| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravice potnika/izletnika ob odpovedi leta zaradi stečaja letalskega prevoznika
Selmin Kičin, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko pravnega položaja potnika v primeru odpovedi leta zaradi stečaja letalskega prevoznika. Potnik pri načrtovanju potovanja vstopa v različne pogodbene odnose kot šibkejša pogodbena stranka, ki je za razliko od velikih družb strokovno in informacijsko podhranjena. Slovenska zakonodaja v veliki meri sledi zakonodaji EU in ščiti potnika v primeru odpovedi leta zaradi stečaja letalskega prevoznika. To se kaže v posameznih institutih, kot so različni sistemi zavarovanj, sistemi vračil kupnin, organiziranje alternativnih možnosti izvedbe leta, odgovornosti ponudnikov turistične dejavnosti, odgovornosti za izbiro tretjih oseb itd. Kljub temu pa še obstajajo nekatera področja, kjer bi bila potrebna večja zaščita potnika. Pravni položaj potnika ob odpovedi leta zaradi stečaja letalskega prevoznika je odvisen od tega, na kakšen način in s kom potnik sklepa pravni posel, v katerega je vključena storitev letalskega prevoza. V osnovi poznamo tri načine oziroma možnosti nakupa letalske vozovnice. Potnik lahko vozovnico kupi neposredno od letalskega prevoznika. Če je nad letalskim prevoznikom začet stečajni postopek, je potrebno poleg ostalih možnosti, kot so takojšno vračilo kupnine ali organizacija nadomestnega leta, upoštevati še določbe insolvenčnega prava, ki ščitijo potnika kot upnika stečajnega postopka. Potnika pa se lahko odloči za sklenitev pogodbe o organiziranju potovanja, kjer organizator potovanja sklene pravni posel z letalskim prevoznikom, ki nastopa kot ponudnik storitve letalskega prevoza v pogodbi o organiziranju potovanja. Tukaj so pravila nekoliko drugačna, saj je pogosto breme odgovornosti za morebitno neizvedbo leta na organizatorju potovanja, saj je organizator tisti, ki organizira storitev letalskega prevoza in najde ustreznega prevoznika. Zato bo v tem primeru potnik lažje prišel do takojšnega vračila kupnine oziroma nadomestnega leta, kot v primerih, ko bo potnik sklenil pravni posel neposredno z letalskim prevoznikom, kjer bo najpogosteje svojo terjatev tj. kupnino prijavil v stečajni postopek v kolikor je nad njim uveden stečajni postopek. Insolvenčna zakonodaja ščiti potnika do te mere, da je pravni položaj vseh upnikov enak. Kar pomeni, da ni mogoče, da bi ostali upniki bili poplačani pred potnikom in v celoti, tako da bi le ta ostal brez poplačila oziroma bi bil poplačan kasneje. Velikokrat pa potnik ne pozna trenutnih razmer na trgu turističnih storitev, zato se odloči za sklenitev posredniške pogodbe o potovanju. Posrednik v imenu in na račun potnika sklene pravni posel z organizatorjem potovanja ali pa neposredno z letalskim prevoznikom. Pravna ureditev posredniku nalaga odgovornost za izbiro tretje osebe, kar pomeni zaščito potnika v primeru stečaja letalskega prevoznika, kadar posrednik pri izbiri ne ravna skrbno in ne preveri vseh okoliščin, ki bi lahko vplivale na izpolnitev pogodbe. Tudi v primeru, če potnik zahteva sklenitev pravnega posla z določenim letalskim prevoznikom, je posrednik dolžan potnika opozoriti na morebitne pomanjkljivosti oziroma okoliščine, ki bi lahko vplivale na samo izvedbo leta.
Ključne besede: odpoved leta, stečaj letalskega prevoznika, varstvo pravic potnikov, pogodba o prevozu oseb, pogodba o organiziranju potovanja, posredniška pogodba o potovanju, turistični paketi, odgovornost letalskega prevoznika, odgovornost organizatorja potovanja, odgovornost posrednika potovanja, potrdilo o potovanju.
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 451; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (576,97 KB)

2.
Varnostni vidiki paketnih pošiljk s specifično vsebino
Iztok Debevc, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi, ki je temeljila na delovanju podjetja Pošte Slovenije, smo v prvem poglavju predstavili dva najpomembnejša akta, ki urejata področje poštnih storitev. Z Zakonom o poštnih storitvah in Pravilnikom o splošnih pogojih za opravljanje poštnih storitev smo opisali in ponazorili ključne pojme za razumevanje nadaljnjih vsebin v diplomski nalogi. Nato smo predstavili tri pomembne akte podjetja Pošte Slovenije. To so Splošni pogoji izvajanja univerzalne poštne storitve, Splošni pogoji izvajanja drugih poštnih storitev in Splošni pogoji za dostop do poštnega omrežja družbe Pošta Slovenije d. o. o., ki poleg obeh prej omenjenih aktov zagotavljajo temeljno pravno podlago za poslovanje s poštnimi in drugimi storitvami. V nadaljevanju smo opisali vrste paketnih pošiljk, ki jih Pošta Slovenije ponuja svojim uporabnikom, predstavili pa smo tudi vrste embalaž, ki se jih uporablja za prenos takšnih ali drugačnih predmetov in snovi. Sledila je podrobna obravnava dovoljenih in prepovedanih vsebin. V tem poglavju smo skušali opisati ter pojasniti različne vrste predmetov in snovi skozi prizmo različnih zakonodaj, ki jih je potrebno upoštevati, če se želi izvajati prenos paketnih poštnih pošiljk s prej omenjenimi vsebinami. V naslednjem poglavju smo se osredotočili na tveganja, ki se pojavljajo pri pošiljanju pošiljk z nevarno in prepovedano vsebino ter skušali pojasniti, da predstavljajo ogromno tveganje iz različnih perspektiv. Po tveganjih smo se posvetili varnostnim ukrepom, ki jih Pošta Slovenije izvaja za zmanjšanje in preprečitev prenosa prepovedanih snovi v poštnih pošiljkah. Za lažje razumevanje in boljšo predstavo smo v poglavju »Praktični primeri pošiljk s prepovedano vsebino« predstavili primere pošiljk z nevarno in prepovedano vsebino, odkrite pri prenosu v Republiki Sloveniji. Nato smo opravili raziskavo, ki je temeljila na vprašanju o seznanjenosti ljudi z obravnavano tematiko, temu pa je sledila razprava, v kateri smo predstavili ter interpretirali rezultate ankete. V razpravi smo razpravljali tudi o temi nadzora in kontrole, ki jo izvaja Pošta Slovenije pri prenosu pošiljk. V zaključku smo odgovorili na hipotezi, ki smo si ju zastavili na začetku diplomskega dela.
Ključne besede: pošta, poštne storitve, poštne pošiljke, paketi, nevarne pošiljke, varnostni ukrepi, primeri, diplomske naloge
Objavljeno: 05.08.2015; Ogledov: 758; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

3.
4.
Posodobitev tehnologije ovijanja paketov v podjetju Codex d.o.o.
Denis Kohek, 2013, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje teži k optimiziranju delovnih procesov z namenom izboljšati produktivnost in zmanjšati stroške poslovanja. Podjetje Codex d.o.o. se ukvarja s prodajo ležajev, verig, verižnikov, jermenov, jermenic in ostalih elementov pogonske tehnike. Zaradi načina prodaje je potrebno vsakodnevno pakirati in zaviti veliko število paketov. V diplomski nalogi je opisan projekt posodobitve tehnologije ovijanja paketov. V prvem delu, ki je teoretičen, je opisan investicijski proces in dokumentacija, ki se pojavlja v procesu investiranja. V drugem delu pa je predstavljeno podjetje Codex d.o.o. in projekt vzpostavitve ovijalne linije. Z novo ovijalno linijo se bo skrajšal in poenostavil delovni proces, posledično se bodo zmanjšali stroški ovijanja paketov in izboljšal se bo servis do strank.
Ključne besede: investicijski elaborat, projekt, ovijalec, transportna linija, paketi
Objavljeno: 19.06.2013; Ogledov: 1458; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (3,11 MB)

5.
PREGLED REŠITEV ZA UVEDBO E-POSLOVANJA V MALIH PODJETJIH
Milan Radaković, 2012, diplomsko delo

Opis: V sodobnem času se zavedamo pomembnosti informacijskih tehnologij in njihovega vpliva na kakovost dela v podjetjih, učinkovitost, organiziranost in inovativnost. Ponudba sodobnih informacijskih tehnologij in programov je na današnji dan zelo široka. Za pravilno izbiro potrebne tehnologije sta potrebna predhodni pregled in analiza obstoječe ponudbe. V diplomskem delu smo želeli narediti delni pregled aktualnih ponudb za mikro in mala podjetja s poudarkom na prednostih in slabostih posameznih rešitev za uporabo v slovenskih mikro in malih podjetjih. Želimo, da bi bila analiza koristna in uporabna za podjetnike in podjetja. Ponudba rešitev je zelo široka, zato smo se osredotočili predvsem na rešitve, za katere menimo, da lahko mikro in malim podjetjem omogočijo največ prihrankov oziroma minimizacijo stroškov poslovanja. V sklopu diplomskega dela smo delno pregledali: tipe licenc in licenčne pogoje, računalništvo v oblaku, arhiviranje podatkov v oblaku, IP-telefonijo, operacijske sisteme, virtualizacijo, CRM sisteme, odprtokodne pakete za pisarniško poslovanje in odprtokodne rešitve za spletno trgovino. Vsekakor pa je končna odločitev stvar vsakega posameznika. Pomembno je, da pri svoji odločitvi upošteva specifiko svoje dejavnosti in potrebe.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, arhiviranje podatkov v oblaku, odprtokodni CRM za mala podjetja, odprtokodni pisarniški programski paketi, sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije in rešitve.
Objavljeno: 03.10.2012; Ogledov: 1284; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

6.
AVTOMATIČNO ODDALJENO POSODABLJANJE PROGRAMSKIH IN PODATKOVNIH ZBIRK
Peter Grebenar, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo tvorbo in izvajanje posodobitvenih paketov, ki s pomočjo sistemske storitve nadgradijo programsko opremo in podatke na oddaljenih računalnikih. Preučili smo znane pristope k posodabljanju programske opreme in zasnovali svojo rešitev ter pripravili funkcijske specifikacije. Pri realizaciji smo uporabili Microsoftov SQL-strežnik, ter okolje .NET z visual studiom in VB-skriptom. V nalogi opisujemo učinkovito rešitev za tvorbo posodobitvenih paketov, v katere shranjujemo ukaze in opise podatkovnih struktur, ki so namenjeni za spreminjanje vsebin v sistemskem registru in podatkovnih zbirk na ciljnem računalniku. Pakete stisnemo v podatkovni format ZIP in jih šifriramo z Rijndaelovim algoritmom. Izdelali smo tudi sistemsko storitev, ki je nameščena na oddaljenih računalnikih, in skrbi za komuniciranje s strežnikom, sprejem posodobitvenih paketov ter izvedbo in evidentiranje posodobitev. Vzporedno z razvojem posodobitvene aplikacije smo pripravili še testno okolje, testne primere in način upravljanja z napakami. Nalogo sklenemo z opisom preizkusov izdelane aplikacije v tem testnem okolju.
Ključne besede: oddaljeno posodabljanje datotek, posodobitveni paketi, VB-skript, Visual Studio 2008, SQL Server 2005, C#, datoteke ZIP, Rijndaelov algoritem, šifriranje, dešifriranje, sistemska storitev
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1347; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

7.
IZDELAVA TURISTIČNEGA ZEMLJEVIDA
Boštjan Krajnc, 2012, diplomsko delo

Opis: V razcvetu navigacijskih naprav za orientacijo se še vedno pojavlja potreba po uporabi nekoliko starejših pripomočkov, imenovanih zemljevidi. A kaj, ko le-ti vsebujejo preveliko količino informacij, ki uporabniku ne koristijo ter ga zavajajo. Želja je torej izdelati aplikacijo, ki omogoča uporabniku sestavo preprostega zemljevida iz podatkov DMR po njegovih zahtevah. Aplikacija za skiciranje zemljevidov je preprosta namizna aplikacija za dodajanje objektov, kot so ceste, stavbe ipd., na naloženo površje. Nudi tudi preprost 3D-pogled na sestavljeno površje, kot tudi vrsto nastavitev.
Ključne besede: računalniška grafika, kartografija, krivulje B-zlepkov, programski paketi
Objavljeno: 21.03.2012; Ogledov: 1947; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

8.
ORGANIZIRANJE SPREJEMA, PREVOZOV IN PREDAJE POSLOVNIH PAKETOV V POŠTNI ENOTI
Urška Krašek, 2011, diplomsko delo

Opis: Pošta Slovenije, d.o.o. je pomemben gospodarski subjekt, ki deluje na celotnem ozemlju Republike Slovenije. Zaradi liberalizacije trga poštnih storitev in pojava vse močnejše konkurence, predvsem na področju prenosa poslovnih paketov tako v notranjem kot v mednarodnem prometu, mora nenehno spremljati zahteve trga, jim slediti in prilagajati predpise, da lahko ostane konkurenčna novoustanovljenim podjetjem, ki tudi delujejo na tem področju. V diplomski nalogi je predstavljeno obstoječe stanje poslovanja na Poštni enoti 3102 Celje, ter predlogi za možne izboljšave. Cilj diplomske naloge je prikazati ter s pomočjo ankete analizirati in predstaviti problematiko sprejema, usmerjanja, prevozov in vročitve poslovnih paketov ter nakazati možne izboljšave v organizaciji dela in v transportih in s tem izboljšati poslovanje na tem segmentu poslovanja.
Ključne besede: sprejem, usmerjanje, prevoz, predaja, poslovni paketi
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 1476; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (17,95 MB)

9.
Sledenje pošiljk in njihova varnost : diplomsko delo
Tomaž Horvat, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: pošiljke, paketi, paketna dostava, sledenje, varnost, diplomske naloge
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 1949; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici