| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UVEDBA IP TELEFONIJE V SLUŽBI ZA PODPORO UPORABNIKOM V PODJETJU SRC.SI
Maja Božič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava uvedbo IP telefonije na Službi za podporo uporabnikom v podjetju SRC.SI. V teoretičnem delu je predstavljen klicni center, prenova službe za podpore uporabnikom ter osnovne značilnosti IP telefonije. V praktičnem delu naloge je opisano obstoječe stanje telefonije v podjetju ter predlagane metode in podporna orodja za izboljšavo. Po prenovi službe za podporo uporabnikom se je pokazalo potreba po spremembi telefonije zaradi vse večjega števila uporabnikov in s tem tudi več telefonskih klicev. Predlagana rešitev je nadgradnja telefonije v pravo IP telefonijo. Prav tako je predlagano podporno orodje, ki bo zagotavljajo ustrezno delo Službe za podpore uporabnikov ter s tem večjo zadovoljstvo strank.
Ključne besede: - Služba za podporo uporabnikom (klicni center) - Upravljanje incidentov - IP telefonija - Podporo orodje - Zadovoljstvo strank
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 1767; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

3.
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Darko Zupanc, 2010, doktorska disertacija

Opis: Organizacije naj bi imele postavljene jasne cilje kakovosti, upravljanje sistema in odločanje na različnih nivojih naj bi temeljilo na analizah in relevantnih podatkih. Tradicionalni vzgojno-izobraževalni sistemi in šolske prakse pogosto ne sledijo tem zahtevam. Načrtovanje v šolstvu ne more temeljiti zgolj na naštevanju učnih vsebin in metod, ampak mora biti usmerjeno učno-ciljno. Kurikul že v konceptu pomeni nekaj drugega kot učni načrt, presega zgolj načrtovanje poučevanja in učenja. Osnovne zahteve kurikularnega pristopa so racionalnost, eksaktnost in preverljivost učnih ciljev. Kurikul se obravnava na treh ravneh: načrtovani, izvedbeni in še posebej doseženi kurikul, kjer se preverja v učnem procesu dosežene merljive učne cilje. V šolskem sistemu je potrebno opredeliti standarde znanja. Opisovanje vsebinskih standardov znanja (ang. content standards) ni dovolj. Z nacionalnimi preizkusi znanja in/ali državnimi izpiti je potrebno umeriti standarde dosežkov (ang. performance standards). V šolskih sistemih z državnimi izpiti, kot je v Sloveniji matura, ali drugimi oblikami nacionalnih preverjanj znanja se dosežke poleg certificiranja lahko uporabi za povratno informacijo učiteljem, šolam in drugim strokovnjakom. Tako pridobljeni rezultati sumativnega (zbirnega) preverjanja znanja se lahko uporabijo za načrtovanje učiteljevega dela v prihodnje in za poučevanje naslednjih generacij učencev; to se opredeli kot drugi nivo formativnega preverjanja znanja. Namen formativnega preverjanja je, da se ugotovi katere prilagoditve, dopolnitve in usmeritve pri poučevanju in učenju so potrebne, ko se znanje še oblikuje (formira). Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja kot orodje upravljanja v šolstvu lahko na dolgi rok sistematično vodi k izboljšavam pri poučevanju, večji učinkovitosti in managementu kakovosti. Disertacija v empiričnem delu opisuje razvoj, zgradbo in zmožnosti Orodja za analize izkazanega znanja ob zaključku srednje šole, slovenskega sistema povratnih informacij za šole (ang. School Performance Feedback System). Z razvojnim in raziskovalnim delom, je bila kot nadgradnja razvito Orodje za upravljanje v šolstvu, kot prispevek k razvoju managementa kakovosti v šolskih sistemih z zunanjim preverjanjem znanja. Disertacija vsebuje rezultate in izsledke več raziskav: · Prikaz zgolj enega kazalca lahko ustvarja zmotno predstavo o uspešnosti šole pri pripravi in usposabljanju dijakov za maturo. · Pri izbiri maturitetnih predmetov pride do pomembnih razlik med predmeti; naravoslovne predmete izbirajo dijaki z višjim doseženim splošnim znanjem, družboslovne predmete pa dijaki z nižjim doseženim splošnim znanjem. · Šola oz. oddelki na šoli po dosežkih v znanju med predmeti niso homogeni; niso enako uspešni pri vseh šolskih predmetih. Šola oz. oddelek na šoli je pri enem od predmetov lahko nadpovprečno uspešen, pri drugem pa podpovprečno. · V nekaj zaporednih letih na šoli lahko pride do pomembnih sprememb v splošnem uspehu zaradi variabilnosti v dosežkih pri posameznih predmetih. · Poleg variabilnosti dosežkov v splošnem uspehu in/ali pri posameznem predmetu med šolami je enako pomembna tudi variabilnost dosežkov splošnega uspeha in/ali variabilnost dosežkov pri posameznem predmetu med oddelki znotraj šole. · Pri izključno eksterno ocenjenih delih izpitov se fantje pri ocenjevanju doseženega znanja in spretnosti približajo dekletom in jih lahko celo presežejo. · Dodeljene učiteljeve točke za interne dele izpitov so pri nekaterih predmetih v povprečju bližajo maksimalni vrednosti in se iz leta v leto povečujejo. Ta pojav se lahko opredeli kot inflacija ocen. Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu se lahko uporablja pri ekspertnem vodenju nacionalnih šolskih politik (državni nivo), na nivoju šolskega managementa (ravnateljev) in v svetih šol v okviru managementa kakovosti (šolski nivo), na nivoju strokovnih aktivov in predmetnih učiteljev kot vodij
Ključne besede: standardi znanja v izobraževanju, kurikul, sumativno preverjanje znanja, dosežki učenca, kakovost v izobraževanju, orodje za upravljanje, orodja managementa kakovosti, učinkovitost v izobraževanju, samoevalvacija, izboljšave v šolstvu, stalno izboljševanje, analiza variabilnosti, s podatki podprto odločanje, podatki o doseženem znanju, sistem povratnih informacij v šolstvu
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3446; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

4.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2833; Prenosov: 643
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

5.
Celovita zasnova projekta vzdrževalnih del s prikazom na primeru večstanovanjske stavbe v Mariboru
Jože Dolenc, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na podlagi veljavne zakonodaje ter teoretičnih preučevanj na konkretnem praktičnem primeru prikazali problematiko neustreznega vzdrževanja in upravljanja večstanovanjske stavbe v Mariboru, ki je bila povzročena s strani upravnika stavbe, zaradi nestrokovnega in nenačrtovanega vzdrževanja stavbe. Prikazani in opisani so zakonodajni okvirji pri upravljanju in vzdrževanju večstanovanjskih stavb in rezultati uvedbe projektnega pristopa pri prevzemu večstanovanjske stavbe v upravljanje ter pri izvajanju vzdrževalnih del. Na praktičnem primeru na večstanovanjski stavbi Kopitarjeva ulica 8, Dominkuševa ulica 4, Maribor je prikazan potek celovitega projektnega pristopa od postopkov zamenjave upravnika, do prevzema stavbe v upravljanje s strani novega upravnika, prikaza stanja pred prevzemom stavbe v upravljanje, do priprave in planiranja zastavljenih projektov, ki skupaj predstavljajo program projektov, do prikaza rezultatov po končanem projektu energetske prenove toplotnega ovoja fasade stavbe, ki si jih je nov upravnik zastavil ob prevzemu stavbe v upravljanje.
Ključne besede: Vzdrževanje stavb, upravljanje stavb, obratovanje stavb, projektni management, programi projektov, zagonski elaborat, gradbeni projekti, projektno vodenje, energetska prenova stavb, orodje za upravljanje stavb (iBuilding).
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 594; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (4,43 MB)

6.
RAZVOJ ORODJA ZA CELOVITO UPRAVLJANJE TVEGANJ
Igor Zgonc, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Celovito upravljanje tveganj postaja eden ključnih gradnikov uspešnega vodenja organizacije, ne glede na njeno velikost ali panogo. Organizacije, ki so pri tem uspešnejše, dosegajo bistveno boljše poslovne rezultate. Vprašanje, kako vzpostaviti čim boljši sistem upravljanja tveganj in ga nato še sistemsko nadgrajevati, da postane res učinkovit, je izziv mnogim organizacijam. Predvsem se pojavljajo težave z ljudmi, procesi, ukrepi in podatki. Vse to z velikostjo organizacije tako narašča, da je smiselno obdelovanje teh dejavnikov eden ključnih problemov. Cilj moje raziskave je bil poiskati te pereče probleme in jih poskusiti rešiti oziroma omiliti z učinkovitim programskim orodjem za upravljanje tveganj. Dobre programske rešitve morajo reševati ali odpravljati probleme, ne pa ustvarjati novih. Ustvarjene so na podlagi povratnih informacij s strani uporabnikov. Za uspešno izvedbo je bilo treba najprej preučiti poznane metode, standarde in dobre prakse. Šele nato smo se lahko lotili analize stanja v Sloveniji in svetu ter prepoznavanja tipičnih, poznanih težav. Analiza teh težav omogoča iskanje možnih rešitev in njihov preizkus pri pravih uporabnikih. Z raziskavo je bilo identificiranih veliko težav, ki jih orodje za celovito upravljanje tveganj naslavlja, v bistvu pa le deloma odpravlja. Na koncu največjo dodano vrednost orodju dajejo funkcionalnosti, ki v sami zasnovi orodja sploh niso bile pomembne (npr. združevanje rezultatov več entitet), uporabniki pa prav v njih prepoznajo boljše rezultate zase in organizacijo, v kateri delujejo.
Ključne besede: upravljanje tveganj, celovito upravljanje tveganj, programsko orodje za upravljanje tveganj, Silver Bullet Risk
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 1185; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

7.
Primerjava testirnih orodij dostopnih na prostem trgu
Milan Fesel, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili prosto dostopna orodja za upravljanje testiranja. Na začetku smo podali pregled priporočil, metode in nivoje testiranja. Nato smo raziskali lastnosti in zahteve orodij za upravljanje testiranja. Predstavljena orodja smo najprej primerjali med seboj, nato pa še s prosto dostopnimi orodji. Na koncu smo v prosto dostopnem orodju FitNesse predstavili primer testiranja, tako da smo s pomočjo programske kode in testnih primerov primerjali aktualne in pričakovane rezultate.
Ključne besede: primerjava testirnih orodij, prosto dostopna orodja, upravljanje testiranja, orodje FitNesse.
Objavljeno: 27.10.2017; Ogledov: 191; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

8.
Upravljanje in vzdrževanje večstanovanjskih stavb s podporo programa iBuilding
Nina Pelc, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je prikazana izvedba postopka planiranja vzdrževalnih del s pomočjo programa iBuilding, osnovana na primeru treh večstanovanjskih stavb v naselju Studenški izviri v Mariboru. V teoretičnem delu je predstavljeno področje upravljanja in vzdrževanja večstanovanjskih stavb. Opisana so pomembnejša določila aktualne zakonodaje, pravilnikov in ostale regulative, ki urejajo področje upravljanja in vzdrževanja večstanovanjskih stavb. Poudarek je na vzdrževanju večstanovanjskih stavb, v okviru česar so predstavljeni aktualna zakonodaja, vrste in načini vzdrževanja v času dobe obratovanja stavbe ter upravnikove naloge in dolžnosti. V nadaljevanju je predstavljen program za upravljanje in vzdrževanje večstanovanjskih stavb iBuilding ˗ opisani so postopki, nujni za vzpostavitev programa, ki omogoča izdelavo planov vzdrževanja. V aplikativnem delu so podani opis in predstavitev obravnavanih stavb ter povzetki iz Navodil za obratovanje in vzdrževanje. Predstavljen je tudi upravnikov Načrt vzdrževanja za leto 2017, ki se je poleg Navodil za obratovanje in vzdrževanje upošteval pri izvedbi postopka planiranja vzdrževalnih del s pomočjo programa iBuilding. Zaradi različnih načinov vzdrževanja so za obravnavani primer ustvarjeni trije različni plani vzdrževanja za leto 2018.
Ključne besede: upravljanje večstanovanjskih stavb, vzdrževanje večstanovanjskih stavb, računalniška podpora vzdrževanju, programsko orodje iBuilding, plan vzdrževanja
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 1112; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

9.
Merjenje učinkovitosti in uspešnosti davčnega organa po metodi benchmarking
Sanja Krautberger, 2018, magistrsko delo

Opis: Trendi vzpostavljanja učinkovitosti in uspešnosti sistemov delovanja organizacij, so se v zadnjih desetletjih močno okrepili v številnih državah po svetu. Trendi so omogočili organizacijam da so s pomočjo orodja imenovanega benchmarking prišli do uspešnejše in učinkovitejše presoje. Orodje benchmarking se uporablja za več različnih namenov. Predvsem gre za orodje, ki omogoča merjenje, učenje in izboljšave. Za benchmarking je pomembno, kako načrtujemo, kako merimo učinkovitost in uspešnost ter vpeljava samega orodja v organizacijo. Benchmarking že kot sama beseda, je dokaj ne razširjen pojem v Sloveniji. Pri večini Slovenskih organizacij lahko zasledimo, da se benchmarking ne uporablja kot orodje čemur je namenjeno, temveč lahko že iz literature zasledimo, da je benchmarking le priložnostno orodje za primerjavo izdelkov, procesov, storitev, strategij, rezultatov, ipd. V Sloveniji se organizacije osredotočajo zgolj na to, kaj in kako narediti, da dosežejo vodilen in vodstveni položaj. Uporaba orodja benchmarking postaja vedno bolj pogosta. Večinoma jo lahko zasledimo v organizacijah na globalni ravni drugod po svetu. Skozi obdobja je razvidno, da njegova uporabnost prodira tudi v majhne države in v vse vrste organizacij. Za to smo lahko optimistični, da bo v prihodnje orodje imenovno benchmarking korenito prodrl na Slovenski trg in s tem pripomogel k uspešnejši in učinkovitejši državi. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov in sicer iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu se bomo s pomočjo literature, večinoma tuje, seznanili s pojmom benchmarking. V drugem delu pa bomo proučili orodje, ki ga bomo uporabili na dejanskem primeru, in sicer na davčnem organu Republike Slovenije.
Ključne besede: benchmarking, davčni organ, orodje za merjenje, merjenje učinkovitost in uspešnosti, strategije, primerjave, učenje od najboljših praks, upravljanje učinkovitosti.
Objavljeno: 20.12.2018; Ogledov: 211; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

10.
Obvladovanje kompleksnosti produktov s pomočjo PLM konfiguratorja znotraj koncerna proizvodnih podjetij in prodaje
Aleš Ješovnik, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen konfigurator kot aplikacija v sistemu PLM/PDM, ki pomaga k organiziranemu razvoju in poslovanju podjetij, v današnjem svetu kompleksnih izdelkov. Opisan je pomen kompleksnosti, s katero imajo današnja podjetja težave, kako jo primerno obvladovati. Opisana sta sistem PLM in njegova vloga v podjetju. Opisano je tudi, kako je sestavljen ter kako se prekriva in povezuje z drugimi sistemi. Predstavljene so tudi nekatere aplikacije v sistemih PDM, podrobneje pa je opisana aplikacija Product Configurator iz Teamcentra, ki je bila testirana v namen obvladovanja kompleksnosti izdelka v koncernu Containex. Končni rezultat magistrskega dela je konfigurator za produkt terase in bivalne enote. Predstavljene ugotovitve in rezultati testov bodo služili pri nadaljnjem odločanju o nakupu aplikacije Product Configurator v Teamcentru.
Ključne besede: življenjski cikel izdelka, upravljanje življenjskega cikla izdelka, kompleksni izdelki, kompleksnost, konfiguracija izdelka, informacijska podpora, podatki, upravljanje podatkov, programsko orodje, modeliranje
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 242; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (4,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici