1. Marketinško komuniciranje v organizaciji marketautoSonja Sandić, 2024, diplomsko delo Opis: Komunikacija je osnovna človeška potreba, brez katere si težko predstavljamo življenje. Sicer je ključnega pomena za uspešne osebne, poslovne in družbene odnose, zato je marketinško komuniciranje pomemben del marketinga. Marketinško komuniciranje ima namreč ključno vlogo pri razvoju podjetja, saj vključuje vse aktivnosti, s katerimi podjetje posreduje informacije o svojih izdelkih ali storitvah na trg. Uspešno marketinško komuniciranje je pomembno za uspešno delovanje vsakega podjetja.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu sem predstavila osnovne koncepte komuniciranja ter vrste komunikacije, nadalje pa tudi osnove marketinškega komuniciranja z vidika različnih avtorjev ter proces in orodja marketinškega komuniciranja.
Na podlagi teoretičnega dela in pridobljenega znanja sem izpeljala praktični del. Ob primeru izbranega podjetja Marketauto sem opisala marketinško komuniciranje. Na podlagi pogovora z zaposlenimi v podjetju sem dobila odgovore na vsa raziskovalna vprašanja in ugotovila da ima podjetje Marketauto uspešno marketinško komuniciranje z nekaj manjšimi pomanjkljivostmi, ter s tem uspešno izpolnila cilje, ki sem si jih zadala ob začetku pisanja diplomskega dela. Ključne besede: marketing, komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, Marketauto Objavljeno v DKUM: 25.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 5 Celotno besedilo (1,41 MB) |
2. Analiza internega časopisa Mikrofon, kot orodja internega komuniciranjaAnja Sraka, 2022, diplomsko delo Opis: Interno komuniciranje v organizaciji ni nova tema in je bila že velikokrat obravnavana. Zaradi razvoja in napredka na področju informacijske tehnologije morajo organizacije nenehno prilagajati svoje delovanje in nenazadnje tudi način komunikacije, ki ga uporabljajo.
Čeprav sedaj v organizacijah prevladujejo elektronska orodja internega komuniciranja, obravnavana organizacija Mikro+Polo izdaja ob elektronski tudi tiskano verzijo internega časopisa. V raziskavi smo analizirali interni časopis Mikrofon z vidika urednikov in zaposlenih. Ugotovitve smo kasneje tudi primerjali. Ugotovili smo, da je izdaja tiskane verzije upravičena. Velik delež respondentov je v anketi, ki se navezuje na zadovoljstvo z internim časopisom Mikrofon, ocenilo, da jim je tiskana verzija časopisa bolj všeč, kakor elektronska verzija. V prihodnosti organizacijo čaka izziv nadaljnjega usklajevanja elektronske in tiskane izdaje časopisa. Ključne besede: interni časopis, glasilo, interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, komunikacija Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 595; Prenosov: 55 Celotno besedilo (1,99 MB) |
3. Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens HausgeräteJakob Korbar, 2020, diplomsko delo Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z
njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo
zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko
prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo
negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec
izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi
kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja
primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo
razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo
odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj
izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem
odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu.
Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na
trgu.
V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega
komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine,
komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun
marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško
komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem
trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited. Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens
Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega
komuniciranja Objavljeno v DKUM: 30.03.2021; Ogledov: 1048; Prenosov: 147 Celotno besedilo (1023,14 KB) |
4. NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAKVesna Horvat, 2013, magistrsko delo Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku.
Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak. Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost Objavljeno v DKUM: 16.03.2021; Ogledov: 1591; Prenosov: 107 Celotno besedilo (921,82 KB) |
5. KOMUNICIRANJE S STROKOVNIMI JAVNOSTMI: PRIMER KONFERENCE EUROBANKINGStaša Perkuš, 2009, diplomsko delo Opis: Običajno se ne zavedamo pomena, ki ga ima komuniciranje v vsakdanjem družbenem in pa tudi v gospodarskem življenju, saj je tako razširjeno in integrirano v naše življenje, da je samo po sebi umevno.
Pomembno je, da organizacije strateško in organizirano upravljajo odnose s skupinami v okolju in da se zavedajo, da lahko le tako preživijo v okolju drugih organizacij, saj je vedno bolj občutiti tudi pritiske konkurence. Naloga odnosov z javnostmi je razvoj vzajemno koristnih odnosov med organizacijo in njenimi javnostmi, do njih morajo čutiti odgovornost. Ta naj se kaže v odgovornem ravnanju in komuniciranju do zaposlenih, s pomočjo katerih soustvarjajo, do trga, na katerem nastopajo, do lastnikov kapitala, s katerim upravljajo, do naravnega okolja, na katerega vplivajo s svojim delovanjem, in do družbe, ki jim daje dovoljenje za delovanje. Če se bo organizacija vsega tega zavedala in tako tudi ravnala, potem sta ugled in nenazadnje povečan profit za njo dodatna nagrada. Bistvo dobrih odnosov z javnostmi je torej uspešno in učinkovito komuniciranje z različnimi javnostmi, saj komuniciranje tvori bistvo upravljanja in vodenja. Podjetja morajo biti neprestano inovativna, kreativna in prilagodljiva, da bi svoje ključne javnosti obdržala. V zadnjem času je v porastu prirejanje dogodkov kot orodje komuniciranja z javnostmi. Dogodki pa niso le kulturni, športni, zabavni, ampak so vedno bolj v ospredju izobraževalni, saj podjetja postajajo odgovorna do svojih javnosti, tako širših in strokovnih, in jih izobražujejo. Ponavadi so v obliki konference in primarni namen je vsekakor izobraževalni, ljudje pa se je udeležijo tudi zaradi družabne plati programa, ki omogoča navezovanje stikov. Zato je potrebno zagotoviti oboje. Konec koncev danes nedvomno vemo, da dolgoročno zmagujejo najbolj prilagodljivi, ne pa najmočnejši.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, javnosti, odnosi z javnostmi, strokovne javnosti, proaktivno komuniciranje, orodja komuniciranja, dogodek, konferenca Objavljeno v DKUM: 08.03.2021; Ogledov: 732; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Poslovno komuniciranje na primeru ponudnika bančnih storitevLuka Premzel, 2018, diplomsko delo Opis: V diplomskem projektu sem obravnaval poslovno komuniciranje na primeru ponudnika bančnih storitev.
Komuniciranje že od nekdaj predstavlja pomemben pogoj za obstoj človeške družbe. Komuniciramo doma, na delu, v družbi itd., se pravi praktično povsod.
Poslovno komuniciranje, se od drugih vrst komuniciranja razlikuje po tem, da se nanaša na poslovna opravila in ima za cilj doseganje poslovnih rezultatov. Te cilje dosega s pravo strategijo – načini, dejavnostmi in primernimi sredstvi.
Ločimo različne vrste komuniciranja, v svojem delu sem predstavil delitev na interno in eksterno komuniciranje in orodja s pomočjo katerih učinkovito upravljamo in izvajamo proces komuniciranja.
Banke z opravljanjem storitev ustvarjajo dobiček. Ponujajo finančne storitve in tako zagotavljajo nemoten pretok finančnih sredstev v gospodarstvu.
V praktičnem delu sem predstavil poslovno komuniciranje v Novi Ljubljanski banki. Razdelil sem ga na eksterno in interno komuniciranje ter opisal posamezna orodja s pomočjo katerih banka komunicira. Prav s pomočjo sodobnih orodij in upoštevanju zakonitosti poslovnega komuniciranja, sledijo trendom, vedno bolj zahtevne storitveno naravnane družbe. Ključne besede: poslovno komuniciranje, bančne storitve, orodja poslovnega komuniciranja Objavljeno v DKUM: 25.10.2018; Ogledov: 1001; Prenosov: 93 Celotno besedilo (1,03 MB) |
7. ANALIZA INTERNEGA KOMUNICIRANJA V JAVNEM PODJETJU OKOLJE PIRAN D. O. O. IN UVAJANJE SPREMEMBSandra Martinčić Loboda, 2016, diplomsko delo Opis: Interno komuniciranje ima zelo velik pomen v vsakem podjetju. Zaposleni so ključen dejavnik uspešnega podjetja, ki lahko učinkovito, uspešno in motivirano delajo, če so seznanjeni s poslanstvom, vizijo in cilji podjetja in če delujejo skladno z njimi ter če pridobivajo povratne informacije o uspešnosti svojega dela in imajo možnost posredovati svoje predloge.
Uspešno interno komuniciranje je proces, ki se ne oblikuje sam od sebe. Potrebno je spoznati celotno področje, vrste in orodja internega komuniciranja, kar bo prvi korak, s katerim bomo sprožili proces vzpostavitve sistema internega komuniciranja v podjetju Okolje Piran, d.o.o.
V teoretičnem delu diplomske naloge smo se seznanili s pomenom, cilji in vrstami internega komuniciranja, spoznali pomen, prednosti in slabosti vsakega izmed orodij internega komuniciranja ter proučili možnosti spremembe internega komuniciranja.
V empiričnem delu naloge smo s poglobljenimi intervjuji vodij sektorjev analizirali stanje internega komuniciranja v podjetju. Na osnovi ugotovitev obstoječega stanja smo določili področje izboljšav, izdelali predlog ustreznih vrst in orodij internega komuniciranja ter predstavili predlog aktivnosti za izboljšanje internega komuniciranja. Ključne besede: interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, model optimizacije izbora orodij internega komuniciranja. Objavljeno v DKUM: 20.07.2016; Ogledov: 1444; Prenosov: 115 Celotno besedilo (1,63 MB) |
8. Načrt marketinškega komuniciranja za hotel MitraAndreja Alič, 2016, specialistično delo Opis: Turizem je dinamična dejavnost, ki ima pomembno vlogo v nacionalnem in globalnem gospodarskem svetu. Ob ekonomskih ima tudi številne neekonomske prednosti, ki omogočajo spoznavanje in povezovanje ljudi ter prispevajo k razumevanju razlik, kultur in zgodb preteklosti, ki vplivajo tudi na sedanje življenje. Iskanje in pripovedovanje zanimivih zgodb skozi oblikovanje turistične ponudbe je eden izmed trendov sodobnega turizma, predstavlja pa tudi izziv njihove uporabe v marketinškem komuniciranju.
Hotel Mitra, ki se nahaja v osrčju starega mestnega jedra Ptuja, je izkoristil to priložnost in v oblikovanje svoje ponudbe vpletel mnogo zanimivih zgodb okolja iz katerega izhaja. Ideja o hotelu z zgodbo oziroma vizija oblikovanja hotelske verige pod znamko »Story Hotels«, se je rodila v okviru svetovalnega podjetja za turizem Hosting d.o.o. in bila realizirana leta 2007.
Specialistično delo je namenjeno pripravi načrta marketinškega komuniciranja za hotel Mitra in predstavlja izhodišče za nadaljnje razvojno marketinške aktivnosti hotela. Vsebina predlaganih rešitev je podana na podlagi proučenih teoretičnih značilnosti uporabe posameznega marketinškega orodja v luči doseganja zastavljenih ciljev ter na podlagi analize stanja in možnosti, s katerimi hotel trenutno razpolaga.
Po preučitvi teoretičnih osnov je sledilo načrtovanje komunikacijskih aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja in oblikovanje skupnega načrta uporabe, v duhu integriranega marketinškega komuniciranja, s ciljem doseganja optimalnih rezultatov ob vloženih sredstvih in pričakovanih marketinško komunikacijskih učinkih.
Glede na razpoložljivost sredstev namenjenih marketinškemu komuniciranju in zastavljenih ciljih, ostaja ključno orodje komunikacije osebna prodaja, s podporo neposredne prodaje in pospeševanja prodaje. Za doseganje in utrjevanje pozitivne podobe, ki prav tako vpliva na obisk in koriščenje storitev pa bodo še naprej pomembni okrepljeni odnosi z javnostmi in v manjši meri tudi oglaševanje, ki je zaradi cenovne zahtevnosti, uporabljeno v najmanjšem obsegu aktivnosti, vendar pa pomeni pomembno podporo ostalim komunikacijskim orodjem.
Aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja so bile izbrane v luči doseganja zastavljenih ciljev posameznega orodja oziroma razvojnih in marketinških ciljev podjetja. Sledilo je načrtovanje njihove izvedbe z določitvijo finančnega obsega, terminskega plana ter določitve odgovornih oseb izvedbe posamezne načrtovane aktivnosti po posameznem orodju. Za lažje spremljanje in kontrolo izvedbe aktivnosti so bili podani tudi indikatorji spremljanja pričakovanih rezultatov. Tako smo s predstavljeno vsebino dela iskali odgovore na ključna vprašanja priprave marketinškega načrta po metodi SOSTAC, kot tudi identificirali ključne aktivnosti izvedbe po modelu MMMMM.
Specialistično delo podaja enega izmed možnih predlogov kombinacij aktivnosti in uporabe marketinških orodij z namenom doseganja zastavljenih marketinško komunikacijskih ciljev. Uporaba predlaganega načrta bo pokazala pravo uporabno vrednost podanih rešitev oziroma predstavljala izhodišče za prihodnje načrtovanje in izboljšave marketinških aktivnosti hotela Mitra. Ključne besede: marketing, komuniciranje, marketinško komuniciranje, načrt marketinškega komuniciranja, komunikacijska orodja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna in elektronska prodaja, odnosi z javnostmi, interno komuniciranje, turizem, hotel Mitra Objavljeno v DKUM: 29.03.2016; Ogledov: 2117; Prenosov: 242 Celotno besedilo (3,00 MB) |
9. INTERNO KOMUNICIRANJE MANAGEMENTAAna Klajderič, 2015, magistrsko delo Opis: Interno komuniciranje postaja za podjetja vedno pomembnejše, saj so se razmere na trgu korenito spremenile. Okolje, v katerem podjetja delujejo, je polno nenehnih sprememb, ki niso več predvidljive, temveč so kaotične in od podjetij zahtevajo njihov maksimum delovanja. Podjetja, ki želijo uspešno dohajati ta hitri tempo, morajo biti zato ažurna in sposobna se hitro prilagajati novostim in spremembam v okolju. Slednje pa lahko dosegajo samo tako, da imajo ves čas pravočasno na voljo vse potrebne pomembne informacije in da imajo motiviran in lojalen kader zaposlenih. Oboje je v tesni povezavi z interno komunikacijo, ki mora za uspešno delovanje podjetja biti uspešna/učinkovita. Podjetja se namreč vedno bolj zavedajo, da je uspešno/učinkovito interno komuniciranje lahko tudi pomembna konkurenčna prednost. Pomanjkanje interne komunikacije v podjetju pa lahko negativno vpliva na delovanje podjetja in v skrajnem primeru celo ogrozi njegov obstoj.
V magistrski nalogi je bil naš osnovni namen proučiti interno komuniciranje v podjetjih in na podlagi tega oblikovati predloge za njegovo izboljšanje. Nalogo smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali osnove pojme, in empirični del, kjer smo vso zapisano teorijo poskušali podkrepiti s konkretnim primerom proučevanega podjetja.
V raziskavi smo se osredotočili na proučevano podjetje, kjer smo med zaposlenimi izvedli anketo, z vodilno v proučevanem podjetju pa poglobljeni intervju. Na tak način smo pridobili mnenja z dveh različnih vidikov, ki sta za našo raziskavo in primerjavo zelo pomembna.
Temeljna ugotovitev naloge je, da so zaposleni v proučevanem podjetju mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije negativno vpliva na management podjetja. Prav tako smo ugotovili, da so zaposleni mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije vpliva na realizacijo podjetja. Ugotovili smo tudi, da se več kot polovica zaposlenih v proučevanem podjetju zaveda pomena interne komunikacije, prav tako pa je več kot polovica zaposlenih mnenja, da interno komuniciranje v podjetju vpliva na doseganje poslovnih rezultatov. Zanimiva ugotovitev, ki smo jo lahko razbrali iz zbranih podatkov, pa je, da imajo zaposleni in vodilna v podjetju povsem različno mnenje o tem, koliko pozornosti druga stran namenja internemu komuniciranju v podjetju.
Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju predstavili tudi svoje predloge oziroma možne potencialne rešitve za odpravo zapisanih problemov, kjer smo rešitvi ločili na glede na človeški vidik in glede na tehnološki vidik. Na koncu smo predstavili še odprte probleme in predloge za nadaljnjo raziskavo proučevanega področja. Pri tem imamo v mislih predvsem nove raziskave in posledično dodatno nadgradnjo našega dosedanjega empiričnega dela raziskovanja, kjer bi s ponovno anketo po uvedbi računalniškega programa preverili, ali se je stanje spremenilo na pozitivno/negativno ali je ostalo nespremenjeno. Ključne besede: management, funkcije managementa, komuniciranje, vrste komuniciranja, orodja internega komuniciranja, interno komuniciranje. Objavljeno v DKUM: 26.11.2015; Ogledov: 1425; Prenosov: 225 Celotno besedilo (1,13 MB) |
10. Oblikovanje in empirično preverjanje modela izbora orodij internega komuniciranja v času spremembTanja Sedej, 2014, doktorska disertacija Opis: Bolj kot kadar koli prej v zgodovini človeštva postaja potreba po učinkovitem in uspešnem internem komuniciranju ključno merilo uspešnosti organizacij. Organizacije se namreč soočajo s povečano lokalno in globalno konkurenco, s pospešenim razvojem tehnologij in vsak dan bolj zahtevnimi kupci, posledično pa vneto iščejo rešitve, kako uspešno upravljati spremembe, ki se dogajajo vse pogosteje in intenzivneje.
Zavedanje o pomenu internega komuniciranja, še posebej v času sprememb, narašča ne le v akademskih krogih, ampak tudi v praksi pri menedžerjih in drugih strokovnjakih, saj lahko le dobro informirani, motivirani in zavzeti zaposleni prispevajo k uresničevanju vizije, strategije in poslovnih ciljev. Najboljše organizacije namreč razvijajo in izvajajo programe internega komuniciranja, ki so osredotočeni na potrebe zaposlenih, s tem pa dvigujejo sposobnost organizacij, da se uspešno soočajo s spremembami. Danes, ko spremembe predstavljajo ključno ali pa edino stalnico v življenju organizacij, je pospešen razvoj mogoče zabeležiti tudi na področju internega komuniciranja. Nove tehnologije namreč vsak dan močneje prodirajo v osrčje komuniciranja v organizacijah in interno komuniciranje ni izjema.
Znanstveno področje komuniciranja sicer relativno obširno pokriva interno komuniciranje, največkrat v smeri pretoka informacij in znanja na splošno. Ne glede na to pa ostaja del internega komuniciranja, ki je bil doslej kljub temu precej zapostavljen. Ena izmed pomembnejših nalog internega komuniciranja je namreč, da se v čim večji meri izkoristijo potenciali zaposlenih s komuniciranjem prek raznoterih orodij internega komuniciranja. Optimalna izbira orodij internega komuniciranja igra pomembno vlogo pri delovanju organizacij na splošno, še posebej pa v času sprememb, ko je treba obdržati motivacijo in zavzetost zaposlenih na visoki ravni. Posledično je potrebno dobro poznavanje in razumevanje potenciala orodij internega komuniciranja v smeri, da spodbuja zaposlene, da vneto prispevajo k uresničevanju poslovnih ciljev.
Za boljše razumevanje raziskovalnega področja v doktorski disertaciji predstavimo tri ključne teoretične sklope: teoretični okvir internega komuniciranja, orodja internega komuniciranja in komuniciranje o spremembah v organizaciji. Najprej pozornost namenimo internemu komuniciranju, tj. področju, ki v času sprememb pridobiva vedno več pozornosti, saj komuniciranje znotraj organizacije postaja vse bolj kompleksen in zahteven proces, ki ga je vedno teže obvladovati. Množica podatkov, s katerimi se dnevno srečujejo zaposleni, spodbuja organizacije k vzpostavitvi sistema pravočasnega in učinkovitega komuniciranja, ki tesno zasleduje poslovne cilje.
V nadaljevanju podrobneje predstavimo orodja internega komuniciranja, tako tradicionalna kot tudi tista sodobna, ki gredo v korak s časom. Namreč, vedno večja pestrost izbora orodij internega komuniciranja pomeni tudi, da se organizacije soočajo z vedno večjimi izzivi komuniciranja, hkrati pa nastaja potreba po spremljanju trendov in redni reviziji uporabnosti posameznih orodij. Z dobro premišljenim planiranjem internega komuniciranja, tudi orodij, je mogoče povečati zadovoljstvo zaposlenih, s tem pa tudi produktivnost in učinkovitost organizacije.
Teoretični del zaključimo z izčrpnim in obsežnim pregledom komuniciranja o spremembah v organizacijah s poudarkom na orodjih internega komuniciranja. Gre za področje, ki kljub priljubljenosti v literaturi menedžmenta sprememb še vedno ostaja pomanjkljivo raziskano. Dejstvo je, da v času negotovosti in sprememb največkrat ravno interno komuniciranje predstavlja ključen izziv, pogosto pa tudi razlog za neuspešno vpeljavo sprememb v organizacijah. Zaposlene je namreč treba prepričati ne le o tem, da poznajo in sprejmejo spremembe, ampak da tudi aktivno prispevajo k njihovemu uresničevanju.
Danes je pravzaprav že mogoče zaznati naraščanje pozornosti, namenjene odnosu med internim komuniciranjem in organizacijskimi spremembami ... Ključne besede: interno komuniciranje, interna javnost, organizacijske spremembe, menedžment sprememb, orodja internega komuniciranja Objavljeno v DKUM: 20.04.2015; Ogledov: 1890; Prenosov: 452 Celotno besedilo (2,70 MB) |