| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ISKANJE STRATEŠKIH MOŽNOSTI V IZBRANI ORGANIZACIJI
Ines Šinko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo iskali strateške možnosti (možnosti za razvoj) izbrane organizacije, ki je javni zavod in ponuja storitve predvsem starejšim ljudem, ki potrebujejo nadomesten dom z ustrezno oskrbo ter zagotovljenimi pogoji za dostojanstveno in kakovostno življenje. Čeprav je bila organizacija ustanovljena že leta 1954, še vedno teži k rasti in razvoju. Če želi podjetje biti konkurenčno, inovativno, če želi ohraniti ali povečati svoj tržni položaj in s tem preživeti na trgu, se mora razvijati in rasti. Da bi podjetje doseglo tak položaj, mora skrbno načrtovati in opredeliti svojo vizijo, politiko podjetja, nenehno ugotavljati svoje prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti. Tako podjetje išče svoje strateške (razvojne) možnosti, na katere vplivajo tudi notranji in zunanji razvojni potenciali podjetja. Za iskanje strateških možnosti smo se najprej seznanili z organizacijo, z njeno dejavnostjo, zaposlenimi, organiziranostjo, seznanili smo se z njihovimi dolgoročnimi cilji in na podlagi zbranih podatkov zapisali (oblikovali) njihovo vizijo in politiko organizacije. Predstavili smo tudi obstoječo strukturiranost organizacije. Nato smo določili prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti organizacije, pri čem smo upoštevali prej proučeno. Z uporabo metode outside-in smo raziskali programsko-tržna področja organizacije. Nato smo podali po našem mnenju najboljše možne alternative za razvoj organizacije ter na koncu oblikovali predlog za razvoj proučevane organizacije, ki je skladen z izbranimi možnostmi njenega razvoja, za obdobje naslednjih osem let.
Ključne besede: strateški management, iskanje strateških (razvojnih) možnosti, programsko-tržna področja, outside-in metoda za določitev programsko-tržnih področij, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 1478; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (535,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici