| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROMETNO-VARNOSTNA ANALIZA PASIVNIH VARNOSTNIH SISTEMOV OSEBNIH VOZIL
Peter Božnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si osebnega vozila, brez mnogih sistemov za varovanje potnikov, skoraj ne moremo predstavljati. Tako poleg aktivnih obstajajo tudi pasivni varnostni sistemi. Pasivni sistemi pričnejo služiti svojemu namenu šele v trenutku trka, za razliko od aktivnih, ki trk vozila preprečujejo. Da pa se zagotovi maksimalna varnost potnikov, se morajo ti sistemi med sabo dopolnjevati. Tako je npr. zračna blazina učinkovito varnostno sredstvo šele tedaj, ko je potnik pripet z varnostnim pasom. Magistrsko delo vsebuje prometno varnostni vidik pasivnih varnostnih sistemov osebnih vozil. Podrobneje so predstavljeni posamezni elementi pasivnih sistemov: varnostna kletka, deformacijske cone karoserije, varnostni pasovi, varnostni vzglavniki, zračne blazine in otroški varnostni sedeži. Izvedena je bila tudi anketa o poznavanju, navadah in izkušnjah potnikov osebnih vozil s sistemi pasivne varnosti ter njena analiza.
Ključne besede: osebno vozilo, pasivna varnost, varnostni pas, zračna blazina, varnostni vzglavnik, otroški varnostni sedež, analiza ankete
Objavljeno: 14.07.2015; Ogledov: 1447; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (5,95 MB)

2.
Modeliranje trka osebnih vozil
Boštjan Žigon, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava gibanje vozil, udeleženih v prometnih nezgodah s pomočjo programskega orodja PC-Crash. Zaradi obširnosti problema je obravnava omejena na trk dveh osebnih vozil. V delu je uporabljena metoda togih teles, kjer deformabilnost upoštevam s korekcijskimi faktorji, impulzna in energijska metoda. Rezultati dosedanjih teoretičnih in tudi praktičnih (eksperimentalnih) raziskav s področja rekonstrukcij prometnih nesreč so uporabljeni kot izhodišče za delo, pri čemer so sproti zasledovani najnovejši znanstveni dosežki na omenjenem področju. Vsi potrebni materialni podatki za izvajanje računalniških simulacij so pridobljeni iz ustrezne strokovne literature ter na osnovi eksperimentalnih analiz in meritev.
Ključne besede: Prometna nezgoda, osebno vozilo, mesto prometne nezgode, trk, gibanje vozil, analiza.
Objavljeno: 02.09.2016; Ogledov: 624; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (6,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici