejšo zlorabo. Na koncu diplomske naloge smo opravili primerjavo med Slovenijo in ZDA, ki prikazuje uporabo kartic v posamezni državi in njihovo zlorabo.
Ključne besede: bančništvo, elektronsko poslovanje, varnost, plačilne kartice, pametna kartica, zlorabe, primerjave, ZDA, Slovenija, diplomske naloge
Objavljeno: 11.09.2013; Ogledov: 892; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

6.
PRIMERJAVA MEDIJEV ZA DIGITALNA POTRDILA ZA PRAVNE OSEBE
Grega Sajevic Malgaj, 2013, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj na področju e-poslovanja je za uporabnike v današnji družbi lahko že pravi izziv. Zaradi zmanjševanja papirologije in prehoda na elektronsko poslovanje, je potreba po digitalnih potrdilih vse večja. Tržišče ponuja več certifikatnih agencij pri katerih je možno naročiti digitalno potrdilo za pravne osebe. Odvisno od namena uporabe digitalnega potrdila je pomembna tudi izbira primerne certifikatne agencije, saj vsa digitalna potrdila ne omogočajo dostop do istih stvari. Hkrati pa se je po izbiri certifikatne agencije potrebno odločiti tudi za medij oz. način hranjenja digitalnega potrdila. Cenovna razlika med mediji na katerih so lahko shranjena digitalna potrdila je velika, cene pa lahko sežejo tudi več sto evrov. Diplomska naloga podrobno prikazuje najpogostejša medija za digitalna potrdila za pravne osebe, pametno kartico in ključ USB, varnostne postopke, na podlagi zbranih rezultatov iz ankete pa smo predstavili prednosti in slabosti medijev, najpogostejše odločitve anketirancev ter kriterije za izbiro posameznega medija po profilu uporabnika.
Ključne besede: Mediji za shranjevanje digitalnih potrdil, Pametna kartica, Ključ USB, Certifikatna agencija
Objavljeno: 10.10.2013; Ogledov: 1033; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

7.
KONCEPT ENOTNE VOZOVNICE ZA JAVNI POTNIŠKI PROMET NA OSNOVI MEDNARODNIH PLAČILNIH KARTIC
Dušan Zalar, 2016, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija obravnava različne tehnologije pametnih vozovničnih sistemov v javnem potniškem prometu in njihov vpliv na uporabo javnega potniškega prometa. Obravnava gre v tri smeri, in sicer v integracijo, interoperabilnost in priročnost vozovničnih sistemov na globalni ravni. Pri tem izhaja iz dejstva, da priročnost vozovničnega sistema lahko vpliva na povečanje uporabe javnega potniškega prometa, podobno kot to velja za ceno potovanja in potovalni čas, le v manjši meri. Obravnava se omejuje na pametne vozovnične sisteme, ki kot vozovnični medij uporabljajo brezstično pametno kartico, pri čemer razvija hipotezi, da je z vozovničnim sistemom z odprto zanko oziroma vozovničnim sistemom na bazi brezstičnih bančnih plačilnih kartic mogoče v celoti in na globalni ravni nadomestiti tradicionalni sistem na bazi kartice ter da je vozovnični sistem z odprto zanko priročnejši od tradicionalnega. V doktorski disertaciji so razvite metode za razširitev vozovničnega sistema z odprto zanko s predhodnim plačilom prevoznine. Nadalje je pokazano, da je z razvito razširitvijo mogoče izvesti vse vrste predplačniških vozovnic kot jih pozna tradicionalni vozovnični sistem, vključno z integrirano vozovnico. To potrjuje hipotezo, da razširitev omogoča zamenjavo tradicionalnega vozovničnega sistema z vozovničnim sistemom z odprto zanko v celoti. Z razširjenim vozovničnim sistemom z odprto zanko je dosežena globalna interoperabilnost in integrabilnost. S tem je dosežen koncept globalne enotne vozovnice. Za analizo vpliva vozovničnega sistema na uporabo javnega potniškega prometa je razvit model za ocenjevanje priročnosti vozovničnega sistema na osnovi potniške izkušnje od začetka do konca potovanja, pri čemer je potovanje razčlenjeno v faze, za katere so opredeljeni faktorji prometnega upora vozovničnega sistema. Izvedena empirična raziskava priročnosti tradicionalnega vozovničnega sistema in vozovničnega sistema z odprto zanko potrjuje hipotezo, da je priročnost vozovničnega sistema z odprto zanko večja od priročnosti tradicionalnega sistema. Predstavljeni model za ocenjevanje priročnosti vozovničnih sistemov je lahko v pomoč tako pri izbiri tehnologije vozovničnega sistema kot pri izbiri (določanju) njegove funkcionalnosti.
Ključne besede: javni potniški promet, vozovnični sistemi, pametna vozovnica, integrirana vozovnica, interoperabilna vozovnica, brezstična plačilna kartica, vozovnični sistemi na bazi kartice, vozovnični sistemi na bazi računa, vozovnični sistemi z odprto zanko, priročnost vozovničnih sistemov, prometni faktorji upora, obseg potniškega prometa
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 1420; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

8.
VKLJUČEVANJE PLAČILNIH SISTEMOV V SPLETNO BANČNIŠTVO
Boris Lanjšček, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujem spletno bančništvo. To temo sem si izbral zato, ker me zanima ravno takšna oblika bančništva. Spletno bančništvo je za banke postalo nepogrešljiv del poslovanja. Zaradi velike konkurence in obstoja na tržišču morajo banke nenehno spremljati spremembe, trende, ki se pojavljajo na področju spletnega bančništva in se nanje tudi hitro odzvati. Spletno bančništvo omogoča uporabniku hitro, varno in kakovostno opravljanje bančnih storitev. Vse več ljudi uporablja opravljanje bančnih storitev preko spletnega bančništva, saj jim le-ta omogoča 24-urno dostopnost, vse dni v letu, dostop do spletnih strani bank od kjerkoli in cenovno ugodnost. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu želim predstaviti razvoj spletnega bančništva na splošno. V nadaljevanju opisujem oblike in delovanje spletnega bančništva v Sloveniji, storitve in vrste, prednosti in slabosti ter varnost in prihodnost spletnega bančništva. V drugem delu opisujem plačilne in poravnalne sisteme v Sloveniji ter vključenost v vseevropske plačilne sisteme. V tem delu opisujem tudi pomen in strukturo bančnih oznak, BIC-kode in transakcijski račun. Dotaknil sem se tudi teme enotnega območja plačil v evrih (SEPA), neprekinjenega poslovanja plačilnih in poravnalnih sistemov ter nadomestil za opravljanje plačilnih storitev. V zaključku drugega dela sem še opisal vodenje računov za komitente ter vidike vodenja računov. V tretjem delu opisujem spletno bančništvo NLB, d. d., Ljubljana, ki je namenjeno pravnim osebam in zasebnikom. Na začetku najprej na splošno predstavim NLB, d. d., Ljubljana, nato pa podrobneje opisujem funkcionalnost spletnega bančništva NLB Proklik, in sicer: namen in prednosti, osnovne pogoji za delo, varnost, oblike, storitve, ki jih nudi NLB Proklik, pametno kartico, opravila, stroške poslovanja. Spletno bančništvo predstavlja prihodnost bančnih storitev, nujno potrebno pa je predvsem z vidika časa in denarja. Živimo v času stresnih služb in hitrega tempa življenja, kar je pa poglavitni razlog za vstop v svet spleta.
Ključne besede: spletno bančništvo, sodobne tržne poti, plačilni in poravnalni sistemi, SEPA, varnost spletnega bančništva, pametna kartica, NLB Proklik.
Objavljeno: 15.06.2016; Ogledov: 317; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

9.
ORGANIZACIJA UVEDBE EMV TEHNOLOGIJE PRI KARTICI DINERS CLUB
Nataša Atanasova, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem opisala in tako predstavila organizacijo uvedbe EMV-tehnologije v podjetju Erste Card, d. o. o. Poudarek je predvsem na organizaciji in ne na tehničnih in informacijskih podrobnostih uvedbe. Ker je uvedba EMV-tehnologije v podjetju Erste Card, d. o. o., nov dejavnik, sem opisala ključne spremembe, ki so in bodo vplivale na organizacijo nekaterih delovnih procesov v različnih sektorjih. Zaradi uvedbe EMV-tehnologije smo na nekaterih področjih organizirali dodatne dejavnosti, ki se bodo odvijale kot enkratni dogodki, s tem so mišljeni začetni razgovori na bankah in v procesnih centrih, priprava infrastrukture na POS-terminalih in programski opremi podjetja Erste Card, d. o. o., ter testiranja POS-terminalov. Tudi priprava novih pogodb, aneksov, navodil ter obveščanje trgovcev in obstoječih imetnikov o novi, pametni kartici Diners Club imajo v organizaciji uvedbe EMV-tehnologije značaj enkratnega dogodka. Ostale nove dejavnosti pa bodo stalne, odvijale se bodo občasno ali vsakodnevno. Največ organizacijskih sprememb bo v Službi podpore prodaji, Službi plačilnega prometa, Službi operativnega tveganja in Službi mreže prodajnih mest. Spremenili se bodo procesi, vezani na reklamacije članov, certifikacijo novih POS-terminalov, izdelavo in distribucijo pametnih kartic ter operativno tveganje. Naredili smo oceno učinkov, kjer smo ugotovili, da prevladujejo prednosti za podjetje. Slabosti, če jih lahko tako imenujemo, so ugotovljene predvsem za imetnike kartic, vendar v smislu njihove varnosti, saj je PIN ključni element, ki ga bodo potrebovali pri poslovanju s pametno kartico. Prenos odgovornosti je glavni razlog uvedbe EMV-tehnologije v podjetju, saj bi, če te zahteve DCI ne bi izpolnili, v prihodnosti krili vse stroške zlorab v vseh franšizah, ki novo tehnologijo že uporabljajo.
Ključne besede: EMV, pametna kartica, POS-terminal, PIN, prenos odgovornosti, varnost
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 527; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
Program zvestobe za majhna in mikro podjetja
Vladimir Tkalec, 2016, specialistično delo

Opis: V specialističnem delu smo prikazali moderne trende na področju programov zvestobe. Postavili smo cilj, da si vse, kar si lahko privoščijo veliki trgovci, lahko privoščijo tudi manjše organizacije in na primeru iz prakse to poskusili tudi dokazati. Pri tem smo pokazali, kako pomemben je inovativen pristop pri upravljanju shem zvestobe. V uvodnem delu smo predstavili problemsko stanje, postavili glavne in sekundarne cilje ter opisali metodologijo dela. V teoretičnem delu smo pregledali karakteristike programov zvestobe. Zaradi razvoja tehnologije in širše uporabnosti smo posebno pozornost namenili tehnologiji pametnih kartic, ki so nepogrešljiv člen sodobnih programov zvestobe. Z analizo trenutnega stanja in podano kritično analizo obstoječih procesov smo nadaljevali v smeri izgradnje programa zvestobe za obravnavano podjetje. Ustanovili smo projektno skupino, v kateri smo se dogovorili, da bomo razvili novo različico programske rešitve mojCENT, ki bo temeljila na sodobnih rešitvah, ki jih uporabljajo velika podjetja. Predstavili smo arhitekturo programske opreme, ključne module za delovanje sistema in upravljanje kampanj. Osrednji del naloge smo končali s prenovo procesov, predstavitvijo kartice zvestobe in SWOT analizo. Nalogo smo zaključili z oceno učinkov prenovljenega procesa ter z opisom možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: program zvestobe, pametna kartica, upravitelj kampanj, sistem za upravljanje odnosov s strankami, plačevanje
Objavljeno: 11.10.2016; Ogledov: 714; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici