| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pozicioniranje blagovnih znamk osebnih avtomobilov
Lea Ul, 2018, magistrsko delo

Opis: Nakup osebnega avtomobila je ena izmed bolj pomembnih investicij v življenju. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja, proizvajalci avtomobilov pa prisiljeni ta pričakovanja izpolnjevati. Zato se morajo tržniki usmerjati v diferenciacijo svojih izdelkov, saj je to ključno za uspeh. Odjemalčevo zaznavanje oblikuje pozicijo, ki jo dosega posamezna blagovna znamka v njegovi predstavi. Proizvajalci avtomobilov imajo zastavljene svoje vizije in poslanstva, svojo miselnost in sporočilo, ki ga želijo posredovati svojim ciljnim skupinam. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšne so pozicije blagovnih znank BMW-ja, Volva in Volkswagna glede na mnenje odjemalcev. Med seboj smo jih primerjali po različnih kriterijih in ugotovili, da odjemalci zaznavajo blagovno znamko BMW v primerjavi z blagovnima znamkama Volvo in Volkswagen, kot najboljšo. Blagovna znamka Volvo je najbolje ocenjena pri kriteriju visoka stopnja varnosti. Pri blagovni znamki Volkswagen pa so odjemalci najbolje ocenili kriterij kakovost izdelave.
Ključne besede: blagovna znamka, pozicioniranje, ciljna skupina, osebni avtomobil, odjemalec.
Objavljeno: 22.10.2018; Ogledov: 688; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

2.
ANALIZA NEZABELEŽENIH VOZNIH POTI V MESTIH
Valerija Virant, 2016, diplomsko delo

Opis: Vozniki osebnih avtomobilov v mestih opravljajo svoje poti po mestnem cestnem omrežju. Pri tem nek del svoje poti opravijo po prometnih površinah, ki niso zajete v uradnih evidencah o cestah in cestnem prometu (parkirišča, dvorišča, nekategorizirane ceste). V nalogi smo sledili petdesetih naključno izbranim voznikom ter analizirali njihove poti po Mariboru. Ugotavljamo, da je 11% vsega prometnega dela opravljenih izven omrežja javnih kategoriziranih cest.
Ključne besede: Potovalne navade, osebni avtomobil, izbor poti, prometni model, Maribor
Objavljeno: 26.09.2016; Ogledov: 533; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (4,68 MB)

3.
Oblikovanje armaturne plošče v osebnem avtomobilu
Simon Koražija, 2014, diplomsko delo

Opis: Delo sodobnega oblikovalca je v osnovi prelivanje idej v končni produkt, predpogoj za uspešen izdelek pa je temeljito raziskovanje in razumevanje uporabnika. V diplomskem delu je bil uporabnik preučevan po stanfordski metodologiji skozi pet faz: empatija, definicija, ideacija, prototipiranje in testiranje; rezultati in spoznanja le-teh pa so osnovni namen raziskave. Končni izdelek je namreč le produkt lastne interpretacije rezultatov.
Ključne besede: dizajn, inženirsko oblikovanje izdelkov, aramaturna plošča, osebni avtomobil, d.school
Objavljeno: 20.10.2014; Ogledov: 1527; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici