| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj večplatformske igre z igralnim pogonom Cocos2d-x
Matija Perhoč, 2017, diplomsko delo

Opis: Zadnje čase postajajo videoigre del vedno večjega števila različnih orodij in platform. Razvoj videoiger ni enostaven in je časovno zahteven. Zato bomo v diplomskem delu preučili igralni pogon Cocos2d-x, s katerim je razvoj igre po eni strani olajšan, po drugi strani pa obenem omogoča tudi razvoj igre za več platform hkrati. Slednje pomeni zmanjšanje stroškov in skrajšan čas razvoja. Predstavili bomo njegove osnovne funkcije in to znanje uporabili pri razvoju igre za mobilne in PC-platforme. Opisali bomo postavitev razvojnega okolja in njegovo uporabo. Preučili bomo delovanje igralnega pogona in opisali potek razvoja igre.
Ključne besede: igralni pogon, razvoj igre, orodje Coosc2d-x
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 583; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici