SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 152
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Okoljska vzgoja v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo
Maja Balažic, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: razredni pouk, okoljska vzgoja, prvo triletje, osnovne šole, učitelji, diplomska dela
Objavljeno: 22.01.2009; Ogledov: 4359; Prenosov: 913
.pdf Celotno besedilo (911,56 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
DIDAKTIČNA GRADIVA ZA SLOVENŠČINO V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Polonca Kapun, 2009, diplomsko delo

Opis: Strokovni Svet RS za splošno izobraževanje vsako leto znova pripravi katalog učbenikov, kjer je seznam vseh potrjenih didaktičnih gradiv za izobraževanje. Za pouk slovenščine so na voljo didaktični kompleti štirih različnih založb. Zanimalo nas je, kaj je tisto, na podlagi česar se učitelji odločijo za določeni didaktični komplet. V teoretičnem delu diplomskega dela so opisane glavne naloge poučevanja slovenščine v 1. triletju in predstavljene vse založbe ter ponudba njihovih didaktičnih gradiv. V empiričnem delu nas je zanimalo, zakaj in na kakšen način se učitelji odločijo za didaktični komplet ter kakšno mnenje imajo o njem. Primerjali smo učitelje 1. triade osnovnih šol območnih enot Murska Sobota in Maribor.
Ključne besede: Slovenščina, 1. triletje osnovne šole, učbenik, delovni zvezek, priročnik, učni načrt, založba.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3565; Prenosov: 353
.pdf Celotno besedilo (4,76 MB)

9.
Tehnično fizikalni poskusi iz energetike : diplomsko delo
Branko Pongrac, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: tehnika, fizika, poskusi, energetika, učni listi, osnovne šole, diplomska dela
Objavljeno: 14.08.2009; Ogledov: 4418; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (7,74 MB)

10.
Odločitveni model za izbiro šolskih in obšolskih dejavnosti otrok
Matea Curkova, 2009, magistrsko delo

Opis: Šole in druge organizacije ponujajo čedalje več raznovrstnih interesnih dejavnosti, starši in otroci pa se morajo odločiti in izbranim dejavnostim nameniti svojo energijo, čas in denar. Odločitev o izbiri interesne dejavnosti ni enostavna, saj temelji na presoji številnih kriterijev. Poleg tega je odločevalcev več, in ti imajo lahko povsem diametralne interese. Pri tako kompleksnih odločitvah nam lahko pomaga izgrajeni večparametrski odločitveni model za izbiro šolskih in obšolskih dejavnosti. Ta omogoča kvalitetnejše svetovanje otrokom in staršem pri izbiri najprimernejših interesnih področij za otroka v okviru šolskih in obšolskih dejavnosti ter posledično kvalitetno izbiro konkretne dejavnosti, ki se je bo otrok rad udeleževal, ki bo vsaj delno v interesu staršev in v okviru njihovih finančnih in časovnih zmožnosti. Kriteriji za oblikovanje odločitvenega modela so bili osnovani na podlagi izkušenj izvajalcev interesnih dejavnosti ter uporabnikov storitev. Odločitveni model je bil preverjen na vzorcu 26 učencev, starih od 9 do 11 let. Na podlagi analize rezultatov modela je bilo opravljeno svetovanje, v nadaljnjih šolskih letih pa tudi spremljava izbire interesnih dejavnosti. V magistrski nalogi so podane tudi smernice za uporabo odločitvenega modela, hkrati pa so nakazane možne smeri njegovega nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: osnovne šole, interesne dejavnosti, sistem za podporo odločanju, DEXi.
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 2105; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici