| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SODELOVANJE ŠOLSKIH SVETOVALNIH DELAVCEV IN UČITELJEV GEOGRAFIJE V ŠOLI
Anja Nosan, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja v teoretičnem delu učitelja v sodobnem učnem procesu, in sicer učitelja geografije, njegovo vlogo in naloge, šolsko svetovalno službo, njeno vlogo in naloge in sodelovanje šolskih svetovalnih delavcev in učiteljev. Empirični del je narejen na podlagi dveh anketnih vprašalnikov, ki sta bila razposlana po mariborskih osnovnih in srednjih šolah, za šolske svetovalne delavce in učitelje geografije in je razdeljen na štiri dele. Prvi govori o splošnem medsebojnem sodelovanju šolskih svetovalnih delavcev in učiteljev geografije, drugi govori o medsebojnem sodelovanju v okviru dejavnosti pri izvajanju pouka geografije, tretji je namenjen ocenjevanju delovnih nalog šolskih svetovalnih delavcev in učiteljev geografije po pomembnosti, četrti pa predstavlja ovire, ki se pojavijo pri sodelovanju in področja boljšega sodelovanja šolskih svetovalnih delavcev in učiteljev geografije. Analiza odgovorov je pokazala, da šolski svetovalni delavci in učitelji geografije najpogosteje sodelujejo pri vzgojnih in disciplinskih težavah učencev, sledi sodelovanje pri pripravi individualnih programov za učence z učnimi težavami in za učence s posebnimi potrebami. Najredkeje sodelujejo pri pripravah na šolsko ekskurzijo ali terensko delo. Da je sodelovanje redko pri izvajanju pouka, pri pripravi aktivnejših oblik pouka ter pri pripravah na ekskurzijo in terensko delo, govori o tem, da se učitelji geografije za ta del svojega dela počutijo dovolj kompetentne.
Ključne besede: šolski svetovalni delavci, učitelji geografije, medsebojno sodelovanje, pouk geografije, delovne naloge, ovire pri sodelovanju
Objavljeno: 13.03.2015; Ogledov: 872; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA V VRTCU
Laura Kreslin, 2013, diplomsko delo

Opis: Vzgoja otrok vsebuje številne mejnike, dileme, stiske in tudi razvojne težave, ki jih je po mnenju strokovnjakov najbolje reševati v otrokovem najzgodnejšem obdobju. Tako je v diplomskem delu predstavljena šolska svetovalna služba v vrtcu, ki se je v zadnjem času strokovno razvila in napredovala, po kurikularni prenovi vrtcev pa se je tudi vse bolj uveljavila. Tako smo v teoretičnem delu na podlagi literature predstavili vlogo svetovalne službe v vrtcu, njene naloge, cilje in posebnosti razvojnega svetovanja. Sledi predstavitev sodelovalnega dela v sodelovanju z vzgojitelji, vodstvom šole, starši in zunanjimi institucijami, ko so le-te potrebne. V empiričnem deli smo raziskovali, kakšna je stopnja poznavanja dela svetovalnega delavca, kakšna so stališča vzgojiteljev glede obstoječega dela svetovalne službe na različnih področjih dela ter katere so tiste ovire, ki onemogočajo uspešno sodelovanje glede na status vrtca in delovno dobo vzgojiteljev. Z rezultati smo pokazali obstoj razlik med obstoječim delom svetovalnega delavca in pričakovanji vzgojiteljev glede slednjega.
Ključne besede: svetovalno delo, vrtci, svetovalni delavci, sodelovanje med vzgojitelji in svetovalnimi delavci, področja dela svetovalne službe, ovire pri sodelovanju, starši, predšolsko obdobje.
Objavljeno: 11.09.2013; Ogledov: 2971; Prenosov: 648
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici