| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KONCEPT TRŽNEGA KOMUNICIRANJA DRUŽBENO ODGOVORNIH PODJETIJ
Petra Braček, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja, da z naraščanjem ozaveščenosti javnosti in zaposlenih v podjetjih so podjetja vedno bolj začela prevzemati svojo odgovornost pri reševanju okoljskih problemov. Tako podjetja vključujejo okoljske zahteve v strategije poslovanja, kar je razvidno tudi iz vse večjega uveljavljanja sistemov ravnanja z okoljem in okoljskih poročil. Ugotavljajo da ni dovolj samo izpolnjevanje minimalnih zakonodajnih zahtev, ampak se vse več uveljavljajo novi pristopi izraženi v večji okoljski učinkovitosti, ki imajo cilj ustvarjanje večje vrednosti ob zmanjšanju učinkov na okolje. Podjetja sprejemajo okolje kot izziv, vlagajo v tehnološke posodobitve in varstvo okolja, razvijajo okolju prijazne izdelke, sodelujejo pa tudi pri izobraževalnih aktivnostih in ozaveščanju širše javnosti. Svoje vplive na okolje vrednotijo, spremljajo in jih tudi javno objavljajo s pomočjo orodij tržnega komuniciranja, ki so podrobneje predstavljena na konkretnem primeru podjetja Gorenje, d.d.
Ključne besede: družbena odgovornost podjetij, družbeno odgovoren koncept trženja, tržno komuniciranje družbeno odgovornih podjetij, orodja tržnega komuniciranja.
Objavljeno: 02.02.2010; Ogledov: 2208; Prenosov: 344
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HYPO LEASING
Marina Kodila, 2011, diplomsko delo

Opis: Dober izdelek/storitev, njegova dostopnost in privlačne cene v današnjem času niso dovolj, da podjetje izdelek/storitev proda. Bistveno je komuniciranje s sedanjimi in z možnimi bodočimi kupci. Kljub največjemu tržnemu deležu na slovenskem trgu, se podjetje Hypo Leasing d.o.o. zaveda pomena tržnega komuniciranja, kateremu namenja veliko pozornosti in sredstev. Oglasi podjetja so prepoznavni in dobro pozicionirani, ključni dejavnik za uspeh podjetja pa so tudi zaposleni in zunanji partnerji, s katerimi podjetje sodeluje, kar dokazujejo rezultati ankete.
Ključne besede: tržno komuniciranje, orodja tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, neposredno trženje, osebna prodaja, podjetje
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 1876; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (893,93 KB)

3.
TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
Matjaž Hüttl, 2014, diplomsko delo

Opis: Za uspešen nastop na trgu, uveljavitev izdelkov in povečanje prihodkov je za vsako podjetje pomembno, da razvije uspešno tržno komuniciranje v okviru celostnega pristopa k trženju. Vse večja konkurenca in v zadnjem času zaradi gospodarske krize še dodatno oteženi dejavniki poslovnega okolja izpostavljajo pomembnost tržnega komuniciranja. Za uspešno tržno komuniciranje je potrebno uveljaviti blagovno znamko, ustvariti zaupanje in prepoznavnost pri potrošnikih ter jih posledično tudi prepričati v nakup. Diplomsko delo govori o tržnem komuniciranju, razvoju trženjske strategije in ustvarjanju blagovne znamke. Zaradi kompleksnosti omenjenih področij je pri raziskovanju potreben multidisciplinaren pristop, zato se v diplomskem delu ukvarjamo tudi s celostno grafično podobo, z grafičnim in spletnim oblikovanjem ter oglaševanjem, ki je sestavni del uspešnega tržnega komuniciranja. Diplomsko delo se v prvem delu ukvarja s teoretičnimi izhodišči omenjenih področij, v drugem delu pa s praktičnim primerom razvoja tržnega komuniciranja podjetja Kreativni najemi d.o.o., katerega dejavnosti zajemajo prodajo novih in rabljenih vozil ter oddajanje oziroma financiranje le-teh. Za omenjeno podjetje v diplomski nalogi predstavljamo celostno grafično podobo in uveljavitev blagovne znamke Kreativni najemi. Kot glavno orodje tržnega komuniciranja je predstavljeno digitalno trženje in ostale aktivnosti tržne strategije kot so: osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje in neposredno trženje. Ob koncu so predstavljeni učinki omenjenih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in poslovne rezultate.
Ključne besede: tržno komuniciranje, trženje, blagovna znamka, oglaševanje, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet
Objavljeno: 22.05.2014; Ogledov: 1763; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (11,92 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici