| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA PROCESA OZNAČEVANJA GOTOVIH IZDELKOV V PODJETJU PALOMA D.D.
Ivanka Šnajder, 2010, diplomsko delo

Opis: Zaradi majhnosti slovenskega trga so slovenska podjetja nujno vezana na izvoz. Tako se morajo podjetja prilagoditi logističnim standardom na zunanjih trgih, tako na nabavni kot tudi prodajni strani. In vmes je seveda lastno poslovanje, kjer je izvedba sledljivosti lahko »nujno zlo« ali pa priložnost za doseganje konkurenčne prednosti. Podjetje Paloma d. d. večino svojega prihodka ustvari na zunanjih trgih, na katerih je pomemben dobavitelj higienskih papirjev. Uredba EU zahteva od vseh udeležencev v preskrbovalni verigi, da zagotovijo sledljivost in transportne enote označijo na predpisan način. Označevanje blaga so v večini primerov izvajali kupci po svojih željah in na lastne stroške. Kupci iz zahodne Evrope zahtevajo označevanje palet gotovih izdelkov z GS1 logistično nalepko in »grozijo«, da ne bodo prevzemali drugače označenih palet. Enake zahteve postavljajo tudi večji slovenski trgovci. Za zadovoljitev potreb kupcev podjetje pogosto pred nalaganjem na transportno sredstvo odstranjuje svoje interne oznake in označuje palete gotovih izdelkov po željah kupcev. Vse to pa vpliva na kakovost in odzivnost storitve kupcu. Namen in cilj diplomskega dela je predstaviti proces vpeljave logistične nalepke GS1 kot sredstva za enotno označevanje gotovih izdelkov za potrebe v celotni preskrbovalni verigi, z namenom izmenjave vseh potrebnih podatkov o izdelku. Pridobitve prenove procesa označevanja gotovih izdelkov pričakujemo na področju zniževanja stroškov, povečani kakovosti in odzivnosti storitve kupcu, postavitvi temeljev za načrtovanje proizvodnje in večji sledljivosti gotovih izdelkov znotraj podjetja. Poleg naštetih konkurenčnih prednosti predvidevamo, da bo prenova procesa označevanja gotovih izdelkov z logistično nalepko GS1 pomembno vplivala na pravočasno odkrivanje napak in odpoklic morebitnih neprimernih izdelkov.
Ključne besede: označevanje gotovih izdelkov, sledenje gotovih izdelkov, logistična nalepka GS1, logistični informacijski sistem, konkurenčna prednost.
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 1703; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

2.
OZNAČEVANJE IN SLEDENJE IZDELKOV V PROIZVODNJI ELRAD INTERNATIONAL
Goran Vidonja, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu analiziramo trenutno stanje označevanja in sledenja izdelkov v podjetju in predstavljamo najbolj razširjene načine označevanja izdelkov v industriji. Na podlagi analize trenutnega stanja podajamo zahteve, potrebne za izgradnjo celovitega sistema označevanja in sledenja. V nadaljevanju se osredotočamo na proučitev programske opreme za delo z linijo za lasersko označevanje ASYS, kjer podrobno opisujemo nastavitev vseh potrebnih parametrov za izvedbo označevanja. Na koncu pripravimo program za označevanje ene serije izdelkov.
Ključne besede: označevanje izdelkov, sledenje izdelkov, črtna koda, 2D koda, lasersko označevanje.
Objavljeno: 22.11.2011; Ogledov: 2205; Prenosov: 513
.pdf Celotno besedilo (9,65 MB)

3.
Razvoj sistema sledljivosti in označevanja v programu montažnih skladiščnih hal podjetja Petre d.o.o.
Jernej Jeseničnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljeno oblikovanja sistema označevanja izdelkov in polizdelkov z oznakami za sledljivost, ter oblikovanje sistema za zagotavljane sledljivosti. Z metodo bilateralne primerjave vnaprej določenih kriterijev za izbor ustrezne oblike zapisa oznak ter ustrezne tehnologije izdelave zapisa, ter matrikami odločanja po izbranih kriterijih vrednotenih posameznih oblik zapisa ter tehnologij izdelave zapisa, sem izbral kot najustreznejši zapis označevanje s QR oznakami, kot tehnologijo označevanja pa termični tisk nalepk ter lasersko označevanje PVC polizdelkov. Na osnovi sistema označevanja je nadaljnje oblikovan sistem sledljivosti materialov, ki povezuje interno z verižno sledljivostjo. Oblikovan sistem omogoča sledenje vgrajenim materialom od vhoda v skladišče do končnega izdelka ter obratno. Z uvedbo sistema v podjetju vplivamo tako na zaposlene, poslovne procese kot tudi na kupce same. Izognemo se nepotrebnemu administrativnemu delu, zmanjšamo možnost nastanka napak kot posledica človeškega faktorja, avtomatiziramo procese ter uvedemo nadzor nad njimi v podjetju, s čimer optimiziramo upravljanje kakovosti. Sistem omogoča tudi hitrejše, učinkovitejše po prodajne aktivnosti, ki hkrati prinašajo nižje stroške ter dvigujejo zadovoljstvo kupcev.
Ključne besede: Upravljanje kakovosti, označevanje izdelkov, sledljivost, QR kode, termično tiskanje, po prodajne aktivnosti
Objavljeno: 08.05.2020; Ogledov: 323; Prenosov: 0

4.
VPLIV OZNAČB IN SIMBOLOV NA IZDELKU NA NAKUP IZDELKA
Anita Vuzem, 2014, diplomsko delo

Opis: Ponudba izdelkov, ki so na voljo odjemalcem je danes tako raznovrstna, da odločitev kateri izdelek izbrati za nakup ni vedno lahka. Veliko, če že ne odločilno vlogo pri izbiri igrajo oznake in simboli, s katerimi so označeni izdelki. Delo diplomskega seminarja smo razdelili na teoretični in analitični del. V teoretičnem delu smo predstavili teoretične osnove managementa izdelkov ter razvrstili in opisali oznake na živilih in neživilskih izdelkih ter izdelkih, namenjenih otrokom. Ugotovili smo, da je označevanje izdelkov zelo pomembno, saj je to prva komunikacija med proizvajalcem in odjemalcem. V analitičnem delu smo izvedli raziskavo o vplivu označb in simbolov na izdelkih za otroke na nakup le teh. Ugotovili smo, da so anketiranci pozorni na oznake in da le te vplivajo na nakup izdelka ter da so najbolj pomembne oznake otroške prehrane. Za najpomembnejšo med vsemi oznakami so anketirani izbrali oznako rok trajanja, kot najmanj pomembno oznako pa so izbrali blagovno znamko. Takšen rezultat smo dobili tako pri vprašanjih o otroški prehrani kot tudi kozmetiki in igračah. Anketiranci so pozorni na oznake in jih pri nakupu upoštevajo. Pri vprašanjih o poznavanju »bio« in »eko« oznak ter oznak naravne kozmetike se je izkazalo, da le teh ne poznajo najbolje.
Ključne besede: Management izdelka, označevanje izdelkov, embalaža, odjemalec, izdelki, namenjeni otrokom
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 531; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

5.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 717; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici