| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA PROCESA OZNAČEVANJA GOTOVIH IZDELKOV V PODJETJU PALOMA D.D.
Ivanka Šnajder, 2010, diplomsko delo

Opis: Zaradi majhnosti slovenskega trga so slovenska podjetja nujno vezana na izvoz. Tako se morajo podjetja prilagoditi logističnim standardom na zunanjih trgih, tako na nabavni kot tudi prodajni strani. In vmes je seveda lastno poslovanje, kjer je izvedba sledljivosti lahko »nujno zlo« ali pa priložnost za doseganje konkurenčne prednosti. Podjetje Paloma d. d. večino svojega prihodka ustvari na zunanjih trgih, na katerih je pomemben dobavitelj higienskih papirjev. Uredba EU zahteva od vseh udeležencev v preskrbovalni verigi, da zagotovijo sledljivost in transportne enote označijo na predpisan način. Označevanje blaga so v večini primerov izvajali kupci po svojih željah in na lastne stroške. Kupci iz zahodne Evrope zahtevajo označevanje palet gotovih izdelkov z GS1 logistično nalepko in »grozijo«, da ne bodo prevzemali drugače označenih palet. Enake zahteve postavljajo tudi večji slovenski trgovci. Za zadovoljitev potreb kupcev podjetje pogosto pred nalaganjem na transportno sredstvo odstranjuje svoje interne oznake in označuje palete gotovih izdelkov po željah kupcev. Vse to pa vpliva na kakovost in odzivnost storitve kupcu. Namen in cilj diplomskega dela je predstaviti proces vpeljave logistične nalepke GS1 kot sredstva za enotno označevanje gotovih izdelkov za potrebe v celotni preskrbovalni verigi, z namenom izmenjave vseh potrebnih podatkov o izdelku. Pridobitve prenove procesa označevanja gotovih izdelkov pričakujemo na področju zniževanja stroškov, povečani kakovosti in odzivnosti storitve kupcu, postavitvi temeljev za načrtovanje proizvodnje in večji sledljivosti gotovih izdelkov znotraj podjetja. Poleg naštetih konkurenčnih prednosti predvidevamo, da bo prenova procesa označevanja gotovih izdelkov z logistično nalepko GS1 pomembno vplivala na pravočasno odkrivanje napak in odpoklic morebitnih neprimernih izdelkov.
Ključne besede: označevanje gotovih izdelkov, sledenje gotovih izdelkov, logistična nalepka GS1, logistični informacijski sistem, konkurenčna prednost.
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 1624; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici