SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 29
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
Zdravstvena nega pacienta z meningitisom : (diplomsko delo)
Janja Krajnc, 2008, undergraduate thesis

Keywords: meningitis, pacienti, zdravstvena nega, medicinske sestre, lumbalna punkcija
Published: 05.12.2008; Views: 3660; Downloads: 686
.pdf Full text (728,47 KB)

3.
4.
5.
Komuniciranje medicinske sestre s pacientom po telefonu : (diplomsko delo)
Katja Volmajer, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pomen komuniciranja v osebnem in poklicnem življenju je vedno bolj v ospredju. Uspešna komunikacija je še posebej pomembna v določenih poklicih, kamor lahko prištevamo tudi poklic medicinske sestre. Uspešna komunikacija vodi do boljših in višje postavljenih standardov nudenja zdravstvene oskrbe ter večjemu zadovoljstvu bolnikov in zdravstvenih delavcev. Namen diplomskega dela je obravnavanje osnov komuniciranja in komunikacijskega procesa v zdravstveni negi, komuniciranja po telefonu in etične dileme v procesu komuniciranja. V drugem delu je prikazana analiza telefonskih klicev v Ambulanti dr. Lovše. Analiza telefonskih klicev je pokazala, da od vseh klicev, ki jih bilo 68, je kar 48 ali 70,5% klicev namenjenih medicinski sestri. Največkrat pacienti kličejo v ambulanto zato, da bi se naročili na pregled pri zdravniku. Največ klicev v ambulanto je med 8.00 – 8.30 uro. V tretjem delu diplomske naloge so na osnovi analize zbranih podatkov priporočila za spremembe in za izboljšanje kakovosti komuniciranja s pacientom.
Keywords: medicinske sestre, komuniciranje, telefon, pacienti, zdravstvena nega
Published: 10.02.2009; Views: 3687; Downloads: 699
.pdf Full text (335,31 KB)

6.
Obravnava pacienta po odstranitvi želodca : (diplomsko delo)
Irena Führer, 2008, undergraduate thesis

Keywords: pacienti, rak želodca, odstranitev želodca, zdravljenje, rehabilitacija, medicinske sestre
Published: 17.02.2009; Views: 3554; Downloads: 753
.pdf Full text (1024,00 KB)

7.
Pacientove pravice in dolžnosti : zbornik predavanj
2009, proceedings

Keywords: pacienti, pravice, dolžnosti, varstvo osebnih podatkov
Published: 09.06.2009; Views: 5950; Downloads: 1004
.pdf Full text (1,09 MB)

8.
9.
10.
Spoštovanje pacientovega dostojanstva v zdravstveni obravnavi
Marija Predik, 2010, master's thesis

Abstract: Pacienti se ob sprejemu velikokrat soočajo s strahom zaradi bolezni, z negotovostjo, občutki prizadetosti in so zato še posebej občutljivi. Da ohranimo njihovo dostojanstvo, je pri delu medicinskih sester pomembno zavedanje o nujnosti profesionalnega vedenja v odnosu do pacienta. V magistrskem delu smo opisali ohranjanje pacientovega dostojanstva v času sprejema in zdravstvene obravnave iz vidika pričakovanj pacienta in vidika zdravstvenih delavcev. Raziskovalna metodologija. V raziskavi je bila uporabljena kvalitativna in kvantitativna metodologija. Podatke smo pridobili z nestrukturiranimi intervjuji na Kliniki za kirurgijo. Raziskovalni vzorec je zajemal paciente in diplomirane medicinske sestre. Z metodo analize besedila smo na podlagi intervjujev formulirali kode, podkategorije in glavno kategorijo. Vsako kategorijo smo podprli z avtentičnimi citati. V kvantitativni metodologiji smo za tehniko zbiranja podatkov uporabili delno strukturiran vprašalnik za 100 pacientov, ki so bili v času raziskave obravnavani na Kliniki za kirurgijo, 59 zdravstvenih tehnikov, 22 diplomiranih medicinskih sester, 13 zdravnikov in 6 bolničarjev zaposlenih na Kliniki z kirurgijo. Rezultati. Zdravstveni tim v veliki meri pozna načelo dostojanstva in si prizadeva, da ga vključi v vsakdanje delo s pacienti, medtem ko velik delež pacientov ne ve, da se je kršilo njihovo dostojanstvo v zdravstveni obravnavi. Posameznik razume, interpretira in sprejema dostojanstvo na različne načine. Zdravstveni tim je dolžan paciente seznaniti z njihovimi pravicami, predvsem pa je le-te potrebno dosledno upoštevati in spoštovati pri delu. Sklep. Pacienti kakovost zdravstvene nege neločljivo povezujejo s kakovostjo človeškega stika in odnosa vseh, ki pri obravnavi sodelujejo. Pomemben sestavni del kakovosti zdravstvene nege je upoštevanje temeljnih človekovih pravic, predvsem varovanje osebne integritete in dostojanstva pacienta. Človekovega dostojanstva samo na načelni ravni, brez praktičnega pomena, ni možno učinkovito spoštovati v praksi.
Keywords: dostojanstvo, medsebojni odnosi, komunikacija, zdravstvena obravnava, pacienti.
Published: 30.03.2010; Views: 4917; Downloads: 1211 
(1 vote)
.pdf Full text (705,15 KB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica